רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

הערות והארות


למה הסתגר היום אריה דרעי עם האחים יצחק ודוד יוסף למשך של שלש שעות, ומיהר להתייעצות סגורה עם הגר"ח קנייבסקי? - מה שבטוח עם הגר"ח קנייבסקי לא דן בענייני ש"ס אלא ענייניו האישיים - האם דרעי בפני פרשת דרכים?
================
יבטלו את הקומזיצים של הזמרים החסידיים הטובים כמו שטינמץ. בן דוד ועוד  ואחר כך נראה את נערי החסידות מתגנבים לשמחות בית שואבה מפוקפקים...
================
בענין הכרוז לב'.
נשמע היום אבסורד אבל הרבנים שחתומים שם כמו ר' משולם ראטה ר' יעקב קלמס ור' שלמה דוד כהנא כל אחד מהם לבדו מכניס בכיס הקטן חלק גדול משלוש המועצות  של היום ביחד. אבל היום זה עולם אחר.
================
היום זה נשמע אבסורדי. אני מכיר משפחה רבנית חשובה מאוד מכל צדדיה שהסבתא למדה בבחרותה בסמינר מזרחי בירושלים. אביה היה אחד הרבנים החשובים בירושלים ולא עוד אלא שבאותם בחירות שהרחי"ל אוירבך חותם לב' הוא חתם לג' ועם זאת שלח את הבת לשם ולא רק היא אלא גם חברות שלה התארסו עם הבחורים הכי מצויינים בישיבות הליטאיות והחסידיות של אז זה לא הפריע להם שהם למדו שם ואחר כך הם היו מגדולי הרבנים וראשי הישיבות .
================
מה הכוונה ברלנד חוזר בגדול.
זה ממש לא בעיה למלא את הסוכה שלו במיליון אנשים בחול המועד אלפי סקרנים מחפשים אטרקציה והם קיבלו אותה
מאיפה כל הכסף
יש כאן שחיתות גדולה יש לו צבא של עבד'ים שנוררים שגונבים את דעת הציבור בשביל לזרוק כסף על דברים כאלה
סיפר מישהו בקו ברסלב שהגיעה קבוצה של אנשי ברלנד ללונדון לשנורר והיה להם סט שלם של תלבושות וכל יום הם היו מחליפים פעם צאלמער פעם סאטמרר פעם גערר פעם ליטאי זה בשביל לעבוד על התורמים הגיעו כל פעם בזהות אחרת
================
הציבור החרדי בהמוניו זועק בוז !!!!!
די למאכערים החרדים שמכתירים את עצמם עסקנים ומבינים ומחנכים למיניהם. שהורסים כל חלקה טובה וכל אירוע שמתבצע על טהרת הקודש.. שחברות הפקה חרדים מפיקים לציבור החרדי..
ועוד מוסיפים חטא על פשע בזה שהם גוררים את הרבנים לתוך הראש החוליגני שלהם.. ובזה גורמים לציבור לשנוא אותם ולא לציית להם בשעת אמת..
הציבור החרדי בהמוניו יוצא לקנות כרטיסים בגל פז או בבנקודות המכירה.. ומגיעים מחר יום שני כ'ו תשרי לתמוך באירוע הקומזיץ הענק עם גדולי הזמר החרדי בבניני האומה שמופיעים רק באירועים על טהרת הקודש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.