רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בפברואר 2018

רפי וולף לא ניתן לך מנוחה אתה אדם צבוע ושפל - השופטת הליטאית-חילונית-שכיסטית הראשונה בישראל רח"ל‎

מכתב גלוי לשכני לשעבר רפי וולף.

שיחקת אותה תמיד צדיק בסדום. כולם בשבילך היו רשעים ארורים כפי שאהבת תמיד להגיד. הרבי מחב"ד הרבי מגור הרב עובדיה וכמובן שנאתך לר' חיים גריינמן, היינו בטוחים ששם בבית של הרב שך אתה פשוט מדבר עם השכינה ושכינה מדברת מתוך גרונך. ככה פשוט הצטיירת לנו כשהיינו ילדים. רפי וולף האיש שתמיד היה הזנב של הרב שך ומביא לנו את התורה ישר מרחוב ראב"ד 27.

אז זהו שלא. רפי וולף לא הביא את התורה מראב"ד 27  וגם לא את שברי הלוחות. בסך הכל הוא ידע להתפרנס יפה מהביזנס סביב הבית ושמענו שהוא עשה יפה מאד לביתו. אבל לא רק שרפי וולף האכיל אותנו בשקרים תוך שמילא את חרצובות לשונו המגעיל נגד גדולי ישראל, מתברר שברוחב חוצפתו כל ביתו זה נגד כל עבודות ההלכה והתורה גרוע פי אלף מהמזרחי, והוא עוד מנסה לדבר נגד גדולי הדור עפריה לפומיה. בתו הליטאית היא שופטת נכדיו מתגייסים לצבא והוא מנסה למכור לנו חרדיות והשקפה צרופה בספר שהוא כביכול מעתיק השמועה ממש. לפחות הצביעות של נתי גרוסמן הרבה פחות משלך והוא מציג עוד משהו אותנטי. אתה רפי וולף פשוט שקרן נאלח, אתה משכיל אמיתי.
אכן רפי וולף למדת מהרב שך, הרב שך בניו ונכדיו חילוניים ואותו דבר אצלך, וזה הסיבה שהוכחת את כל העולם וסיפרת סיפורי השקפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.