רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

הערות והארות

עידו בן בג'י: ‏וכך, באבחת קולמוס, רצחו שופטי בג"ץ את עונת המלפפונים.
===================
תגובת נתי גרוסמן: אנו מודים לבג"צ שנותן לנו עוד קצת אויר לנשימה עם ביטול החוק. אנו קוראים לשופטי בגצ להצטרף עכשיו למנויי עיתון הפלס.
===================
עמית סגל: ‏האם יש ראש מפלגה מאלה שחגגו הערב את בגצ הגיוס שיתעקש על גיוס לכל גם אם זה ימנע ממנו להקים ממשלה?
===================
טעות במטוס של גו”י הלטאים נסעו לרימנב והחסידי לרדין ככה שמהיום החסידים יתחילו ללמוד והלטאים לעבוד
===================
אברך אחד עזב את הכולל.שאלו אותו למה עזבת.אמר להם מצוה גדולה עשיתי.דהיינו?פשוט מאד.כשהייתי בכולל הייתי מעמסה על הכולל.כל הזמן אמרו לי שאין כסף ועושים לי טובה בכלל שמחזיקים אותי כאן.אז עזבתי ובעצם בזה תרמתי כסף לכולל את הכסף שהם היו כביכול משלמים לי.
===================
משום מה נראה שהחקירה של דרעי לא פשוטה האיש התחיל ללכת עם כובע ולבלות בקברים ואצל באבות
===================
ח”כ מוזס הרכבת שומרת שבת בדיוק כמו השוטרים במירון בשבת לפי ל”ג בעומר. ח”ו להחרים את הרכבת איך יגיעו הרבות למירון בל”ג בעומר
===================
שרון גל בטויטר:
‏בג״צ 2017:
בעד מסתננים,
נגד עולם התורה,
נגד ההתיישבות.
זאת האמת.
רגישות לשיוויון? נראה אותם מורים על גיוס ערבים או מחייבים שירות לאומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.