רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

מה קורה בקהילת 'לב טהור'?


מאת חוקר לב טהור

מכיון שלב טהור החליטו לרדת למחתרת אנו נאלצים להסיק דברים רבים ממחקר אובייקטיבי.
ציינתי כאן בעבר שהיה אישור מגורם באורטוריו על כך שהם עזבו את המחנה שלהם וכנראה עברו לגואטמלה סיטי.עם זאת היה כאן  מי שהכחיש זאת כאשר לא ברור מי זה.
לאמיתם של דברים אציין שיש לקבל את המידע מאותו גורם באורטוריו בערבון מוגבל וזאת מכיון שיתכן שהוא לא הבין בדיוק מה שואלים אותו וכן ישנה  איזו סבירות לכך שהוא לא מעוניין לשתף פעולה ויתכן שהוא מסר דיסאינפורמציה.
בעבר כתבנו כאן שנראה שהסרטון החדש הוא מגואטמלה סיטי מאזור התעשיה וזאת על סמך של קולות של משאית ברקע.אם כי יתכן שזה יכול לקרות באופן ספציפי גם במחנה שלהם.
עיינתי טוב שוב בסרטון וגם חילצתי ממנו תמונות ונראה כי המקום-בית הכנסת-נמצא באזור של עצים כך שזה לא בדיוק מתאים לתיאוריה הנ"ל של אזור התעשיה ומתאים יותר לאיזור המיוער בו הם היו.בנוסף זה נראה שהם מתפללים שחרית בבית הכנסת שמואר באור הבוקר ללא תאורה חשמלית וזה בהחלט יכול להתאים לבית הכנסת אותו הם הקימו במחנה באורטוריו שם אין להם חשמל נורמלי.
אציין שוב שאין לי ענין לעמוד על דעתי.אם היתה לי תיאוריה שהם עברו ויש צדדים לכך שזה לא נכון זה מתעדכן.
כמו כן בהקשר לטביעתו של הלברנץ-בתחילה הופצו תיאוריות על כך שהוא לא טבע והיו לכך כמה סימנים.מצד שני מאז היו מידעים חדשים הן עוד תמונות מאזור הטביעה ועוד דברים שלכאורה פורכים את התיאוריה הזו.כך שכפי שנראה כעת הוא אכן נפטר.
אני מצרף כאן תמונה מהסרטון בה רואים שזה נמצא באזור של עצים
וכאן יש תמונה שלדעתי היא התמונה הכי חדה שהצלחתי לחלץ מסרטון זה ומכיון שהיא מעודכנת מלפני חודש אני אכתוב את מי אני לדעתי רואה שם-
ליד החלון מאיר רוזנר לידו יושב ועסוק בהנחת תפילין עזר חיון.הבחור לידו הוא בנו של שאול בויער.היהודי המבוגר מאחור עם זקן לבן וכובע סופר הוא לדעתי הרב שמעון הלל מלכא חמיו של נחמן הלברנץ האדמו"ר החדש של לב טהור.
בלב טהור בתפילת שחרית רגילה האדמו"ר לא משתתף.עוד נקודה מעניינת לציון היא שהתפילה אצלם היא בנוסח הסידור של מונקאטש והוא לא אומר "ושם נעבדך" וגו' .אם כי הבחור שעומד לפני העמוד שלהנחתי הינו מגרי הצדק-לא ממש מדייק-מי שישמע את הסרטון שהובא כאן בעבר ישים לב שהוא בולע כמה מילים בקדיש דרבנן כגון במקום  כמו בנוסח מונקאטש" לנא ולהון ולכון" הוא אומר רק "להון ולכון" והוא לא אומר "מזונא רויחא" רק "ומזונא ופורקנא".יתכן שאלו תיקונים שהלברנץ הכניס בנוסח מונקאטש אך יותר נראה שהוא בולע את המילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.