רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בדצמבר 2016

ווארטים


"מה שחשוב בחיים הוא לא עצם העובדה שיש לנו חיים. ההבדל שעשינו בחייהם של אחרים הוא שיקבע את המשמעות של החיים שאנו מנהלים."

מדוע יעקב אבינו תיקן תפילת ערבית? 
האופציה האחרת שהיתה לו, לעזור בבית להאכיל ארוחת ערב ולקלח ולהשכיב לישון 12 ילדים.....
דרושים:
לוועד הרבנים דרושים 
9 נשים שנשואות 9 שנים ולהן 9 ילדים ונמצאות בהריון ביום ה9 של החודש ה9, בשביל שיתפללו ברגע ה9 של הדקה ה9 של השעה ה9 של היום ה9 בחודש ה9 של השנה ה9
משלמים 9.99₪

אדם מביא עז הביתה,נחרדת אשתו.
.מה עם הריח?
זה  בסדר,היא תתרגל,,!

אישה נכנסה בבהלה לחנות,ודרשה בקול רם את מבוקשה,תן לי בבקשה מלכודת עכברים, אבל תעשה זאת מהר
אני מאוד ממהרת.אני צריכה 
לתפוס את הרכבת!
אני מצטער,אומר המוכר.
אין לי מלכודת כזאת גדולה.

אחד ניגש לבחורה במסיבת פנוים פנויות
" נעים מאוד , מה הסטטוס שלך ? "
" גרושה פלוס . ושלך ? "
" תימני במינוס ..."

 בדיחה מצחיקה...
וקחו הכל בהומור..

עורך דין ויהודי ישיש יושבים אחד ליד השני בטיסה ארוכה. עורך הדין חושב שיהודים הם כל כך מטומטמים שהוא יכול להתגבר על עליהם קל ... אז עורך הדין שואל אם היהודי האם היה רוצה לשחק משחק מהנה.
היהודי היה עייף ופשוט רצה לנמנם, ולכן הוא מסרב בנימוס ומנסה לתפוס כמה קריצות. עורך הדין המשיך, ואומר כי המשחק הוא הרבה כיף. אני שואל אותך שאלה, ואם אתה לא יודע את התשובה, אתה משלם לי רק 5 $; אתה שואל אותי אחד, ואם אני לא יודע את התשובה, אני אשלם לך 500 $, הוא אומר. זה תופס את תשומת הלב של היהודי לשמור על עורך הדין שקט, הוא מסכים לשחק את המשחק.
עורך הדין שואל את השאלה הראשונה. "מה המרחק בין כדור הארץ לירח?" היהודי הקשיש אינו אומר מילה, מכניס את ידו לכיס ושולף שטר של חמישה דולרים, ומושיט אותו לעורך הדין.
עכשיו, הגיע תורו של היהודי. הוא שואל את עורך הדין, "מה הולך במעלה גבעה עם שלוש רגליים, ובמישור ארבעה?" עורך הדין משתמש במחשב הנייד שלו וחיפש כל אזכור שהוא יכול למצוא ברשת. הוא שולח הודעות דואר אלקטרוני לכל החברים החכמים שהוא מכיר, אך ללא הועיל. לאחר שעה של חיפושים הוא לבסוף מוותר. הוא מעיר את היהודי ומושיט לו 500 $. היהודי הזקן מכניס לכיס 500 $ והולך מיד לישון.
עורך הדין השתגע שאינני יודע את התשובה. הוא מעיר את היהודי הזקן ושואל,
"ובכן, אז מה הולך במעלה גבעה עם שלוש רגליים ובמישור  ארבעה?"
היהודי מושך בכתפיו, מכניס את ידו לכיס, מושיט לעורך הדין 5 $ וחוזר לישון.
אל תתעסקו איתנו יהודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.