רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 באפריל 2017

האשמים על ריבוי חילולי השבת

מאת ספרדי טהור

אני מאמין באמונה שלימה שהקדוש ברוך הוא יפרע את כבוד השבת , והראשונים יהיו את אשר אציין להל"ן.
מי שאשם זה יצחק יוסף "הבובה" של דרעי.
מי שאשם זה דוד יוסף הבן זוג של דרעי.
מי שאשמים זה חשך וצלמוות.
מי שאשם אלה כל הרבנים הצבועים שבאו "לטדי" לחלוק כבוד והחניפו "לרשע" דרעי.
חשך אמר שישיבת כסא רחמים היא "בית כסא" 
ואני אומר ש"מועצת הבובות" של שס היא בית כסא, בית ועד לזנות.
רוב מכריע של אזרחי ישראל נגד פתיחת עסקים בשבת, ולא אקרא גזען ואומר שרוב של 80% מהמזרחיים נגד הזלזול בשבת .
מי שישמור את כבוד השבת והכותל יהיו פשוטי העם אלה שבעצמם לא שומרים שבת, אלה המסורתיים שרוצים שתהיה מדינה יהודית עם ציביון יהודי ציבורי, וכאדם פרטי כל אחד יעשה כאוות נפשו ורצונו, כי דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.
אני מעדיף להתפלל בבית כנסת עם חילוניים , מסורתיים, עבריינים, ולא חרדים צבועים התומכים בדרעי, וכל מעיינם כסף ומירמה.
יוצאים נגד הזמרים, ומזלזלים בשבת.
עושים מעשה זמרי , ודורשים שכר כפנחס.
מחמירים בזמרים ומקלים בכבוד השבת.
אני את כאב כבוד השבת וכבוד ה' לא אשמור אצלי בבטן, אני אקיא אותו החוצה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.