רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

מי 'גירד' את מי?

מאת: בני ברקי

כשהמנוולים הללו הקימו את הפסלון שלהם הם נשבעו "לגרד את הרב שטיינמן" (ימ"ש עפ"ל) את המשפט לגרד את הרב שטיינמן הנפיק המנוול יעקב לבין שר"י. זה שבינתיים נעלם מהזירה בשל מקרים מצערים. ככה עבדה השיטה של הרב שך במשך 30 שנה 'לגרד' ראשי ישיבות ותלמידי חכמים וזקני הדור. הם גירדו את ר' חיים גריינמן את ר' דב לנדו את בני הגרי"ז, את הרב שטיינמן את ר' דוד ויבלט"א בנו ר' בערל את ר' ברוך מרדכי בקיצור מערכת יתד בראשות העבריין המרכזי הפעילו מערכת גירודים שם קוד לרדת לחייהם של גדולי הדור האמיתיים מי שהתנגדו נחרצות ובקול גדול לדרכו של הרב שך וחבורת הכלומניקים שסובבו אותו בכחש ובמרמה ובמקום לאזן את הדברים הוסיפו נפט על המדורה והביאו לאש מחלוקת נוראה וביטול תורה של מליוני שעות ואלפי בחורים שעזבו את הדת. אלו התוצאות של שיטת הגירודים מבית היוצר של הרב שך ברחוב ראב"ד 27.

מאז האבל הכבוד שחוצה מגזרים וכל בית ישראל כפשוטו מתאבל על הרב שטיינמן חוץ מ"המגרדים" שגם כעת ממשיכים לגרד מודעות והוציאו את עצמם מכלל ישראל, עם ישראל כולו מגרד את אותם רשעים ארורים שאין גבול לשנאה שלהם לגדולי הדור. כל מי שלמד גמרא ורמב"ם יודע שאפיקורס זה אלו ששונאים את החכמים. מדובר באפיקורסים כופרים בתורת משה שאין להם חלק ונחלה עם עם ישראל והוציאו את עצמם מהכלל. 

אוי לאותה בושה שאותם מגרדי גדולי ישראל הצליחו בשיטות נכלוליות לשלוט על רבבות בני התורה קרוב לשלושים שנה ולבצע פשעים חמורים נגד גדולי הדור שליט"א. לולי הרב שטיינמן אותו שלטון המגרדים היה ממשיך לגרד את גדולי ראשי הישיבות באיצטלא של השקפה ודעת תורה וכולנו היינו תחת שלטונם.

רק בשביל הדבר העצום הזה שמרן זצוק"ל זרק אותם מכל המדרגות אנו חייבים להודות ולהלל לה' שהנהגת הדור נמצאת בידי גדולי ישראל האמיתיים אנשים יראי שמים גדולי תורה אלו שמרביצים תורה לרבבות והם ורק הם עומדים בכותל המזרח של עולם התורה ולא לבלר מחוצף ומטונף שעוד בלי בושה מדביק לעצמו תוארים שונים ומשונים של ידא אריכתא ויורד לשרשם של דברים של הרב שך ובאמת מאמין בעצמו שהוא מנהיג את הדור וכולם כקליפת השום לידו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.