רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בפברואר 2017

את זה צריך ללמד ולפרסם כל יום

מאת יהודי

טוב מאוד. את זה צריכים לפרסם כל יום. אכן לא נעים, אבל עדיף אלף פעם לא נעים
. 'מאשר פעם אחת 'כאשר יקום איש על רעהו ביער ורצחו כן הדבר הזה

ואגב, אצל חרדים אין יותר בעיות כאלו מאצל הגויים והמתנהגים כמותם כלל 
כי אצל הגויים יש תערובת ופריצות. לכן מי שיצרו תקפו 'מתלבש' על איזהו בחורה או אפילו אישה נשואה. וכמו בסדום, הרשעות הזה נחשב לדבר לגמרי נורמלי. ואפילו שזה מאמלל משפחות והורס חיים.

יתרה מזאת, מחקרים אחרונים מראים שלפחות אחד משלוש בנות הלומדות ביוניברסטה עוברת תקיפה בשלב מסוים. אצל בחורים המספר פחות אבל עדיין גדול. אלו מחקרים שכל אחד יכול לבדוק.  

לגבי הטענה שלגבר חרדי שיצרו תקפו היות ואין לו גישה לנקבות לכן הוא כביכול מזיק ילדים ושלהזיק ילדים איכשהו חמור טפי, זה אינו לגמרי מדויק. 
א' להרוס חייה של בחורה או אשה אינה פחות חמור מלהרוס חייו של קטין, שניהם אכזריות. אלא שכלפי נשים טייחו את זה במשך דורות כסוג רומן.  
ב' וממש קשה לי לכתוב את זה, אבל גם ב'מקורות' כתוב מה לעשות במקרה שיצרו תקפו: ילביש שחורים וכו' ויש גם ענין 'עבירה לשמה' ובימנו יש גם כדורים. 

צריך מודעות ושמירה בכל עת. יש. אבל כנראה צריך עוד יותר.

כשהיו פיגועים ר'ל לא שמעתי מאן דהו מציע שצריך לתת לערבים קצת להתפרק. הפוך, הגבירו שמירה.

מאז אדם הראשון ועד קץ הימים מהווה תאוה זו אתגר מרכזי בחיים. ואין מנוס מזה.
הנשיא ביל קלינטון לא היה 'משבת לשבת' איד בכל זאת לא נח לרגע. והדוגמאות רבים. 

למיטב זכרוני לא הרמתי יד על מישהו בחיי, וכך למדוני רבותיי. אבל עת מלחמה שאני ובמקום למשוך זנבות ולהבעיר פחי אשפה צריך להכניס להם למזיקי הצעירים שבע למעלה ושבעתיים למטה. ואז אם ירצו לרוץ לרשיות נספר גם אנחנו את 'כל' הסיפור.  

ולסיום, הגויים והמתנהגים כמותם הם צריכים להיות אחרוני האחרונים להטיף לנו מוסר. הם הפכו את יופיה של מי שאצלנו נחשבת מלכת הבית לאמצעי שיווק גרידא; קבעו את הדיבור הגס על גוף האשה ל'בסדר' בלי שום יחס לתוכנה ולמעלותיה הרבים באשר הן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.