רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בספטמבר 2017

מבזקים

תנועת התח"צ תיפסק היום בצהריים לקראת יום הכיפורים.
האוטובוסים יפעלו עד השעה  15:00ופעילותם תתמעט בהדרגה, החל בשעה  13:00בקווים הבין-עירוניים והחל בשעה  14:00בקווים העירוניים. התחבורה תתחדש במוצאי שבת באופן מדורג החל מהשעה 20:30.

בני ברק.
השיטור העירוני ביצע מעצר חשודים באחזקת סם בכמות מסחרית ,לאחר מרדף , נעצרו , ונתפסו הסמים . נילקחים להמשך חקירה.

ארדו: אתמול בלילה הגעתי לכותל,  לסליחות האחרונות לפני יום הכיפורים. אין דבר שיותר מרגש אותי ומחזק אותי מלראות את המוני בית ישראל מתפללים לבורא עולם בכוונה כזאת.
אין שום כוח שיוכל לנו, אם כך נהיה מאוחדים בכל השנה.
אחיותי ואחי היקרים, אני מבקש סליחה מעומק ליבי אם פגעתי במישהו מכם. אני מאחל לכם שנה טובה ובטוחה. צום קל ומועיל וחתימה טובה.

הלם וזעזוע מהשר הדתי אורי אריאל שמשרדו פירסם סרטון נגד הדת וההלכה היהודית והופך מנהג יהודי עתיק יומין המובא בשולחן ערוך למשהו ברברי ואכזרי, מבלי להתייחס לצורת ההסתכלות והזלזול במנהג שגדולי ישראל קיימו לאורך הדורות  יהיה גם מעניין לדעת האם משרדו היה מעיז לפרסם כזה סרטון נגד שחיטת הכבשים בחגם של המוסלמים, אין זאת אלא שאורי אריאל חבר למאמציהם של אותם שונאי הדת היהודית הנלחמים בה בעת האחרונה בשצף קצף



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.