רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוגוסט 2017

ווארטים


"מי שאינו מוצא את אושרו בתוך עצמו זה חסר תועלת לחפשו מחוצה לו."

ר יואליש שאל למה צדיק כתמר יפרח ? התשובה שתמר שאלה מה תתן לי

ללכת עם השם גד בארה"ב זה כמו שבישראל יקראו לך אלוהים

ברכבת. היא יושבת עם עיתון
אני: 24 קראט?
היא: בוחנת את הטבעת שלה, לא, 14 קראט. אבל יפה שאתה מתעניין.
אני: דיברתי על המוסף. עשרים וארבע. קראת?

הסוד לזוגיות טובה הוא לעשות הכל ביחד:
היא מחליטה – אתה מסכים.
היא רוצה – אתה נותן.
היא מדברת – אתה מקשיב.
היא טועה – אתה מתנצל.

היה יום-חורף וחלון חדרו של רבי דוד גרודנה נתכסה כולו כפור.  פתאום נסתכלו התלמידים וראו: הכפור שעל החלון הולך ונמס.  תמהו ושאלו לרבי דוד:
רבי, האי מאי?
החזיר להם רבי דוד:
אל תתמהו, בני.  ודאי חסיד עומד שם מבחוץ ומטיל מים, ולא מצא מקום יפה לכך, אלא חלוני.

תימני: עד גי 12 האמנתי להורים שלי שאמרו לי  שהאוטו גלידה מדליק את המנגינה כדי לסמן שנגמרו לו כל הארטיקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.