רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 במאי 2017

מבזקים

ראש הממשלה זימן את ראשי המפלגות החרדיות, דרעי, ליצמן וגפני לפגישה בנושא הכותל. הפגישה ביום ה' בהשתתפות שקד

הממשלה אישרה את פרוייקט 'מעלית הכותל'. עלות התוכנית צפויה להגיע ל- 50 מיליון ש"ח.

בעקבות חשיפת "בוקר טוב ישראל", היועץ המשפטי לממשלה אישר לחקור באזהרה את חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי בחשד להטרדות מיניות ומעשים מגונים. בידי המשטרה מעל עשרים עדויות של נשים שסיפרו על מעשיו לכאורה של סלומינסקי

איילת שקד על חקירת סלומיאנסקי: כשם שראש ממשלה ושרים הנמצאים תחת חקירה, ממשיכים בתפקידם כך גם ח"כ יוכל להמשיך בתפקידו.

שלזינגר ב'בחדרי': משגיח כשרות חרדי התמוטט בערב שבת במסעדה בלודז' בפולין, פונה לאחר החייאה מוצלחת לביה"ח צבאי ומצבו קשה מאוד. שוקלים להטיסו לישראל.

חילול שבת המוני ע"י פורעי 'הפלג' בלב בני ברק, כ300 פעילי 'הפלג' התכנסו בליל שבת לתפילת מעריב בצומת הרחובות רבי עקיבא השומר בעיר, לאחר תפילת ערבית עברה במקום כמדי שבת ניידת סיור, עשרות הפורעים הקיפוה והתחילו לתוקפה , השוטרים חסרי האונים ניסו להימלט אך ללא הצלחה, עשרות חרדים שעברו במקום זעקו לכיוונם של הפורעים שיעזבו את הנידת לנפשה כי בכך הם מזמינים חילול שבת ענק, אך הפורעים לא התייחסו והמשיכו לתקוף את הניידת באלימות. תוך דקות ספורות הגיעו כעשר ניידות משטרה לחלץ את הניידת המותקפת. המוני תושבי העיר שצפו במחזה המביש אומרים שלא זכור כזה חילול שבת וחילול ה' המוני בבני ברק כבר הרבה שנים. עוד יש לציין כי ההתכנסות לוותה בתערובת פריצות נוראה, כאשר עשרות פעילות 'הפלג' השתתפו גם  הם בהתכנסות המבישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.