רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 באפריל 2018

מבזקים

ר״ע בית שמש אבוטבול למימרן ב׳קול חי׳ - ״מכרו את הראש שלי בהסכמים של מפלגות. אני לא יפרוש בשום מצב. אני לא יבגוד בכל גדו״י ובכל הרבנים מכל החוגים שתומכים בי. הבאתי קהלים חדשים, שיוכיחו אחרים שיודעים להביא״.

אבוטבול למימרן ב׳קול חי׳ - ״ראשי המפלגות מהמגזר החילוני אומרים לי: אנחנו החילונים תומכים בך, ובסוף חלק מהחרדים שנתת להם הכל יוצאים נגדך. זה חילול ה׳ גדול. אני מעריך שגם ׳דגל׳ יצטרפו אלי בקרוב, יש מקום לכולם״.

מי שהולכת לפרסם את התחקיר נגד הרב דוב קוק
היא העיתונאית לימור פנחסוב
שביצעה את התחקיר בגואטמלה נגד הרב שלמה הלברנץ
כנראה שאחרי שהפולסא דנורא שעשו לה בלב טהור לא עבד
היא לא מפחדת גם מהרב דוב קוק

׳מעריב׳ חושף: השר ארדן לא יאריך את כהונת המפכ״ל אלשיך בשנה נוספת

דודי מאמסלם: ״נתניהו יצטרך להיכנס לזה ולהחליט מי ירוץ. החרדים הם 40% נשב איתם ונראה איך משלבים בין האינטרסים, הם שותפים אסטרטגיים של הליכוד״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.