רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

גירסת הצד השני על חתונת בנו של מוטה פרנק

לכבוד ר׳ חיים שליטא
מאת ברסלבר

שובו בנים הם מומחים מספר אחד ביצירת יש מאין ובהפיכת יש לאין.
על מה שהיה - יגידו: לא היה ולא נברא. את מה שלא היה ולא נברא - הם ינסו לברוא בכוחות עצמם.
בכתבה מגוייסת, נוטפת כמויות של שְׁמַאלְץ מכל אות ואות, שמוטה ויחצניו דאגו לדחוף בכל כוח לאי אלו ערוצי תקשורת, הם מספרים, בלי להסמיק, כי בחתונה נכחו "רבני חסידות ברסלב, דיינים, אדמו"רים, ראשי ישיבות אישי ציבור וקהל המונים".
החתונה כולה מצולמת מכל זווית, מוסרטת, מתועדת בכל צורה אפשרית, ובכל זאת, אנחנו לא מצליחים לראות בכל גלריית התמונות ולו אדמו"ר אחד לרפואה, מי מדבר על "רבני ברסלב" שאף אחד מהם לא נכח שם ולא היה מוכן להיכנס למועדון המשוקץ הזה בעד כל הון שבעולם, למעט משפיע זוטר שמזגזג לכל אורך הדרך כשהוא פעם מציג פנים ואף מפרסם מכתב ארוך בו הוא מסביר כמה ברלנד מטורף ומשובש, ומאידך זורק מדי פעם חיוכים ומילים חמות לכיוונו של אותו מתועב ומאמיניו. מישהו יכול להראות תמונה של "ראש ישיבה" אחד שנכח שם? אולי הוא התכוון לעבריין בני מחלב, ראש ישיבת הנוער הפרוע של שובו בנים וכדורגל "אריות ברסלב", ישיבת "מתחברים".
כן, זמרים היו שם, כמעט עם כל סוג של כובע. זהו באמת החומר האנושי שמוטה יכול להתהדר בו ואת זה לא ניקח ממנו, מ"רב הטוויטר הקדוש והפייסבוק הקדוש".
זה כל כך מגוחך, כי לא רק שאף אדמו"ר, אף רב רציני מחסידות ברסלב ואף דיין לא נכח שם (חוץ מדיין אחד שנבחר לסדר קידושין כדי להציל את ברלנד מאשמת חיתון קטינה, אלא שבסוף ברלנד לא היה מסוגל להתאפק והחליט לסדר את הקידושין בעצמו), אלא שאפילו בני המשפחה הקרובים ביותר, אחים, דודים, בחרו לא להשתתף, כשמי שכן השתתף, אחרי לחץ גדול מצד אמו האלמנה של מוטה, חיכה חצי שעה ברכב סמוך עד שהמתועב ברלנד יעזוב את השטח ורק אז הסכים להיכנס לאולם. אפילו האח, ר' אלכסנדר פראנק, ברח ממתחם החופה כשהמתועב הגיע ובסרטון שהתפרסם ניתן לראות את המבוכה הגדולה שאוחזת במוטה וסובביו כאשר הוא נקרא במיקרפון פעם אחר פעם להקראת הכתובה ואינו מגיע.
אז ככה זה כשאתה מוקף עם שקרנים, זייפנים, רמאים, שעל מה שהיה, כל אותם עבירות חמורות שבחמורות - יגידו לא היה, ועל מה שלא היה - יצעקו מעל כל במה: היה והיה והיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.