רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

יוסף יצחק וילשאנסקי שכר שירותי יחצן שהמליץ לו משה שילת/הבלין כיצד לגייס את הנוער הנאיבי שלו להגן בגופם על האימפריה המשפחתית הכלכלית שהקים למשפחתו - המייל האדום מדווח מתוך הישיבה מה קורה בצפת

אליכם גולשי 'בעולמם'.

אתם יודעים ובטח זוכרים כי כאן המייל האדום כבר ארבעה חודשים לא מפסיק להתריע ולומר בפה מלא: העונש של וילשאנסקי קרב ובא! כל מה שעשה עם הגיוס היה בשביל להרוייח את הבנין אבל הנה זה קורה מול עינינו הנדהמות העונש שלו מגיע: לוקחים לו את בנין הישיבה למרות שמכר את נשמת הבחורים לגיוס לצה"ל!

למעשה הפושע היחידי בפשע שמתרחש מול עינינו זה שוב פעם רק וילשאנסקי לבדו. הוא מציג את עצמו כגוזל הנרדף, אבל הוא כמו תמיד מפקיד את הבחורים וגם את הפנימיה של הבחורים!

זה הסיפור המדוייק שהגיע כבר כמה פעמים למייל האדום:

בשנות התשעים רכש אייל ההון האוסטרלי יוסף גוטניק את מלון רקפת בצפת ונתן אותו לעסקן הנמרץ שלוחו של הליובאוויטשר הלא הוא הרב אריה לייב קפלן המנוח, קפלן נתן אותו לבחורי הישיבה שישמש להם כפנימיה מפוארת - וזאת לאחר ששנים קודם לכן הם כבר שכנו שם בהשכרה, אבל גוטניק נתן אותו ללייבל קפלן.

כאשר נפטר הרב קפלן, גוטניק לא נחה דעתו מהישיבה בצפת בהתנהלות של וילשאנסקי אבל הוא הבליג, כעבור כמה שנים גוטניק התחיל בעצת עורכי דינו פעולות של פשיטת רגל מקומיות ובעצם העמיד את הבנין הזה כמו בנינים אחרים שהיו רשומים על שמו למכירה. הוא פנה לוילשאנסקי דרך עורכי דינו וביקש שיקנה את הבנין בסכום שהיה אז ממש מצחיק של מליוני שקלים בודדים, אך וילשאנסקי כמו תמיד, במקום שידלקו לו נורות אדומות, הוא בז ולעג ואמר 'נסתדר'. הוא העדיף כסף בחשבון הפרטי שלו ושל משפחתו.

גוטניק מכר את הבנין הזה ואז וילשאנסקי מקבל הודעה כי הבנין נמכר ויש להתחיל בתהליכי פינוי. במשך כמעט עשור שנים השקיע וילשאנסקי הון עתק על עורכי דין שינסו להחזיר לו את הבנין. הוא גם ניסה לרמות את דרייזין שיתן לו כסף לקנות את הבנין אבל דרייזין שהבין כי וילשאנסקי עשה כאן טעויות על גבי טעויות לא הסכים לשחרר לו סכומי עתק של מליוני שקלים בו בשעה שהציעו לו את הבנין למכירה בסכום פעוט בלבד!

וילשאנסקי הכניס אז את מאיר פרוש ואז עלה נושא הגיוס. הוא היה צריך המון המון כסף גם לנהל משפטים כושלים וגם אולי לקנות את הבנין, אבל עד מהרה הבין כי הבנין לא יחזור אליו.

הגיוס של הבחורים לא יעזור לו גם אם יגייס אותם מיד בגיל 19.

ואז הוא פונה למשה שילת שיגייס לו יחצן שיעשה לו עבודה כדי להפוך אותו למסכן.

וילשאנסקי בחוצפתו הרבה שוב משתמש בבשר התותחים האהוב עליו. זו פדופיליה פסיכולוגית להשתמש בבחורים רכים ותמימים כדי שיבואו להגן בגופם על הבנין ביום רביעי הקרוב ובכך ליצור תהודה תקשורתית.

לפתע וילשאנסקי נוקט בדרכי המחבלים האלימות. הוא משתמש בציבור בחורים נאיבי ובהורים מסכנים כדי לתת את גבם של הבחורים לאלות השוטרים שיבואו לפנות את הבנין שהוא עצמו יכול היה לקנות בסכום פעוט.

כל זמן שההורים ימשיכו להתנהל בצורה מטומטמת ישלמו לו סכומי עתק וימשיכו לשלוח לו את בבת עינם הוא ימשיך להתעלל גם בנפשם כאשר ימכור אותם לצבא וגם בגופם כאשר ישלח אותם לעצור שוטרים שיבואו לפנות.

אל תתנו יד לעריץ הזה ששכר עכשיו יחצ"ן לשבועיים הקרובים להפוך אותו למסכן עם דמעות תנין מושחתות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.