רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

הערות והארות


הרב שטיינמן נפטר בטרם עת כמה שהמשפט הזה נשמע מוזר אבל זו המציאות.מחכים לציבור החרדי צמתתים מאוד לא פשוטים בעתיד הקרוב אם חלילה משיח לא יבוא.
====================
הפלצן שהתנפל על ר' גרשון אדלשטיין בפוניבז זה מישהו שהחליט לתת קונטרה לזה שצעק על ר' שמואל אוירבך בזוויל.ההבדל הוא ששם זה על רקע של תביעה אישית וכאן הוא צועק על זה שגנבו להם את המדינה כמו השמאל ב77.
====================
ב"ה לא אלמן ישראל
מרן רה"י רבי גרשון אדלשטיין שיטתו היא כשיטת הרב שטיינמן ויש אומרים שהוא עוד יפתיע בהנהגתו.ימים יגידו.
====================
יענקי קנייבסקי עובד חזק במדיה עם יחצנ"ות לבסס את מעמדו של רח"ק כגדול הדור הכללי
====================
בעקבות הפרסום. באבוב 48 העבירו את האכסניה בשבת חנוכה מהבנין שדווח עליו כאן שנמצא באזור בעייתי למתנ"ס שנמצא יותר קרוב לקרית באבוב והדרך אליו יותר טובה.
====================
רבה הציוני הנבחר של בת ים הרב אליהו בר שלום הגיע בליל שבת חנוכה לטיש של האדמו"ר מבובוב 48 בבת ים ונישק את ידו של האדמור.
====================
מספרים שהרב אלישיב הלך ברחוב וראה מודעות
שהרב שטיינמן הוא כמו הרב קוק
אז הרב אלישיב הגיב ואמר:
ידעתי שהוא גדול
אבל שהוא גדול כמו הרב'ה לא ידעתי.....
====================
האברך הקדוש מעריצי עולם התורה ניגש לר יעקב עדס ואמר לו שהוא ישב בכלא (הוא תלמיד גדול שלו וכל שבוע הוא משמש אותו כשהוא מגיע לפונוביז) ישר התחיל הרב עדס לצעוק עליו רשע היית עם חיילות ומפקדות עם טלויזיה היית במקום טמא לך ממני אני לא רוצה יותר לדבר איתך
====================
הרב גרשון אדלשטיין התבטא בעבר בשבחו של חייל חילוני שמוסר נפשו להצלת יהודים.ההשוואה שלו היתה להרוגי לוד המובאים בגמרא שעליהם נכתב שאין מי שיעמוד במחיצתם וכפי הנראה היו אנשים פשוטים(אכן לא מבואר שהיו עוברי עבירה).
מי שתקף את הגישה הזו בחריפות היה המקובל ויינטרוב(שבצעירותו הסתובב בליובאוויטש ואח"כ עשה תפנית חדה מחבדניק לחזונאישניק-גראניק)הוא טען שמי שלומד תורה מגן על החיילים ולא להפך.בכלל המגן הוא בני הישיבות ז"א שגם מי שאינו לומד מוגן על ידיהם ולא על ידי החיילים.
לגופו של ענין לא ניתן להתעלם בכל זאת מחלקו של מי שבפועל מוסר את נפשו גם אם הוא מצליח בזכות רוחנית של יהודי אחר.ובפרט אם זו היא כוונתו להציל יהודים.גם מי שרח"ל נהרג כבשר תותחים של הנהגה פוליטית ומגן בעל כרחו על אינטרס פוליטי של שולחיו בכל זאת אם הוא בתמימותו מאמין שהוא מציל יהודים במותו לא נראה שלא מחשיבים זאת למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.