רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוגוסט 2017

מאה אלף פוסטים - מי האמין

זו לא מלאכה קלה אבל משתלמת כזו שאתה משקיע בה ורואה ב"ה פירות, מדובר באוצר ממש בהיסטוריה, כאן יחפשו בעתיד וכאן ימצאו, ולכן חובה מוטלת עלי ועל כל מי שיכול לסייע במאמץ הגדול שאני עושה כאן לטובת העתיד של כלל ישראל

המטרה היא ברורה למנוע את היכולת להונות את הציבור, האמת חייבת להיות נר לרגלי כל אדם, פרשנות תתן איזה שתרצה, עובדות זה הבסיס בלעדיו הכל בלון נפוח שמספיק סיכה קטנה בשביל לפוצץ אותו, רק עם המציאות נצליח להגיע למסקנות אמיתיות טובות ובריאות, ולכן המאמץ לא רק שוה אלא חייב

יהללוך זר ולא פיך ולכן אני ממעט לעסוק באיך שאני עושה זאת. בכל מקום אחר עובד צוות של שלשים ארבעים וחמישים איש, את הבלוג הזה עושה אדם אחד בלבד, כשמספר רב של אנשי קשר עומדים עימי בקשר יומיומי ולעיתים בכל כמה שעות ובכל יום מעלה עוד ועוד חומר

אני בעצמי לא יודע איך פיזית זה קורה, עדיין לא החסרנו יום אחד שלא עלה בלוג, גם כשאני בנסיעות ארוכות אני עושה הכל שהבלוג יעלה, מקסימום באיחור של שעתיים שלש אבל הוא עולה, אני רואה בבלוג מצוה וחובה שאני מוסר עליה את הנפש מפני שבזכותה אנו מבטיחים קיום ליהדות החרדית

תתארו לעצמכם שלא היה דבר כזה מה היו עושים אלו שמשתלטים על הציבור, היו חומסים את הציבור עושקים אותו והשחיתות היתה חודרת עמוק לכל בית. אני משתדל בכל כוחי להלחם בכל מי שמהווה איום על ציבור. שימו לב במי אני נלחם במי שהם איום על ציבור ולא ביחידים אנשים פרטיים העושים מעשים שאין בהם סכנה לציבור, כאן זה לא העסק שלנו זה ענין בינו לבין קונו

מן השמים נתנו לי את הכח לשרוד, יותר מארבעים שנה שאני חי מלחמות עם כל כך הרבה שניסו לקבור אותי ולא רק שלא הצליחו הם חיזקו אותי, ורואה אני חובה ושליחות בחיים להיות זה שגורם לאנשים לחשוב פעמיים בטרם הם מחליטים ועושים

מתפלל אני שלא נצטרך לכל אלו ולעבודה שאני עושה, אבל לזה נזכה כאשר המשיח יבא, וכל עוד שזה המצב, אמשיך להגן על הציבור ולעצור את השחיתות ואת ההשתלטות של אותם יחידים עד כמה שאוכל

מודה אני לאלפים שמעודדים אותי וקוראים לי להמשיך, אשתדל להמשיך בעבודת קודש זו ולהוסיף עוד למען כבוד שמו יתברך שלא יחולל על ידי צבועים ומושחתים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.