רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

ווארטים


"החיים הם אתגר שצריך לעמוד בפניו, אושר שצריך להיות ראוי לו, והרפתקה שצריך להתנסות בה."

מורה לימד את התלמיד חשבון והוא שואל אותו אם אבא שלך לווה ממישהו 50 שח כמה הוא צריך להחזיר ענה לו התלמיד כלום אז הוא שואל אותו שוב אם אבא שלך לווה ממישהו 50 שח כמה הוא צריך להחזיר עונה לו התלמיד כלום אמר המורה לתלמיד כנראה אתה לא יודע חשבון אמר לו התלמיד יכול להיות שאני לא יודע חשבון אבל המורה לא יודע מי זה אבא שלי

מרוקאי אחד נחשב לבעל יכולת מהירה בחישובים והתקבל למשרד הנהלת חשבונות, הבוס שלו ביום הראשון אומר לו שמעתי שאתה ידוע במהירות שלך בחישובים תענה לי כמה זה 33 כפול 81...
עונה לו מיד ההמרוקאי 50, הבוס שלו מסתכל עליו ואומר לו התשובה לא נכונה.. עונה לו המרוקאי עזוב נכונה, איך המהירות???

קצת הומור...
בשנה הראשונה של הנישואין הגבר מדבר והאישה שומעת!
בשנה השנייה לנישואין האישה מדברת והגבר שומע!
בשנה השלישית לנישואין שניהם מדברים וכל השכנים שומעים!....

רבי יעקב, המגיד מדובנה, נזדמן פעם אחת ל"שלחנו" של "המגיד הגדול", רבי דוב-בּר ממזריץ'.  באמצע הסעודה פתח רבי דוב-בר בנגון, ומיד נתלהבו החסידים ויצאו לרקוד.
ראו החסידים, שרבי יעקב עומד ותוהה, ואמרו לו:
מתנגד, על מה אתה תוהה?
החזיר להם רבי יעקב:
עולם הפוך אני רואה, ועליו אני תוהה.  בנוהג שבעולם, צוענים שרים והדוב מרקד, ואילו כאן – הדוב שר והצוענים מרקדים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.