רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2017

הערות והארות


בוויליאמסבורג משווקים סגולה חדשה לזש"ק-ללבוש את התחתונים של הסיקריק פריעדמאן.
================
עמית סגל: עד שש״סניק לא מגיש את המכתב ליו״ר הכנסת, זה לא נגמר
================
שאגת גואטה - בני אלבז יקים את השאגה לדרוש מיגאל לא לפרוש ויחבר את השיר על המילים הוא יגאל אותנו בקרוב
================
מצעד הגאווה להצלת יגאל גואטה
================
"ישנם רבנים גדולים שיש להם עוזרים נאמנים שהרב נהיה תלותי וסומך עליהם לגמרי.
אותם עוזרים מבצעים השתלטות עוינת על חצרו של  הרב וסדר יומו.ובמקום שהם ישרתו את הרב הרב נהיה שרת שלהם"
הרב שלמה בניזרי במאמר העורך של "יום ליום" החדש ג' באלול תשע"ז.
================
אהוד ברק התחיל להיות דרשן בפייסבוק כל יום מסריט את עצמו דורש שעה נגד ביבי.זה מזכיר לי שבשנת תש"ס הוא התקשר לרב עובדיה שדיבר איתו דקה והניח את הטלפון וחזר ללמוד .אחרי רבע שעה הבן של הרב נכנס לחדר שומע קולות מהשפופרת מרים שומע זה ברק אומר לרב אבא זה ראש הממשלה.אמר לו הרב אין לי כח לשמוע אותו  זה ביטול תורה
================
מנחם שפירא אמנם נחשב ליטאי אך הינו בנש"ק בנו שלרב בהמ"ד דרוהוביטש הרב אביעזר שפירא.ונכד האדמורי"ם מדרוהוביטש וסאדיגורה.כמו כן בא"ב של השרף ממוגלינצא נכד המגיד מקוזניץ.כל האדמורים מכבדים אותו לבד כאיש ציבור גם כפע"ח ובנש"ק
================
ראש העיר הרצליה הגיע לבית של ישראל הלפרין והתנצל על הדו"ח על ההנחת תפילין(שהדבר הכי חמור בו שהמעשה תואר כ"מיפגע סביבתי") ואחר כך אמר יחי אדוננו
זה מזכיר לי שישראל הלפרין שהיה בצבא עם ביבי התקשר אליו אחרי הניצחון ב96 והוא אומר לו ביבי יחי המלך א"ל ביבי אני לא מלך רק רה"מ א "ל הלפרין התכוונתי למשיח א"ל ביבי אל תגזים אני לא המשיח.
================
מימרן בטוויטר: ‏
בכל ערי ישראל מנהלים חרדים וחילונים חיים משותפים ללא כפייה הדדית, חוץ מעיר אחת שבה יש עתיד ניצחה בבחירות המקומיות.
חרדים וחילונים  - תאמין .  
חרדים וחרדים - אל תאמין .
בתי וורשא - גור   ,   בובוב  48  ובובוב 45 , בעלז  - מחנובקה , סאטמר - בעלז , סאטמר אהרוני - סאטמר זאלוני   , שונאים - מחבלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.