רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

פדופיל בביתר


אירוע רודף אירוע...רודף אירוע....

עדכון מהאמא, ( מוצ"ש 22:00 ) מבית"ר עילית, שבנה הותקף שלשום, חמישי, ע"י פדופיל ( כנראה ידוע לתושבי העיר...שמגוננים ומחפים עליו ). העתק / הדבק:

"שבוע טוב אוריה, אני מעדכנת אותך בנוגע לשבת הסיוט שעברתי.
ראשית תודה על העזרה והתמיכה. הילדים שלי כבר לילה שני כולל היום מפחדים לישון בחושך ומבקשים שאני יבדוק מאחורי התריסים שאין 'גנב''. אני אישית הייתי בחרדה למרות הפחד החלטתי לצאת ולעשות מעשה , דיברתי עם השכנות שלי סיפרתי להם בגלוי על מה שהיה, ואני גם הפחדתי אותם קצת. שכנה פתאום נפתחה אלי וסיפרה לי על מעשה תקיפה שקרה לה שהייתה בת 8 בירושלים היא גדלה ליד גאולה.

אני אישית באה ממסגרת מאוד פתוחה. היא סיפרה שגבר חרדי הציע לה מסטיק היא הסכימה, וביקש שהיא תשכב על הריצפה... חמש לב כך היא אומרת, היא נשכבה על הבטן ולא הבינה מה הכובד משקל שהיה עליה...היא חזרה בוכה והיסטרית לבית. לא קיבלה טיפול נכון מההורים ובטח ובטח לא תלונה במשטרה.

הבורות של הציבור החרדי גדולה מנשוא . דברים קורים לילדים- וההורים מעבירים כלא היה, או שזה לא חשוב או מה יגידו השכנים או הרב.

ביום שישי הצלחתי קצת לזעזע את המערכת בבית"ר. יצרתי קשר עם אשתו של הנציג חב"ד בעירייה ( אנחנו מקושרים לחב"ד) והיא אמרה שברגע שראתה את הפוסט שפרסמתי בקבוצה ישנן. היא יצרה קשר עם מנהל בי''ס של הבן שלי וסיפרה לו שאחד התלמידים עבר התקפה. הוא אמר שייתן הנחייה שהשנה הילדים יעבור שיעור הגנה.

שנית היא הצליחה לייצור קשר עם הוריה של המשפחה שהותקפה לפני שבועיים. הסתבר שהם לא הגישו תלונה במשטרה, כי חשבו שזה לא יעיל .

לאור הסיפור שלנו הם אמרו שביום ראשון ייגשו למשטרה. הבת שלהם מתארת תיאור שדומה למה שהבן שלי מתאר.

עוד דבר הסתבר שיש פדופיל נשוי מוכר אשכנזי שהשכנים מגוננים עליו.

אני רוצה לפעול ומהר ולזעזע את המערכת החרדית כי זה לא מספיק שאין מודעות. הורים חייבים לדעת שאם הילד שלהם הותקף והם לא ניגשו למשטרה - ההתקפה הבאה היא על הילדים שלהם. שיצאו מהקיבעון שהם חיים בו שהם חושבים שהם צדיקים כי הם הולכים בשחור לבן כשבעצם הם בסדום ועמורה של התושבים".

**************************************************************************************
עד כאן האמא. כאמור, מעכשיו.

אני ממשיכה ( באישורה, כמובן ) בקמפיין הלחץ ( לא שיימינג) על החברה החרדית בכללה, ועל קברניטי ורבני העיר בית"ר עלית - בפרט.

אני לא אנוח - עד שאתם לא תקיאו מתוככם את הפדופיל בן המוות הזה.
אפעיל את כל מנופי הלחץ שיש לי.
ויש לי.
האמא אומרת פה - שיש כבר קריאת כיוון. יודעים מי זה, או לפחות יש חשוד מיידי.

אתם תסגירו אותו למשטרה. במוקדם ובמאוחר - תסגירו אותו למשטרה.
אני מבטיחה לכם.

אני מבקשת * בכל לשון של בקשה*:
1. לשתף את הפוסט כמה שיותר. במיוחד אצל החרדים, אבל לא רק.
הזוהמה הזו חייבת להיפסק. ילדים לא יעברו תקיפות מיניות - והעולם לא ירעד.

2. תתייגו את כל מי שאתם רואים לנכון: עיתונאים חרדים. רבנים. ראש העיר של בית"ר, מחלקת רווחה, * כל מי שאתם רואים לנכון* - כדי ליצור את הלחץ הרצוי על המיגזר הזה - שיתבייש ויוציא את המנוול הזה מתוכו - לרשויות החוק.

3. נא לא להתפרע לי על הקיר. לא על חרדים ולא בכלל. אני רוצה להיות ממוקדת מטרה: לתפוס את הטמא הזה - לפרסם את שמו ברבים ולהעמיד אותו לדין.

יאללה, עם שלי - תעזרו לי לעשות פה צדק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.