רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

דרעי הוביל את הקמפיין להחזרתו אלבז עשה על פי הוראות אישית מדרעי

בעוד חלקים רבים בקרב ציבור בוחרי ש"ס האמינו בסתר ליבם כי מנהיגם האהוב אריה דרעי התפטר ערב הבחירות האחרונות מראשות התנועה -בפועל הוא ניצח על מקהלה מתוזמרת שקראה לחזרתו הפוליטית – כך חושף 'ישראל היום'.

'ישראל היום' ממשיך לכתוש את דרעי ולבחוש סביב  הקרע הפנימי של המפלגה בצל החקירות שמעיבות על מנהיגותו של היו"ר ומטילות צל כבד על התנהלותו מול מנהיגה הרוחני של התנועה, כעת חושף מתי טוכפלד כי מאחורי הקמפיין לשובו של דרעי לראשות ש"ס עמד דרעי בכבודו בעצמו וכי כל ההתפטרות היתה הצגה אחת גדולה – מה שרוב הפרשנים סברו בשעתו.

למי שהספיק לשכוח, בעקבות חשיפת הקלטת בערוץ 2 בה התבטא  מרן הרב עובדיה יוסף במילים חריפות  על דרעי שלא משתף אותו בהליך קבלת ההחלטות, הודיע דרעי למועצת חכמי התורה קבל עם ועדה על התפטרותו, בפועל, דאג לקרוא לשובו לכס היו"ר. על פי הפרסום ב'ישראל היום', דרעי קרא  לבני אלבז, לקרוא לשובו בכלי התקשורת.

בעקבות  הלחץ הפוליטי שהופעל על דרעי לשוב להנהגת התנועה חרף הקלטת הלוהטת – רק כעבור שבועיים, הודיע דרעי  על שובו לזירה הפוליטית,"אני מקבל בהכנעה ובהרכנת ראש את ציווי מועצת חכמי התורה בראשותו של נשיא המועצת מרן הרב שלום כהן… החלטתי כי תנועת ש"ס חשובה יותר מכל שיקול שהוא… אמשיך להנהיג את התנועה".אמר דרעי

במהלך אותם ימים  יצאה שס בקמפיין להחזרתו של דרעי תחת הכותרת  "אבא, מה עשו לך", עם תמונתו של הרב עובדיה יוסף מרכין ראש כשלצידו נר זיכרון.  כעת חושף טוכפלד בישראל היום כי מי שיזם את המהלך  היה יד ימינו של דרעי  הזמר בני אלבז.  יום לאחרי ההתפטרות, כשאלבז היה בדרכו לראיון בערוץ 10 הווא עדכן את דרעי ושאל אותו "לאיזה כיוון למשוך". דרעי שכביכול "התפטר" הבהיר לו בדיוק מה לעשות: "לבכות, לעורר את הציבור. אתה יודע בוודאות שזה סופי. אריה חזק אבל לא מוכן שיפגעו במרן".

עוד הוא הוסיף במסרון לאלבז שיכתוב: "לא ניתן לו ללכת".

תגובת דרעי לא התקבלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.