רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בפברואר 2018

מבזקים

ח"כ מקלב ליתד: אחרי הבחירות תהיה מפלגת ענק אנטי דתית עם יותר מ-20 מנדטים לא היתה בהיסטוריה מפלגה אנטי דתית כזו גדולה הציבור לא ער לזה

'יתד' יוצא במתקפה חריפה נגד 'הפלג' על 'החייאת גזירת גיוס הבנות' - "העובדה שישנה הנהגה מסודרת לציבור החרדי שאיננה הם ולא על פי דרכם - לכך הם אינם יכולים להסכים והיא שגורמת להם לנהל מערכות נגד גדו"י".

עו"ד עופר ברטל ששימש עוה"ד של שולה זקן בטור ב'ישראל היום' - "גם אחרי שפילבר חתם על עד מדינה, עוד לא נגזר דינו של רה"מ. הדרך המשפטית עוד ארוכה וקשה. כדי להרשיע אדם בפלילים, צריך להוכיח מה הייתה כוונתו".

יוסי ורטר בטורו ב'הארץ' - היום אפשר לכתוב שבגלל תיק התקשורת ובשל אותו דחף שאינו בר שליטה ל"תקשורת", נתניהו קרוב מאוד לאבד לא רק את ראשות הממשלה, אלא גם את חירותו.

חיים לוינסון ב'הארץ' - בליכוד חוששים מהחלטת מועצת גדולי התורה אתמול על חוק הגיוס. בכיר בליכוד - "הדרישה החרדית תביא למשבר, היא עלולה להביא לפירוק הממשלה. ליברמן לא ייתן לקדם את החוק".

ברגר ב'המבשר': עם שוך הכותרות האדומות ולאחר שאבק הכוכבים שקע, ראש הממשלה חוזר לשגרה בתמיכת ראשי הקואליציה שלא הולכים לשום מקום. בינתיים. כל עוד הלו"ז של היועץ המשפטי לממשלה עמוס לעייפה בחודשים הבאים. אלא אם עדות הניקיון של פילבר תשנה את המשוואה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.