רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בדצמבר 2016

אינטרנט רימון, תולעתו אכל ופריו זרק

שלום ר' חיים,

לאחרונה התפתיתי לנסות אינטרנט רימון בגלל הנחה (חודשיים בחצי מחיר), והנה ראיתי שהתמונות של בעולמם של חרדים מצונזרות אע"פ שבמסלולי רק פורנוגרפיה והלבשה תחתונה אמורים להיות מצונזרות, ופניתי אליהם ולא כלום! שלחתי להם רשימה של תמונות לאשר, משום מה הראשונה אושרה (כנראה בטעות) וכל האחרות (27 במספרן) קיבלו מענה אוטומטי תוך מספר שניות(!) שנבדק (?) ונמצא לא מתאים!
מחמירים?
כשנתקלתי לצומי בסרטונים לא צנועים באתר הבית של יוטיוב (שאמור להיות מצונזר) ושלחתי להם פנייה על כך ועקיצה לצידה, שהעיקר שבעולמם של חרדים חסום, מה הם משיבים? הייתי מצפה שיחסמו את סרטוני התועבה ובכל זאת יחזרו להסביר בנעימות שאי אפשר לגלוש באתר וכו', אא"כ אשלם לנטו שלי שמאפשר לי לאפשר גלישה לכל אתר שאני רק רוצה (אגב בדקתי ואפילו ברמה הכי נמוכה חוסמים את תמונותיך), אלא שלא! מה תגובתם: בגלל סגנון הבערתי אינם מתייחסים לפנייה ומשאירים את הסרטונים הפרוצים!!!

מצורפת ההתכתבות

בברכה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.