רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בפברואר 2017

ווארטים


״הדבר *הקל* ביותר בעולם הוא להיות אתה עצמך, הדבר *הקשה* ביותר בעולם הוא להיות מה שאחרים מצפים ממך!״

יהודי מיליונר אחד הגיע להתייעץ עם הרב שלו: "רבי, נקלעתי לצרה", פתח ואמר, "אבי נפטר אתמול, ואילו אני חייב לטוס מחר על הבוקר לחו"ל, לרגל עסקיי, אחרת אני פושט רגל! על כן שכרתי יהודי צדיק ושילמתי לו שיישב שבעה במקומי,
יגדל זקן במקומי ויגיד קדיש במקומי כל יום".
"אם כך סידרת", תמה הרב, "אז למה באת אלי?"
"תגיד", שואל היהודי, "אתה חושב שאני צריך ללכת לנחם אותו?

גבר אחד נפטר ובשעת הקבורה החל מישהו להספיד אותו:
"הוא היה בעל למופת, אדם הגון, אב לדוגמא..."
האלמנה התכופפה לעבר בנה ואמרה לו בלחש:
"לך תסתכל בקבר שלא התבלבלנו עם הלוויה של מישהו אחר"

מצלצלים בדלת, "שלום אדוני, תרצה אולי לתרום משהו לבית האבות?"
הזקן צועק:
"יונה, שימי עלייך את המעיל ותכיני את המזוודה."

אישה אחת כועסת על בעלה "למה אתה מספר לכולם שאני מנהלת חיים כפולים?!"
הבעל: "כי זה נכון! את מנהלת את החיים שלך ואת החיים שלי…"

"מותק", פונה הבעל לאישתו, "מה הכנת לאכול היום?"
"כלום" היא משיבה.
הבעל המאוכזב מנסה לעקוץ, “אבל זה גם מה שהכנת אתמול!”
ועל כך היא השיבה, "זה היה ליומיים…"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.