רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

ווארטים


 לאנשים הכי מאושרים אין בהכרח את הכי טוב מכל דבר; הם פשוט עושים את הכי טוב מכל דבר.

ברכת המזגן
ברוך אתה אשר יצר את המזגן בחוכמה, וברא בו מדחסים/מצננים/פתחים, גלוי וידוע לפניך, שאם ייסתם אחד מהם או ייפתח אחד מהם, אי אפשר להתקיים ולעמוד בחום אפילו שעה אחת.
ברוך אתה ה' בורא המזגן  ומפליא לעשות
*היום 32 מעלות חום שהם בלתי נסבלים בעליל
הרחמן הוא יחזיר לנו את המזג אוויר הרלוונטי לעונה במהרה בימינו אמן סלה

מי שם? 
-צדקה
שמעת? גם הוא אמר שאת צודקת
למה כלבים אוהבים את השפה העברית?
בגלל שמות העצם.
אם מוחמד לא בא אל ההר
סימן שתפסו אותו מג"ב בדרך.

שבוע שעבר הייתה לוויה בבית העלמין הירקון.כאשר החשיך התחיל לרדת גשם חזק כל האנשים רצו לעבר המכוניות. מישהו מסכן החליק ונפל לתוך קבר ריק הוא ניסה בכל כוחותיו לצאת אך החליק חזרה בגלל הבוץ. הצילו קר לי הוא צועק. מזכיר בית העלמין עבר לידו ושמע אותו. בטח שיהיה לך קר . שכחו לכסות אותך. ומיד רץ למשרד להביא עט חפירה

נוסעים במכונית בדרך הביתה מהפאב, שוטר עוצר אותנו.
"הכל בסדר אדוני השוטר ?", אני שואל.
"לא בדיוק, חבר", הוא אומר, "הרכב שלך כל הזמן סוטה מהנתיב בצורה מאוד מסוכנת".
"למה אתה מצפה ?", אני אומר לו, "שתיתי 8 בירות".
הוא צוחק, "טוב, במקרה הזה אני לגמרי מבין למה נתת לאשתך לנהוג" ...

שלושה ברווזים ישבו ליד הנהר.
הראשון עושה: "קוואק",
,השני עושה: "קוואק",
והשלישי עושה: "קוואק קוואק"
ומיד שולף הראשון אקדח והורג את
השלישי שואל השני:"למה הרגת אותו"?
עונה לו הראשון:"הוא יודע יותר מדי".
אישה הלכה לרופא.דוקטור האוזן  שלי שרופה. 
איך זה קרה  שואל. הדוקטור.
אני גיהצתי ופתאום צילצל הטלפון ואני  בטעות הרמתי את המגהץ ועניתי .זה היה מספר טעות. 
ומה קרה לאוזן השנייה שהיא שרופה המטומטם. הזה התקשר עוד פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.