רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בינואר 2017

המייל האדום: מייל שהגיע עם מכתב אישי לגאון החסיד הרב ירוסלבסקי שליט"א, מזכיר בית דין רבני חב"ד. (מסגנונו ניכר שנכתב בידי אחד הרבנים)

כבוד הגה"ח הרה"ת רי"י  ירוסלבסקי שליט"א

קראנו כמו כולם את מכתבו אודות ר"מ שילת. כמו כולם נוכחנו שוב לראות כמה גודל כוחם באנ"ש, כמה מצפים למוצא פיכם דייקא.  ואנו יושבים מן הצד ותמהים. תמהים וכואבים. מה ראה כב' על ככה לכלות זעמו וזעם חבריו לדיעה בפספוף קטן כזה? וכי בגלל שהוא התחנך באופן שונה מהחינוך של כת"ר, הרי צריך לתלותו על הגרדום? אין הכי נמי כל מה שכב' כותב עליו הם דברים חמורים וזה כמזכיר בית דין תפקידו לברר מקרים כאלו שלא יכנס זמורת זר בתוך חסידות חב"ד, אך הרב ירוסלבסקי טלו קורה מבין עיניכם לפני שאתם מדקדקים בקיסם כזה.

הרי חצי שנה מתנהלת בחב"ד מסע של מרידה ברבותינו נשיאנו על חשבון חיי נפשם של התמימים שזה המוסד שתמיד נשאר קודש קודשים בחב"ד ואיש לא העיז לנגוע לא בסדריו ולא בהתנהלותו. וכאן מתנהלת עסקת מכירה כללית של כל בחורי חב"ד לידי העולם הזה המופקר מכל וכל, וכאן כב' שותק, כב' שכוח רב בידו כפי שהוכח כיצד כב' במכתבו יצר סערה כלל עולמית בחב"ד, הרי שכב' יש לו דעה ולא בכדי בחר בו כ"ק אדמו"ר כנראה שלכב' יש מעלות שאנ"ש רואים ומכירים, ואם כך מדוע כב' מנצל כוחו לענין שהוא בבחינת קיסם לעומת 'הקורה' של גזירת הגיוס שבראשם עומדים משה הבלין ויוסף יצחק וילשאנסקי הצפתי. וכי זה קלה היא?

אין הכי נמי מסתבר לומר כי  בעיקר כוונתכם על משה הבלין בעצמו, אלא זה יודעים רק קבוצה קטנה ביותר ורוב אנ"ש אינם יודעים להבחין בזאת.

הגיע כבר הזמן שכב' עם חבריו לדעה יתחילו להבין את גודל הטרגדיה הנוראה לצד המוסרי דתי של חסידי חב"ד בשנים הבאות.

כב' נוכח לראות את גודל כוחו ועליו לנצל זאת לענינים יסודיים ולא טפלים, גם אם כוונתו אולי רצויה וגם אם ענינים טפלים אלו יש למחות בהם..

ואנו חותמים במיטב הברכות שיתחיל כב' להשפיע באמת מה שרבינו מצפה ממנו ואם החרש תחרישי רוח והצלה וגו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.