רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

התירוץ החדש שוילשאנסקי מוכר להורים המטומטמים שממשיכים להעביר את בנם למולך במוסדות הצבא שלו: ההתנגדות אליי רק בגלל שאני משיחיסט! מכתב למייל האדום מהורה מודאג ותגובת המייל האדום

לכבוד המייל האדום בעולמם של חרדים נגד הגיוס

אני היה לי שיחה ארוכה עם הרב וילשנסקי. הרב וילשנסקי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות. הרב וילשנסקי לא מפלצת כמו שאתם עושים אותו. הרב וילשנסקי הסביר לי יפה מאד כי לא היתה ברירה והיו חייבים לגייס. הוא אמר לי כי כל מה שאתם כותבים כי אתם ממומנים על ידי האנטי משיחיסטים בחב"ד באברהם שם טוב וקרינסקי ואתם רוצים שלא יהיה ישיבות משיחיסטיות. ומחפשים כל הסיבות לכתוב נגד משיח וזה העצה שמצאתם לכתוב על הגיוס וכשייגמר הגיוס אתם תחפשו עוד ועוד סיבה כי הוא משיחיסט.

הרב וילשנסקי אמר כי עוד חמש שנים זה יפסיק הגיוס אבל כרגע צריך לגייס כמה שיותר. זה הלוואי שתכניסו המכתב שלי".

עד כאן

הכותב ששלח זאת למייל האדום הוא אדם שכנראה לא זכה בהרבה שכל. אך אנו לא נענה לו רק נחלוק עם הקוראים את שיטת השקרים של וילשאנסקי.

וילשאנסקי הוא אשף ההתחמקויות. הוא זיקית ושועל ביחד. הוא יודע לענות לכל הורה מה שהוא אוהב לשמוע.

הסיפור הזה שוילשאנסקי הוא מנהיג של משיח זה הרי בועה של שקר וכזב. האחרון שמאמין בליובאוויטשר זה וילשאנסקי. האדם הזה היה במשך כל השנים בשולי המחנה. פחדו מהרמיה והמחלוקת שלו ואפילו הרב אריה קפלן כמו שפורסם בעבר כאן ב'בעולמם' מידר את וילשאנסקי, אך כאשר חב"ד נקלעה לתקופת שפל ולשאנסקי חזר בכוח לכותרות ועכשיו הוא משתמש במכירת בשר ילדי חב"ד.

וילשאנסקי בז בכל נפשו לכל אנשי הפריפריה הזו והוא בסך הכל משתמש בילדיהם לצרכיו האישיים. הוא לא מייצג את משיח ואת האמונה בליובואויטשר בשום אופן. חבל מאד שההנהגה הרישמית בחב"ד לא השכילה בשעתו לעקר את ערמומיותו בכך שהם אכן קנו את הבלוף שהוא מייצג המשיח והחלו לראות בו אוייב כמייצד המשיחיסטים. וילשאנסקי אינו מייצג המשיחיסטים אלא הוא שתול אצל המשיחיסטים להרסם מבפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.