רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בינואר 2017

המייל האדום פרק 6: צפת מחליטה רישמית: אנו לא חסידי חב"ד, אנו לא משיחיסטים, אנו 'חסידי צפת'

למעלה משלושים מיילים הגיעו לאחרונה למייל האדום כנגד וכסלידה מתופעה שממלאת את אתרי המשיחיסטים והקהילות פרסומות הקוראות לחבד לתרום לישיבת צפת.

וזה הסיפור: הלובאוויטשר פרסם מכתב לפני עשרות שנים כי בכל שנה ביום ההילולא של חמיו הריי"צ כל חסיד יתרום כסף למוסדות של חמיו היינו המסודות של חב"ד. כמובן שיש אלפי מוסדות כ"י, וכל קבוצה תורמת למוסד בקהילה שלה או לפי מגזריות אחרת.

לפני ארבע שנים חסידי צפת הבינו שיש כאן פוטנציאל כספי מטורף, והם התחילו בפרסומת על ישיבתם..

עד כאן הכל טוב ויפה.

לפני שנתיים הקמיין של היארצייט של הריי"צ שחל ביום יו"ד שבט השתנה מיום 'יוד שבט' לכותרת חדשה 'יוד צפת'.

גימיק פירסומי נחמד.

שנה שעברה הפרסומת עברה מיוד צפת ל'בתלת צפת'.

כאן כבר נמחק גם היוד שבט וגם לא יוד צפת אלא משהו אחר בכלל 'תלת צפת'. כל יוד שבט הוא בכלל צפת צפת צפת.

השנה הגיע כבר הליגה החדשה. לא יוד צפת, ולא תלת צפת אלא 'הצפת המעיינות' כלומר במקום המצווה של חב"ד הפצת המעיינות, המצווה כעת משתנית ויש לעשות צפת את המעיינות.

כלומר יש להפיץ את צפת בכל העולם. שכולם יהיו צפתים

לא חב"ד לא משיח רק צפת.

המייל האדום חוגג על כך ממכתבים נזעמים כמו "רבינו סגר את תורת אמת רק בגל דבר אחד ויחיד שהענדל הוולין הכניס עצמו לישיבה וכאן לא זו בלבדף אלא הופכים את כל הישיבה ללא שם חב"ד לא ליובאוויטש לא תומכי תמימים אלא שם מפלגתי גרוע שבגרועים 'צפת'].

משמעות הדברים היא כי ברגע שאתה צפתי אתה לא חייב לכל המערכת מסביבך כי אתה צפתי ברגע זה אתה יכול לעשות לפי החלטות הנהלת צפת, כי אתה צפתי, לא בית דין חב"ד, לא רבני הקהילות בהם אתהמתגורר, כי אתה באוטונומיה צפתית. בצפת הגיוס הוא חובה ולכן אתה חייב להתגייס גם אם בית דין רבני חב"ד יחליט הפוך אותך כצפתי זה לא מחייב.

עד כאן סיכום ותימצות של המיילים שכל אחד כתב בלשונו ולסיום מייל אחד שנכתב בהומור אבל כאוב: 

לכבוד מנהלי קמפיין יוד צפת סנדי וילשנסקי / הרב וילשאנסקי/ ישראליק וילשאנסקי/זאב פרידמן/

שמעתי שעל הקמפיין הזה מקבל מנדול פרומר סכומי עתק על הכותרות שהוא עושה והנה אני לא נגעתי בזקן, לא חיללתי שבת, זוגתי הולכת עם כיסוי ראש מלא וילדיי במוסדות אנ"ש ואין לי פרנסה בשופי. הייתי מבקש אולי תוכלו לקחת אותי כקמפיינער שלכם. אתן בפניכם כמה הצעות לשנת תשע"ח ותשע"ט ותש"פ שהרי בביאת והתגלות הרבי מלך המשיח אינכם מאמינים כלל וזה הכל רק מפלגה מלשון פילוג ומשיח אצלכם ענינו שאתם תשלטו ותנצחו, אז הנה הצעותיי לכם:

לשנת תשע"ח: כי לישועתך צ[י]פתי כל היום
לשנת תשע"ט: אנו רוצים צפת עכשיו
לשנת תש"פ:  צ"ץ - צפת אותיות של גאולה

אם תשלמו לי על הנסיון אתן לכם עוד הרבה, נקודת הקמפיין הלא היא שאין רבי ואין חסידות ואין משיח יש רק אנו אנו אנו, ולכן החדרת סיסמאות הנ"ל יביאו לרצונכם המקווה בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.