רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

הרב משה בויאר לדוד שמידל "אל תטיל מום בקדשים, אל תוציא לעז על גדולי תלמידי מרן החזון איש"

מאת תלמידי רבותינו 
דוד שמידל בלחץ, התוכנית שהוא וחבריו רקמו להשתלט על שוק הבשר קרסה לגמרי, גאב"ד בני ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א פסק שעוף הבראקל הוא עוף טמא כשרץ וכחזיר! כל גדולי הרבנים פסקו את פסקם לאסור את עוף הבראקל הטמא, כל השחיטות הודיעו שלא יכניסו את העוף הטמא לשחיטות שלהם, והכריזו כי שוחט שישחט את עוף הבראקל הטמא יסולק לאלתר ושחיטתו נבילה וטריפה.

מה יעשה דוד שמידל, הוא כבר ניסה להוציא מכתבים מגוחכים מחבריו הרב משה וואלף זארגער הרב קלמנוביץ והאדמו"ר ממשכנות הרועים, אך כל זה ללא הועיל, כל הרבנים פה אחד פסקו שעוף הבראקל טמא ומטמא, ודינו כנבילות וטריפות, כצעד אחרון ניסה דוד שמידל ללכת לחבריו משכבר הימים אותם היה מחתים כל שני וחמישי על כרוזים שונים, אולי שם יצליח במשהו, אך שם נחל כשלון מוחץ והוקע מחוץ למחנה על חוצפתו ודבריו נגד גדולי תלמידי מרן החזון איש זללה"ה.

בעודו נתון בין יאוש לתקוה פנה דוד שמידל בימים האחרונים לידידו הותיק ר' משה בויאר וביקשו להחלץ לעזרתו לאסור את המותר ולהתיר את האסור, מצד אחד טען דוד שמידל שהעופות שכל כלל ישראל אוכלים הם בכלל עופות טמאים, ורק עוף הבראקל יש לו מסורת איש מפי איש עד משה רבינו שזהו העוף שכל כלל ישראל אכלו בכל הדורות.

אבל כאן נכונה לדוד שמידל אכזבה מרה, ר' משה בויאר הנחשב בחוגי תלמידי החזון למומחה בה"א הידיעה בכל עניני שחיטה וכשרות העופות ענה לו שכל טענותיו הבל ושטות, וכי תלמידי החזון איש כבר ישבו על המדוכה והכריעו שאין כל חשש בעופות שלנו, דוד שמידל המשיך להתעקש ואמר כי כל תלמידי החזון איש אכלו נבלות וטריפות.

כאן כבר פקעה סבלנותו של ר' משה בויאר שצעק על דוד שמידל "חצוף! עז פנים!", כך אתה מעיז לדבר על גדולי תלמידיו של מרן החזון איש זללה"ה, שתמיד סמכו על שחיטתו של גאב"ד בני ברק הגרמי"ל לנדא ובכל השנים המשיכו לאכול מהעופות שלנו, "וכי למי קראת אוכלי נבילות וטריפות?!" זעק ר' משה בויאר, "האם למרן הגר"ח גריינימן זצללה"ה, או הגאון הגדול רבי יהודה שפירא זללה"ה, ולגדולי תלמידי החזון איש החיים אתנו לאיו"ט מרן הגר"ד לנדא שליט"א, הגאון הגדול רבי מאיר גריינימן שליט"א, הגאון רבי יחזקאל ברטלר שליט"א, הגאון רבי אריה איברהמס שליט"א, הגאון רבי יצחק מאיר רוטנברג שליט"א, הגאון רבי מנדל אטיק שליט"א ואבי מורי הגאון רבי יהודה בויאר שליט"א".

דוד שמידל ענה בחוצפתו כי ר' יודל בויאר כבר אינו בענינים כמה וכמה שנים טובות, ואין מה להביא ממנו ראיה, ענה לו הרב משה בויאר "תתבייש לך, בשנים האחרונות כשרצית להשתמש בשמו של אבי ר' יודל בויאר עשית זאת בלי הגבלה, כל יום הוצאת ממנו חתימות לפי האינטרסים שלך, ואילו כעת אתה טוען שאיננו בענינים, אתה מוציא לעז ומטיל מום בקדשים בגדולי תלמידי החזון איש שכאילו אוכלים נבילות וטריפות, בשעה שאתה רוצה להכניס עוף טמא ומטמא".

ר' משה בויאר מתחיל עכשיו לקלוט עם מי יש לו עסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.