רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באפריל 2017

מבזקים

ב.ד.ה. בשבת נפטר הרה"ג ראובן שראבני ז"ל מבית וגן. גיסו של הגרב"צ אבא שאול.

'מעיני הישועה': מצבו של הגרש"י בורנשטיין ר"י 'קרית מלך" נשאר השבת ללא שינוי, קריטי אך יציב.

ח"כ עופר שלח ב'שבת תרבות' - "אם ליהדוה"ת לא תהיה ברירה, גם הם יבואו וידברו איתנו לקראת הקמת הממשלה. אני רוצה להיות שר הביטחון הבא בממשלתו של לפיד".

רינה מצליח ב'ערוץ 2': ח"כ טרכטנברג פנה בימים האחרונים למועמדי הפריימריז בעבודה ובדק אפשרות שלא יתמודדו ויסכימו על מועמדותו של אהוד ברק. הם סירבו.

השר אלי כהן 'כולנו' בשבת תרבות בחולון - "אני נגד כפייה דתית. לא אצביע בעד חוק שישנה את הסטטוס קוו. אני לא חושב שצריך ללכת לחקיקה בענייני דת, כל אחד צריך לחיות את חייו איך שהוא רוצה".

'ערוץ 2': ראש עיריית רמה"ש ביטל במת בידור ביום העצמאות לתושבים הדתיים. תושבים חובשי כיפה תוקפים - "נעצת סכין בליבנו רק בגלל שאנחנו דתיים. אתה מתנכל לנו".

נחמה דואק בטוויטר: אני משתתפת בשבת תרבות בחולון. משתתפים כ- 450 איש. רוב מוחץ באולם אמרו שיצביעו בבחירות להסתדרות לשלי יחימוביץ.

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון ממשיך ב'ערוץ 2' את המתקפה נגד מחליפו לתפקיד איווט ליברמן - "אני מודאג מליברמן, הוא רק זורק סיסמאות והולך. אין לנו סבלנות להשתתף בישיבות קבינט".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.