רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

התעללות מינית ב-11 ילדים ע"י אביהם החרדי: "אמר לבתי שמותר להם לשכב"

מאת מעריב אונליין

בית הזוועות, הוא אולי תיאור קל מדי למה שחוו ילדיה של יסמין (שם בדוי), אם חרדית ל-11 ילדים, מבני ברק, ששיתפה היום (שלישי) את סיפורה המזעזע שעברה משפחתה על ידי אבי המשפחה. על פי הטענות, שמתבררות בשבועות האחרונים, מדובר על התעללותשל אבי הילדים שגרמה לילדיה לטראומה והובילה גם בשיאה להתעללות מינית של הילדים אחד בשני. סיפרה האם: "קרתה במשפחתי טרגדיה של יחסי מין בין בעלי לילדי ובין ילדי לבין עצמם".

תחילה סיפרה האם על עצמה: "התחתנתי בגיל 19. לאחר הנישואים התחזקתי בדת, נולד לי בן אך לאחר אלימות מצד הבעל התגרשתי לראשונה. בעקבות הגירושין התחרדתי ובאמצעות שדכן הכרתי את בעלי השני. בני מנישואי הקודמים התגורר איתנו ולמשפחה הצטרפו שאר ילדיי. בעלי השני נהיה אלים בצורה קיצונית, הוא היה רוחץ את הילד במים רותחים כדי לחנך אותם ובשלב מאוחר יותר הוא התחיל לתקוף אותם מינית. הילד הבכור הוצא מהבית לפנימייה עקב התעללות, ואני פחדתי להתלונן לרווחה ולכן לא פעלתי כנגד הבעל, כשבינתיים נפתח תיק במשטרה שכבר נסגר".

"יום אחד פנו אליי משרד הרווחה לאחר שהשכנות טענו שבעלי ביצע מעשים מגונים בבתי. אני טענתי שאין סיכוי שדבר כזה קרה. לאחר שהחלפנו כתובת מגורים, בעלי התנגד שאעבוד מחוץ לבית, אבל אני לא הסכמתי. הפגיעות המיניות היו כשאני לא הייתי בבית, הרווחה ידעה ולא עשתה מאומה. זה שבר אותי. בעלי הכניס סטירה לילד בן שנה וחצי כי הוא נגע לו בעציץ. הגשתי תלונה במשטרה, והוא נשבע שהוא לא עשה את זה. היחסים ביני לבין בעלי התערערו והוא החל לשחד את הילדים בכסף כנגדי, ועם הזמן הרבנות טענה שבעלי צריך לעזוב את הדירה מרצונו".

"יום אחד הסבה אחת השכנות את תשומת לבי להתנהגות מוזרה בין ילדיי, ואז גיליתי שבעלי ביצע בהם אונס ומעשים מגונים במשך שנים, דבר שהוביל אותם לבצע זאת אחד בשני גם כן. הילדים שלי צפו בו מבצע מין אוראלי באיברים המוצנעים של הילדים שלי, הילד הגדול שלי צילם את המעשים ותיעד את הדברים. הסתבר שבעלי אף הראה להם סרטים כחולים. את כל זה אני יודעת לא מסיפורים שלי, אלא מתוך חקירות בבית לין, באמצעות מכתבים שהילדים שלי כתבו והעדויות שלהם. כאשר הייתי בשמירת היריון ומאושפזת, בעלי נהג לומר לבתי שעל פי התורה לאבא מותר לשכב עם הבת שלו כשהאמא לא בבית, במקביל הילדים הגדולים השתלטו על הילדים הקטנים וניצלו אותם מינית, לאחר שראו שאבא שלהם עושה את זה".

כשנשאלה האם הפעילות המינית הייתה בעידודו של האב השיבה: "כן, בעידודו של האב ושל האחים הגדולים. זה לא היה קורה אילו האב לא היה קובע את הטון בבית. אחיי הם דתיים לאומיים קיצוניים ששיחדו את אמי וילדיי בניסיון להסתיר את הסיפור במטרה לא לפגוע בשם של המשפחה". עוד היא הוסיפה כי "ברגע שידעתי על הפגיעות המיניות, התייעצתי עם חברה קרובה שהפנתה אותי למשפחה ולרווחה. פניתי גם לפרקליטות וסיפרתי את שאני יודעת, הנושא נמצא כעת בפרקליטות: "לילדה הגדולה הוא שילם 50 ש"ח, ולאחותה הקטנה רק שלושה שקלים, כי היא לא כמו 'אחותה הגדולה'".

"כאשר הבנתי שהולכים לקחת אותם ממני, לקחתי את הילדות שלי לפנימייה פרטית בצפון ארץ, ילד אחד גר אצל אמא שלי וילד אחר שנמצא שהוא נפגע ופגע בשאר הילדים נלקח לרווחה. נאלצתי לשים את חמשת ילדי הקטנים ברשויות הרווחה ובמשפחות אומנה. אני לא רואה אותם עוד, אני רוצה שילדי יקבלו את הטיפול לו הם זקוקים ואני רוצה אותם בחזרה. נותרתי לבדי".

אתה יודע עוד משהו הזוי? מסתבר כי בעלי יכול לראות את הילדים במרכזי קשר, אבל אני לא יכולה לראות אותם. נודע לי על המרכז קשר רק לאחר שבתי בת ה-15 התקשרה לשאול אותי אם אני זוכרת שנפגשים מחר בשעה 13:00. מסתבר שהוא ראה אותם שם, ביחד עם אמא שלו, אבל לי לא הודיעו כלום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.