רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

אתרנגול ותרנגולתא חרוב טור מלכא


שמים וארץ ותרנגול הבראקל!

מי אתה בראקל ומה אתה בורעד-ראק, תמהין ושיילין ליה, איפה היית עד עכשיו ולמה אתה מתחרה עם קרוביך ממשפחת התרנגולים, הקורניש-ראק והלעג-הארן?

כי לא תשכח מפי זרעו הבטיח לנו רבן שמעון בר יוחאי, אולם לא תמצא הלכה ברורה במקום אחד עמד והתרה בנו, ושוב עומדים אנו במצב כזה בעוקבתא דמשיחא. עוד לא רגעו גלי הים הסוער מבעיית צומת הגידים, עוד לא נחה זעף חטי אריזונה, ועוד לא התאחדו כולם בענין שחיטה מונחת במעשה בהמה, זרחה שמשה של עוף הבראקל, וכלל ישראל לומד לקח חדש בדיני או"ה, המילון נתעשרה *הכלאה*!

הלב סוער, האם עומדים אנו לפני ה'לשיטתיה' חדשה? מי שאסר את המצות הנעשים מחטי אריזונה הולך להתיר את הבראקל ולאסור את הלעגהארן, ולשיטתיה אזיל שאין שום פקפוק וחשש צומת הגידין ודוקא שחוטה תלויה ועומדת הוא המהודרת בבשר בהמה גסה, וההיפך בהיפך, או שאולי נזכה לדיון הלכתי אביוקטיבי ורציני ופסקי הלכה בלב שלם?

האם מי שהשתתף ותמך בהפגנת בארקלי הולך להתיר את הבארקל, לשון נופל על לשון ולשיטתיה אזיל?

האם יהי' לנו אסיפות רבנים עם רמקולים, סרטים ואלבומים, האט-ליינס וקונטרסים, עם התגלות דמיות חדשות כמו הבעל חסד מדאראג בפרשת החטים והרבי מפארשעי בפרשת הגיוס, ואם לא *מאי שנא*?

העסקן הנמרץ ר' עמרם ט"ב טוען שמי שסובר שהבראקל אסור משום שהיא דורס ואין לה עלינו מסורה, שזה שקר וכזב, יש לנו מסורה מדור דור לדרוס, וכך אנו נוהגין מידי יום ביומו, ואלו שרוצים לאסרו הם בעלי נגיעה בעד בצע כסף.

אין מי שישחק, לול של תרנגולים

ונזכה ונחיה ונראה מה יהי' בסופו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.