רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

עליית מדרגה - מסע הרדיפה עולה: תהלוכת מחאה של עשרות מפורעי כת 'הפלג'בליל שבת נגד ר"י אור ישראל הגאון הגדול רבי יגאל רוזן

מאת מרכז החדשות

ליית מדרגה בהפגנות נגד ראש ישיבת "אור ישראל" הגאון הגדול רבי יגאל רוזן נרשמה בליל שבת האחרון, כאשר אספסוף המזוהה עם 'הפלג' השתתפו בעצרת תפילה ומחאה בגן ורשא במרכז העיר בני ברק.
לאחר קבלת שבת ותפילת ערבית ודרשות שנישאו על מטיפים ומסיתים שונים המשיכו חלק מהציבור להפגנת מחאה מחוצפת  מול ביתו של הגאון הגדול רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת "אור ישראל", המתגורר בסמטת הדקלים בעיר.
ראש ישיבת "אור ישראל" שהתפלל בסמוך בבית הכנסת "דברי שיר" סעד את סעודת השבת אצל בתו המתגוררת ברחוב חגי ובני הקהילה לצד שוטרים דרוזים ליוו אותו בכבוד רב עד לבית.
 נודע כי בשל החשש מפני פגיעה פיזית בראש הישיבה הזעיקו העסקנים את השוטרים למען שמירה על שלומו וביטחונו של הגר"י רוזן.
לדברי העסקנים, "מדובר בעליית מדרגה חמורה שפעילים שהוגדרו על ידי מרן שר התורה כ'ריקים ופוחזים' מעזים ומחציפים פניהם נגד תלמיד חכם וגדול בתורה ובאים להפגין מול ביתו בריש גלי בעיצומה של שבת קודש".
"זה החל ברדיפה אנונימית בהדבקת דבק מגע ושפיכת צבע על דלת ביתו, המשיך בהפרעה לשיעוריו, וכעת הם מפגינים בראש כל חוצות מול הבית ומתריסים נגד כבוד התורה. כיצד זה ייעצר?", תוהים גורמים חינוכיים בציבור הליטאי.
כזכור מרן שר התורה פרסם בערב שבת האחרון מכתב מחאה חריף וחריג במיוחד על ההתקפות שעובר הגר"י רוזן בו נכתב על ידו: "שמעתי ותרגז בטני אשר בזמן האחרון כבוד התורה מושפלת עד שאול תחתית על ידי כמה ריקים פוחזים שבזו אחד מגדולי מרביצי התורה בדורינו שליט"א בהתנפלויות שונות שא"א להעלות על הכתב, כצאן אשר אין להם רועה, רק אין יראת אלוקים במקום הזה וגו' אוי לנו שכך עלתה בימינו.
"אשר ע"י עלינו להתחזק מאוד בתורה מדה כנגד מדה ועל ידי זה נזכה לרומם קרן התורה הקדושה".
וזה תיאור שהתקבל במערכת מאברך בן תורה שעבר במקום ההפגנה של הפורעים בב"ב:
 שבוע טוב. אמש בליל שבת התאספו בני כת הפלג למפגן ראווה של קבלת שבת בגן ורשא בבני ברק. עברתי בדרכי לרחוב ראב"ד. ראיתי ושמעתי דברים שחשוב שנדע על כוונתם והלכי הרוח המשלהבים את אש השנאה כלפי מרנן ורבנן עיני העדה.
עמד רב עם פראק על כסא וצווח בקול דרשה ושלהב את הקהל. וכך שמעתי שאמר-
דבר ראשון. מרן ראש הישיבה( הרב אוירבך) אמר אתמול שמצווה גדולה להיעצר ולא צריך לחשוש כלל מביטול תורה או ביטול תפילה במנין. כי ביטולה זה קיומה ואנו בזמן גזירת שמד וציטט גמרא בענין.
ועוד אמר אחת המטרות שלנו היא לעשות מעשים שיגרמו לציבור החילוני לשנוא את הציבור החרדי שעל ידי כך תהיה היבדלות מוחלטת וימנע נפילת הציבור לחרדקים כך לשונו. ולאחמ"כ קרא לציבור ואמר בחוצפה ועזות- ותירגז ביטני נצא מיד בהמונינו לבית של ....(כאן התבטא בחוצפה נוראה- נאלצנו לצנזר. מ"ה)  לאחמ"כ יצאה תהלוכה מחוצפת לביתו של הגאון הגדול רה"י ר' יגאל רוזן בצעקות יגאל יגאל. וקרני רשעים אגדע. התהלוכה היתה מרובת משתתפים,  דברים כהוויתן. לצערינו זה המצב. עפ"י עדויות שהגיעו למערכת- בהפגנה המחוצפת השתתפו בין היתר , הר' מינצר מחדרה הישנה, וכן בעל רשת 'ברכל' מר מנחם כרמל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.