רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

המלחמות בביאלה רמת אהרן


לכ' "בעולמם של חרדים"

בעניין "ביאלא רמת אהרון "
בבית הדין של "זכרון מאיר" בבני ברק התקיים בעשי"ת  דיון נוסף בעניין ביאלא רמת אהרון. הבן הגדול הרב ברוך רבינוביץ האדמו"ר מביאלא הר יונה טען בבית הדין שהבן הצעיר הרב צבי רבינוביץ אינו מקיים את פסקי הדין הקודמים של הרב יצחק זילברשטיין שליט"א ובית הדין "זכרון מאיר" בראשות הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א.
הטוענים של האדמו"ר מביאלא הר יונה הרב קלמן יעקב ( שהוא יו"ר לשכת הטוענים הרבניים ) והרב משה ליבוביץ הציגו לפני בית הדין תמונה של שלושת האחים מהדור הקודם האדמור"ים הרבנים הרב צבי רבינוביץ מביאלא פשיסחא הרב יעקב רבינוביץ מביאלא רמת אהרון והרב דוד רבינוביץ מביאלא בני ברק זצ"ל שבה רואים בבירור שביורצייט של האבא ה"חלקת יהושע" הרב יחיאל יהושע רבינוביץ זצ"ל הבן הגדול ישב באמצע ושני הבנים הצעירים ישבו משני צידיו. הרב צבי רבינוביץ ממשיך לסרב לאפשר לאחיו הגדול לשבת בראש השולחן וזאת למרות פסק דין ברור בעניין זה.
כמו"כ הזכירו לבית הדין שהרב צבי רבינוביץ עויין את דודו הרב בן ציון רבינוביץ האדמו"ר מביאלא שליט"א (מצפת) בטענה שלא כבד את אחיו הגדולים והנה אם נבדוק נראה שהרב צבי רבינוביץ מתנהג לאחיו גרוע יותר מאשר הדוד שליט"א וזאת לפחות בחמש נקודות.
1 . הרב בן ציון רבינוביץ שליט"א מעולם לא החליף את המנעול בחדר של האדמו"ר בבית המדרש ביאלא כדי שלא לאפשר לאחיו הגדול להכנס והרב צבי רבינוביץ עשה זאת.
2 .הרב בן ציון רבינוביץ שליט"א כבד את אחיו הגדול לאמר דברי תורה בסעודה שלישית כשהוא לא היה בשבת בירושלים ( ורוב השנה הוא היה בלוגאנו שבשוויץ) והרב צבי רבינוביץ מערים קשיים רבים על אחיו הגדול לאמר דברי תורה בסעודה שלישית גם כשהוא לא בבני ברק.
3 . הרב צבי רבינוביץ שולח את הגבאי שלו מאיר שטיימנץ להטריד את אחיו הגדול.
4 . הרב בן ציון רבינוביץ שליט"א קרא לאחיו הגדולים בשם אדמו"ר בתנאי שלא יהיה זה ביאלא בלי תוספת ( כי ע"פ פסק דין של בית הדין של הרב ניסים קרליץ שליט"א מחודש שבט תשמ"ג רק הרב בן ציון רבינוביץ הוא האדמו"ר מביאלא שאר האחים צריכים להוסיף תוספת של היכר כמו פשיסחא שדליץ וכיו"ב ) והרב צבי רבינוביץ מסרב לקרא לאחיו אדמו"ר בשום כנוי שהוא.
5 . הרב בן ציון רבינוביץ שליט"א הקפיד מאד בשמחות המשפחתיות שלא לשבת לפני אחיו הגדולים ולא לרקוד לפניהם "מצווה טאנץ" ואילו הרב צבי רבינוביץ דורש מאחיותיו ומגיסיו להושיב אותו ראשון ליד החתן (וגם יושב לפני הדוד מחיפה הרב משה קנר האדמו"ר מטשחויב המבוגר ממנו ב 30 שנה.) וגם דורש לרקוד "מצווה טאנץ" לפני אחיו הגדול.
בחתונה של בת אחותו פריידי גישייד הוא שלח את הגבאי מאיר שטיימנץ לדחוף ולאיים על אחיו הגדול שלא ירקוד לפניו.
בית משפט השלום בתל אביב הוציא צו הרחקה לגבאי מאיר שטיימנץ לפי בקשת הרב ברוך רבינוביץ האדמו"ר מביאלא הר יונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.