רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

ווארטים


*״כדי לחיות באושר צריך לחיות ביושר, ומי שחי בשקר משלם על כך ביוקר״*

למה ביום כיפור אומרים בתפילת כל נדרי שאנחנו מתירים להתפלל עם העבריינים, ובראש השנה לא אומרים את זה?
כי בראש השנה כל העבריינים באומן...

באידיש אומרים
משה שאול איז ארויס קליין
בעברית אומרים
משה שאול יצא קטן

חבר סיפר בעצבות:
השווער שאל אותי - ש"ס או שעון?
אמרתי לו: אייפון... יש שם את שניהם!!!
אז הוא לקח בחזרה את הבת שלו,
ואמר לי: גם את זה יש לך באייפון!!!

פעם יצחק כהן אמר לדרעי לא יתכן שכל פעם הפרשיות שחיתות נופלים עלינו,
בא נסדר איזה תיק מעניין לגפני...
ענה לו דרעי: בשום אופן. הם לא מכניסים אותנו למוסדות שלהם לא נכניס אותם לשלנו....

רבינו הקדוש סיפר מעשה מהישיבות הקדושות כי בכל שנה היה רה"י זצלה"ה דופק על התיבה וצועק 'אלול' ואח"כ בוכה בכי תמרורים ופעל רבות בקרב הבחורים בעזהי"ת.
ואח"כ היה מעשה כזו אצל תלמידו רה"י זיע"א ועשה גם כן כנ"ל ואמר: "לבכות אינני יכול רק אפשר לדפוק על התיבה ולצעוק אלול, ויה"ר שיהא זה כאילו בכיתי" ונתקבל גם כן.
ואח"כ היה מעשה כזו אצלינו שבא חודש אלול בעוונותינו הרבים ואמר רבינו: "אין לנו כוח אפילו לנקוש על התיבה לא כל שכן לבכות. רק תכתוב המעשה בווטסאפ והשי"ת יעזור" אמן כיה"ר.

שודד תקף אותי עם סכין בדרך הביתה, אמר לי את הכסף או החיים שלך....
סיפרתי לו שאני נשוי, אז אין לי כסף ואין לי חיים...
התחבקנו ובכינו יחד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.