רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בינואר 2017

דיין מעגן את אשתו


מאת זועק

יש דיין באה''ק בשם מאיר קהאן - משרת בבית דין בתל אביב.

מדובר בבן אדם שלאורך כל שנות לימודו בכולל לא עזר בהוצאת הבית אפילו בפרוטה ואשתו עבדה קשה מאוד ותמך בכל המשפחה כפשוטו.

אח''כ כשהתמנה כדיין והתחיל לקבל משכורת גם המשיך בהנהגה זו ומכל הכסף שהוא מרויח - אשתו ובנותיו לא ראו ממנו כלום.

כל השנים הוא התעלל באשתו וכבר כשש שנים שהתנכר ממנה לחולוטין על אף שהמשיך לחיות איתה תחת קורת גג אחד!!!! וחוץ מלצעוק עלי' לא דיבר איתה מטוב עד רע.

לפני כמה שנים אשתו חלתה רח''ל (ישלח לה השי''ת מהרה רפואה שלימה) ולכל אורך זמן זה לא השתתף בעזרתה כלל! כמובן הוא ניצל את זה להשתדל שיעבירו אותו מתל אביב לירושלים בטענה שאשתו חולה והוא צריך להיות קרוב לבית (הם גרים בירושלים) אך כל זה היה כלפי חוץ. ובבית שום דבר לא השתנה. הוא לא נסע איתה אף פעם לפגישות עם הרופאים, אינו מעודכן ממצבה בכלל וכל מה שהוא דאג לדבר עם פסיכילוגים ורבנים וכו' זה  שהוא יקבל את הפנסי'ה שלה לאחרי 120 שלה! הוא גם דאג לרקוד על דמיה בכל אופן אפשרי כך שלדוגמא הוא קבע את משרדו בשעות הלילה דוקא בחדר השינה שלה ועוד כהנה וכהנה - קצרה היריעה מהכיל.

ממש בשבועות האחרונים הוא יצא מהבית וכך יכלה לנשום קצת באמצע כל הטיפולים שלה, אבל על אף כל ההפצרות מרבנים (כולל רב הראשי לאו ואביו רב הראשי לשעבר) ועסקנים וכו' ועל אף כל ההבטחות שלו הוא עדיין לא נתן לה גט ועדיין מעמיד כל מיני תנאים מוגזמים לזה. 

הוא לא ציית לכל הרבנים במשך השנים שהורו לו לפרנס את בני ביתו ורק היא זו שתמיד שמעה לעצת חכמים.
כל ימי מחלתה וטיפולה היא עבדה במשרה מליאה ע''מ לשלם לטיפולים שלה כי הוא מיאן להשתתף בזה. עכשיו הנידונים הכספיים כבר עברו לערכאותיהם ומתנהל דיונים בין עו''ד שלה ושלו, העיקר שאנחנו יכולים וחייבים לעשות זה ללחוץ עליו שיציית לרבנים ויכתוב לה גט כריתות.

כבר התקיימה מחאה והפגנה ליד הבית דין בה הוא משרת אך הוא בשלו מסתובב ומספר לשואלים שהיא מורדת ושהבנות רוצות את הירושה וכל מיני אמתלאות שאין להם שחר ע''מ שיראו בו את האומלל אבל אלו המעורבים בפרשה - כולל הרבנים שאחראים עליו ועל עבודתו - יודעים שלא מיני' ולא מקצתי'.  אך הוא ממשיך לסרב ולעשות כל מיני הסכמים מופרזים וכו'

הוא פשוט רוצה שיראו אותו כאלמן ולא כגרוש ועיקר כל העיקרים שהחולה נפש הזה רוצה לודאי שהוא יקבל את הפנסיא שלה!

היא שוכבת על ערש דוי רח''ל ומתחננת שתראה קצת יושר בחיים שלה ושתקבל גט, המשפחה - שרואים בו את זה שהורג את האמא שלהם - מפחדים לאחרי 120 הוא יתחיל להתאבל עמהם וללעוג לרש כאילו הוא מצטער באבלם בה בשעה שכל כולו מחכה שיקרבו ימי אבל.

הדבר היחיד שנשאר לעשות זה לפרסם קלונו ברבים - וכולא האי ואולי יראה שהכבוד כבר בורח ממנו ולא ירויח כלום בעיכוב הגט.
=======

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.