רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

היהודים בוויליאמסבורג החליטו שהם לא יכולים יותר, היהדות קשה מידי, היה מספיק, עכשיו די!

ערכו עצרות בכל בתי המדרש והישיבות ובכו לבורא ית': "אבאל'ה, התורה קשה מידי, איננו יכולים יותר, בבקשה קח אותה בבקשה!"
רבונו של עולם קיבל את תפילתם, ופורסמה ידיעה בכל העיתונים, שעומדים להגיע כמה משאיות ב-ly ave.  ו: בנים יקרים – תפילתכם התקבלה, החזירו בבקשה את התורה, אני אגיע לאסוף אותה!
יהודי וויליאמסבורג הזדרזו ורצו, והשליכו אל תוך המשאיות, הכל! את התורה כולה! ומיהרו להודיע לבורא העולם שהתורה בפנים, ארוזה ואסופה, מוכנה למשלוח!
רבונו של עולם מציץ פנימה לקרונות המשא, ומגלה שם: טשולנט, קניידלאך, קוביות סוכר (פסח...), אטריות ארוכות, כרוב ממולא, גזר מתוק...
קפוטות בשלל צבעים, שטריימלאך, קצוות מוגבהים בשטריימל, גרביים לבנות, פאות ארוכות טופחות, פאשקעווילים, מגבות מקווה, סבון כשר למהדרין, תלושי קניה ממשרד התאחדות הקהילות, פסי קטיפה לקפוטות של אדמורים, אבנטים רחבים, שקיות טלית מעור אמתי, קופות צדקה של קרנות הצלה, אתרוגים בני 500$ ומעלה, מצות ריחיים של יד, שמשים ארוכים ועבים להדלקת נרות חנוכה, פתילות מצמר גפן מגולגל, קיגעל תפוחי אדמה אפוי כל הלילה בתנור, לחמניות מעוכות של סעודה שלישית, עטרות רחבות לטלית, ועוד...
מסננים לברזים, עלי הושענות מהרבי, געפילטע פיש משבת שעברה...
מביט רבונו של עולם וקורא: : "בניי! האם ירדתם מדעתכם? אני לא בקשתי מכם את כל הזבל הזה! – אני בקשתי שתחזירו את ה"תורה" שנתתי לכם בהר סיני! זאת איננה התורה, זה משהו שונה לחלוטין!!!
הפסיקו בבקשה לעשות שטויות, והתורה תהיה לכם מתוקה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.