רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 במאי 2017

חילול שבת המוני ע"י פורעי 'המחבלים' בעיר בני ברק

מאת מרכז החדשות

אנשי הפלג התפרעו בהתכנסות בליל שבת - ההתכנסות לוותה בפריצות תערובת אנשים ונשים 

כ-300 פעילי כת הפלג התכנסו בליל שבת לתפילת מעריב בצומת הרחובות רבי עקיבא השומר בעיר בני ברק, עקב מעצר העריק אהרן זנבר מישיבת שעקי תבונה. כזכור, ראשי כת הפלג החליטו לא להפגין יותר מפעם אחת על כל עריק, וכתחליף הוחלט לעשות קבלת שבת המונית בליל שבת.
לאחר תפילת ערבית עברה במקום כמדי שבת ניידת סיור (ככל הנראה גוים), אך עשרות הפורעים הקיפוה והתחילו לתוקפה. השוטרים שהיו חסרי אונים מול ההמון התוקף ניסו להימלט אך ללא הצלחה. עשרות חרדים שעברו במקום זעקו לכיוונם של הפורעים שיעזבו את הניידת לנפשה, כי בכך הם רק מזמינים חילול שבת ענק, אך הפורעים לא התייחסו והמשיכו לתקוף את הניידת באלימות.
כצפוי, תוך דקות ספורות הגיעו כעשר ניידות משטרה לחלץ את הניידת המותקפת, ובכך נעשה חילול שבת גדול בהרבה. המוני תושבי העיר שצפו במחזה המביש אומרים שלא זכור כזה חילול שבת וחילול ה' המוני בבני ברק כבר הרבה שנים. 
יש לציין כי ההתכנסות לוותה בתערובת פריצות נוראה, כאשר עשרות פעילות 'הפלג' השתתפו גם  הם בהתכנסות המבישה, לאחר שבכת הפלג הודיעו שגם נשים ישתתפו בתפילה.
בכך ממשיכים בפלג בחציית כל הקוים האדומים בכל תחום, ובפריצת גדרי הצניעות הנמשכת מאז הפגנת המרתון ובהמשך בהתפרעויות ברחובות כפי שדווח בשעתו.
גורמי חינוך מזהירים "ההתדרדרות של אנשי כת הפלג בכל עניני היהדות, מעוררים שוב את הצורך הגדול להשגיח על הילדים. כעת לקראת הרישום בישיבות גדולות וקטנות יש לשקול היטב לאיזו ישיבה לשלוח את הבנים, ולבחון אם יש מי מאנשי הצוות השייך לאנשי הכת או מי מהבחורים בישיבה, מאחר ותוצאות ההשפעה של אלו מי ישורנה. לכן יש לעמוד על המשמר מבעוד מועד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.