רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

סודות מהבונקר של שס! - על המלחמות בין רבני ש"ס

מאת ש"סניק

אחד מרבני ש"ס דיבר היום, ואני הייתי בסמוך ושמעתי כל מילה:
אותו רב היה סר וזעף ומלא בכעס, הוא אמר: "אם הספרדים היו יודעים מה הולך בתוך רבני ש"ס, ובפרט בתוך בני הרב עובדיה, היו מורידים את הכיפה!!!!!! זה חילול ה' שאין כדוגמתו!!!!!!!!!! האם בניו של הרב יהודה צדקה היו מתנהגים כך?! האם הרב בן ציון אבא שאול היה מתנהג כך?! אלו לא רבנים, אלו ערב רב!!!! עבריינים בתחפושת עם גלימה!!!!!!!!".
על מה יצא קיצפו? אספר רק 2 דברים קטנים:
"הרב דוד יוסף רצה ללכת ולמסור שיעור בישיבת כסא רחמים, כמו שהיה בכל השנים, שהרב דוד יוסף מסר 2-3 שיעורים בישיבת כסא רחמים, ולהיפך, הרב מאזוז היה מוסר שיעורים ב"יחוה דעת" (כולל של הרב דוד יוסף). "מיד יצא קיצפו של אחיו, בעל הגלימה, ואמר לו: "אם אתה הולך לשם, אתה לא אח שלי יותר, ואני אצא עליך במלחמה ענקית. תתחרט על היום שהלכת לשם". הרב דוד פחד ולא הלך"
"אריה דרעי פוחד פחד מוות מהרב עמאר, כי הבן של הרב עמאר סיפר לדרעי, שאבא שלו יושב בבית ובוכה. אחרי ששס עשתה עליו חרם, ולא מרשים לאף אחד להזמין אותו. וגם מבטלים לו שיעורים שכבר נקבעו. די-רע קלט שהרב עמאר עומד להתפוצץ, ובבחירות הבאות הוא ילך עם הרב מאזוז, ועוד רב של שס, (לא אזכיר את שמו). וספרדים מכבדים גלימות, והרב עמאר ישים את הרב יצחק בצל, וכולם יבחרו ב'יחד'. לכן הוא פועל לעשות שלום עם הרב עמאר. וגם פה הגיעו איומים מבעל הגלימה, ובכל הכח הוא מנסה לטרפד את השלום עם הרב עמר. ובכלל, הרב עמאר דורש שהרב מאזוז יכנס למועצת, ודרעי לא מעוניין שיהיה מישהו רציני שיגיד לו מה לעשות (הרי הוא המועצת)".
אני אגיד לכם, שאני מאד שמח שבעל הגלימה הורס את השלום. תראו מה קרה עם השיעור במוצאי שבת: קול ברמה ביקשו מהרב יצחק שהם יעבירו את השיעור. בהתחלה הסכים, אחרי זה קיבל איומים מדרעי והתקפל. והתוצאה 1:0 לטובת הרב מאזוז ואלי ישי. הרב מאזוז מוסר את השיעור בקול ברמה. (הוא לא רצה בתחילה, כי הוא הפוך מבעל הגלימה, הוא בורח מאד מהכבוד, אני יודע באופן אישי, כמה היו צריכים לשכנע אותו להסכים לכך!!). השיעור של הרב מאזוז מואזן פי שתיים מהרב יצחק יוסף (סקר טי ג'י אי). יצא עלון בית נאמן, ב40 אלף עותקים, שנחטפים ונקראים על ידי כל שכבות הציבור. וגם נפתחו כבר 10 מוקדי שידור ברחבי הארץ. וכעת כולם מודעים לגדלותו של הרב מאזוז בתורה ובהיסטוריה היהודית. (אני באופן אישי, לפני השיעור לא כל כך ידעתי שהוא כזה ענק בתורה ובהיסטוריה של העם היהודי! הרי תמיד הרב שלום כהן בישיבה הציג את הרב מאזוז כזקן שרק יודע ראשי תיבות וגימטריאות...).ולמי מגיע הצל"ש לכל זה? לבעל הגלימה כאמור...
כעת אותו דבר: הרב עמאר באמת יתפוצץ על שס. כמו שקרה לרב עובדיה, שהיה יושב בבית ובוכה אחרי שהמפדל הורידו אותו מהרבנות הראשית, ואף אחד לא הזמין אותו לכנסים. ואז זה התפרץ וקיבלנו את שס שהפילה את המפדל לקנטים. ובעזרת השם בבחירות הבאות אנחנו נעלה מעלה מעלה. "ואתה על במותימו תדרוך". אני חוזר ומבקש מאלי ישי וחצר כיסא רחמים, את תיפלו בפח של דרעי, אם הוא פונה אליכם זה סימן שהמצב שלו בקנטים. תנו לו לדמם בשקט... גם מהרב עמאר ובני ביתו אני מבקש, שלום עם הרבנים -כן, עם דרעי - לא. זה נחש, הוא מחבק אותך ביד אחת, וביד השנייה הוא יתקע לכם סכין בגב, מתחת לחגורה.
נ.ב. אני רוצה להזכיר לכם את התחזית שלי מהיום הראשון: יגיע היום שהרב שלום כהן והרב יצחק יוסף יסתכסכו בקול רעש גדול. לשניהם יש פה גדול ושורף, והם ישרפו אחד את השני בהבל שבפיהם. הרי הרב שלום כהן כל הזמן תקף את הרב יצחק בישיבה, שהוא מאד שטחי ולא יודע ללמוד. והוא הורס את בני התורה הספרדים. (לכן הרב עובדיה לא העניק לרב שלום כהן את החזון עובדיה שהוציא, עד שיפסיק לבזות את הרב יצחק. כך סיפר לי הרב יצחק בכבודו ובעצמו). והרב יצחק בשיעורים שלו היה לועג לרב שלום כהן, שהוא משוכנז ולא יודע הלכה אחת.
"עמון ומואב תמיד היו מסוכסכים, הם השלימו כדי להלחם בעם ישראל". אבל יגיע היום שהם לא יוכלו יותר. מכיר אישית את שני הרבנים הנל. הייתי בן בית אצליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.