רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

ווארטים


״לתת, זה להעניק, גם כאשר זה מציק, זה להקשיב ותמיד להשיב, זה לוותר, גם כאשר זה בוער, זה לסלוח גם אם אין מנוח, זה לשכוח, גם אם אין כבר כוח, *לתת זה לקבל* .״

סיפר מרן הגר"ע יוסף, זצ"ל,
שפעם היה בחור בישיבת חברון שהתעלף כשהוא שמע בשבת, שמברכים חודש אלול, מכיוון שנגמר  בין-הזמנים......

גם לכם יצא לראות אדמורים ובנש"קים שמסתובבים עם מקלות? כל הזמן תהיתי מדוע יש צורך בהם עד שפגשתי חסיד ישיש שהסביר לי שאת אלו המקלות הם תוקעים בגלגלים של האחים שלהם...

מרוקאית בת 80 נעצרה על גניבה ממכולת ...
כאשר הובאה בפני שופט, שאל אותה השופט: מה גנבת?
השיבה המרוקאית: קופסת שימורי אננס.
ולמה גנבת את הקופסה? שאל השופט.
הייתי רעבה, השיבה.
כמה אננסים היו בקופסה? שאל השופט.
שישה, השיבה.
אם כך אני גוזר עלייך 6 ימים במעצר , פסק השופט.
רק רגע, כבוד השופט. התפרץ לפתע בעלה של המרוקאית שנכח באולם.
כן, השיב השופט, מה רצית לומר?
רציתי לומר לך שהיא גנבה גם שקית סומסום... .

אישה לבעלה:"נמאס לי! רק כדורגל יש לך בראש!
אני מתערבת שאתה לא זוכר מתי יום הנישואין שלנו!"
הבעל:"למה את אומרת סתם? זה היה באותו יום שברצלונה זכתה בגביע

 איש אחד ישב ברחוב, פתח דמקה והתחיל לשחק עם הכלב שלו..
אנשים רבים התאספו לראות את הפלא הזה
בא אחד ואמר: פשש.. יש לך כלב מאוד חכם..
ענה האיש: מה חכם, לבנתיים 3-2 לטובתי..!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.