רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 באפריל 2017

ווארטים


"טוהר המידות אינו זקוק אלא לעצמו. הוא גורם לאדם להיות חביב בחייו, וזכור לטוב אחרי מותו."

אברך הגיע הביתה שאל את אשתו מה יש לאכול היום?ענתה לו אתמול היה על האש....

אשתי אפתה חלה מלבנית.
הערתי לה: גברת, זה לא בצורת מפתח?
ענתה הגברת: אצלינו פותחים את הדלתות בעזרת כרטיס אלקטרוני.
מפתח זה מיושן.
תתקדם....

יהודי הלך מבוהל לרב ואמר לו שאשתו אפתה חלת מפתח והחלה נשרפה, מה יהא עם פרנסתו.
ענה לו הרב, חלאס עם הבדיחה הזאת.. גם לי יש ווטסאפ

אחד יושב על הבר מדוכא ושותה בלי הפסקה.
"מה קרה?", שואל הברמן, "אתה נראה רע".
"אמא שלי נפטרה לפני שלושה חודשים",
אומר הבחור, "והורישה לי 100 אלף שקל".
"משתתף בצערך", אומר הברמן.
"ולפני חודשיים אבא שלי נפטר", ממשיך
הבחור, "והוריש לי עוד 200 אלף שקל".
"שני ההורים שלך נפטרו בתוך חודש!",
נאנח הברמן, "לא פלא שאתה מדוכא".
"ואז בחודש שעבר דודה שלי נפטרה",
בוכה הבחור, "והורישה לי 60 אלף שקל".
"שלושה בני משפחה קרובים בתוך שלושה
חודשים?!", מזיל הברמן דמעה, "באמת
כואב הלב"...
"אתה מבין מה זה?", ממשיך הבחור,
"והחודש - כלום!!!"

ביקשתי חופש ביום השואה אבל העבודה לא משחררת

יהודי נוסע בירושלים מחפש מקום חניה ולא מוצא, ביאושו מרים ראשו לשמים ומתחנן:
"אלוהים, אם אתה מסדר לי מקום חניה,
אני מבטיח שאני מתחיל לאכול רק כשר,
לשמור שבת ולכבד את כל החגים."
רק סיים את תפילתו, ראה אל מול עיניו מקום חניה,
הרים שוב ראשו לשמים ואמר:
"טוב, לא חשוב, הסתדרתי כבר בעצמי..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.