רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 באפריל 2018

רק עסקנו בשטריימלים וכבר ר' ישראל קבע תקנה נגד השטריימלים הללו

האם יתכן שהאדמו"ר רבי ישראלצ'י מויזניץ שליט"א קורא בבלוג של הרב שאולזוהן, או לפחות מקבל עידכונין שוטפים מכל הנאמר בה???! רק לפני כמה ימים פירסם הרב שאולזוהן מאמר (מאיש פשוט) בגנות השטריימליך של היום... ובפלא פלאים השבת החרה החזיק אחריו האדמו"ר מויזניץ ודיבר נגד השטריימליך והשפיצען של היום!....
מענין לענין, הנני נזכר מה שסיפר לי איש ישר, אשר בשנות השבעים היה הוא עסקן חשוב ונודע בברוקלין, ופעם כשעלה ובא לפני ולפנים אצל גדולי האדמורים ורבני העיר אודות איזה עסקנות, עלה לביתו נאוה קודש של כ"ק הגה"ק מבלאזוב זיע"א בבורו  פארק, כשנכנס לחדרו היה פרוס על השולחן עיתון יהודי חילוני (לא כשר...), והרבי מעיין בה, כנראה כדי לקיים מה שנאמר והייתם נקיים וגו', משראה הרבי את פליאתו ותמיהתו, נענה לו ואמר, רבי אני ובאים לפניי כל הצרות שבעולם וכל הבעיות וכו' ובפרט בעניני ציבור הנני עסוק ראשי ורובי, מוכרח אני לדעת מה קורה 'בעולם הגדול', ומה אומרים עלינו שונאינו, ומאין אדע מה מתרחש בעולם אם לא אקרא בעיתוניהם של אלו.... הרבי מבלאזוב היה איש אמת ולא נרתע לומר ולעשות מה שראה נכון וישר לעשות. - המשיך האיש לספר לי - בא וראה מה בינו רבי אמיתי לזה שאינו כן, אחר כך עליתי לאחד מטובי הרבנים בעיר (השם שמור עמי) ואילו אצלו בחדר ראיתי שמסתיר תחת שולחנו עיתונים של עכו"ם כאשר עליה מונחים ספרי קודש להסתיר העיתון שלא ייבחנו בם...
עכ"פ בבלוג של הרב שואלזוהן יכול כל יהודי טוב להתעדכן בענינין שעומדים ברומו של עולם, בדברים הצריך תיקון, בענינים שעומדים על סדר היום, וכו'. עלה והצלח באתר החדש!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.