רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

מזעזע - כך גוזלת אותך 'קופת העיר' מרמה אותך ומוציאה כספים במרמה

שלום
הרב חיים שאולזון
אני רואה שכרגע אתה מטפל בקופת העיר בני ברק, אני רוצה לשתף אותך בסיפור שאני אישית חויתי והזדעזעתי.
לפני מספר שנים לקראת ל"ג בעומר הם יצאו בקמפיין שכל מי שיתרום להם, ת"ח יתפלל  עליו בציון הרמ"א בקרקא שיומא דהילולא שלו בל"ג בעומר
ובל"ד בעומר יומא דהילולא של רבי מנדלי מרימינוב זיע"א ידליקו נר בציונו לכל תורם ותורם.
בפירסום הופיע תמונה גדולה של הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א איך הוא מתפלל .
אמנם לא כתבו שהוא השליח אבל כתבו בפירוש ת"ח יתפלל בעבורך.
באותה השנה זכיתי ליסוע לרימינוב לקראת יומא דהילולא ל"ג בעומר יצא באותה השנה ביום חמישי. טסתי לורשה ב6 בערב . בשדה התעופה לקראת העליה למטוס ראיתי אברך צעיר ליטאי מגולח קצת בלחץ והוא שאל אותי לאיפה אני נוסע אמרתי לו לרימינוב. אז הוא אומר לי מצויין יכול להיות שאצטרך את עזרתך.
ואז הוא מספר לי שהוא אברך כמה חודשים אחרי החתונה והוא רצה טיול לחו"ל וגיסו עובד בקופת העיר אז הוא סידר לו טיול לפולין להזכיר את השמות בקרקא ולהדליק נרות ברימינוב.
האמת שבאותו רגע פשוט הזדעזתי כי ראיתי את הפירסומים שלהם עם התמונות של ר' שמואל אליעזר שטרן ואמנם לא כתבו שהוא נוסע אבל כתבו ת"ח והם שולחים איזה ליטוואק מגולח בשליחות קודש להדליק נר בציון רבי מנדלי רימינובער.
ממש הזדעזתי .
אבל זה רק ההקדמה
בקיצר האברך הזה היה לו טיסה ביום חמישי בבוקר לפולין והוא היה אמור להגיע בל"ג בעומר לקרקוב לציון הרמ"א ולהמשיך בליל ל"ד בעומר לרימנוב ולחזור לארץ לפני שבת. הבעיה שהיה תקלה במטוס ביום חמישי בבוקר וצירפו אותם לטיסה של אחה"צ והאברך הזה שהיה שנה ראשונה היה חייב לחזור לארץ לפני שבת. עשיתי איתו חשבון שאין לו סיכוי להספיק גם קרקא וגם רימינוב הוא התווכח איתי ולפי החישוב שלו הוא כן יספיק.
מה שהיה בסוף זה שגם בטיסה שלנו היה עיכוב והוא הבין שאין לו סיכוי להספיק אז הוא אמר לי קח את הנירות והשמות ותתפלל ברימינוב ובקרקוב. אמרתי לו שאני תיכננתי ליסוע רק לרימינוב ולא לקרקא. אז הוא אמר שישלמו לי.
אוקיי
תכלס ברימינוב הזכרתי את השמות והייתי שם בשבת.
ביום ראשון התקשרתי לאחראי ואמרתי לו שלא תיכננתי ליסוע לקרקוב ואם הוא רוצה אני יכול לשנות את הכרטיס ולקחת מונית לקרקוב וזה עולה 500$.
הוא התחנן אלי שאני יעשה את זה הסכמתי.
חזרתי לארץ ויצרתי איתו קשר שיעביר לי 500$ כמסוכם.
אני לא יאריך רק אסכם שעד לרגע זה לא קיבלתי גרוש.
החוצפה הגדולה זה לא מה שהם גנבו ממני, אלא מה שהם גנבו את דעת הקהל שהם שולחים ת"ח שיתפלל עליהם וידליק נירות עליהם. ת"ח בדמות רבי שמואל אליעזר שטרן כאשר בפועל הם שלחו אברכצ׳יק ליטאי מגולח בלי כובע שחיפש טיול לחו"ל ולמזלו גיסו עובד בקופת העיר .
השם ירחם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.