רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

נוסח כתב האישום נגד המלמדים מבעלזא - כתב האישום במלואו



בבית משפט המחוזי בתל-אביב-יפו                           ת.פ.ח 16-
                                                                                        בפני הרכב


המאשימה:                מדינת ישראל
                                     באמצעות פרקליטות מחוז תל-אביב פלילי
                                     רח' הנרייטה סולד 1, תל-אביב יפו, מיקוד 64924
                                     טלפון: 03-6970222 פקס: 03-6919108


-   נ  ג  ד   -


הנאשמים:     1.         אברהם מרדכי בן זאב רוזנפלד
                                     יליד 31.8.66 ת.ז
                                     אשדוד
                                     כעת במעצר מיום 25.7.16

                         2.         ישראל חיים בן הרש שפירא
                                     יליד 01.08.51  ת.ז
                                     תל אביב
                                     כעת במעצר מיום 25.7.16

                         3.         חיים בן דב פישגרונד
                                     יליד 25/10/46  ת.ז
                                     בני ברק

                         4.         משה בן חיים הירש
                                     יליד 2.9.76  ת.ז
                                     אשדוד
                                     כעת במעצר מיום 25.7.16

                         5.         מנחם בן שבתי אלברשטיין
                                     יליד 4.8.53  ת.ז
                                     בני ברק
                                     כעת במעצר מיום 25.7.16

                         6.         אברהם פנחס בן שמואל דייטש
                                     יליד 4.1.63  ת.ז
                                     אשדוד
                                     כעת במעצר מיום 25.7.16
                                    
כתב אישום
חלק כללי:
1.                   במועדים הרלוונטים לכתב האישום שימשו הנאשמים כמורים ומחנכים, למספר רב של קטינים בגילאי שלוש ועד עשר שנים (להלן: "הקטינים"), בבית ספר "תלמוד תורה "מחזיקי הדת" דחסידי בעלזא ברחוב אחד העם 63-61 תל אביב (להלן: "בית הספר"), לפי החלוקה שלהלן:
                                             א.         נאשם 2 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים בעת שהיו בני 4-3 לערך ולמדו בכיתת הגן (להלן – "כיתת הגן").
                                             ב.         נאשם 3 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים בעת שהיו בני 6-5 לערך ולמדו בכיתה ב' (להלן – "כיתה ב'").
                                              ג.          נאשם 1 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים בעת שהיו בני 7 לערך ולמדו בכיתה ג' (להלן – "כיתה ג'").
                                             ד.         נאשם 4 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים, בעת שהיו בני 8 לערך ולמדו בכיתה ד' (להלן – "כיתה ד'").
                                             ה.         נאשם 5 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים, בעת שהיו בני 9 לערך ולמדו בכיתה ה' (להלן – "כיתה ה'").
                                              ו.          נאשם 6 שימש כמורם, מחנכם ורבם של הקטינים, בעת שהיו בני 10 לערך ולמדו בכיתה ו' (להלן – "כיתה ו'").
2.                   במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, ובמסגרת תפקידם בבית הספר, היו הנאשמים אחראים לצרכי מחייתם, בריאותם, חינוכם ושלומם של הקטינים.
3.                   החל משנת 2000 ועד שנת 2011 או סמוך לכך (להלן – "התקופה"), עת היו הקטינים בני 4-3 שנים לערך ולמדו בכיתת הגן ועד שהיו בני 10 שנים לערך ולמדו בכיתה ו' בבית הספר, הפעילו הנאשמים על הקטינים, במספר רב של הזדמנויות, באופן שיטתי, על בסיס יומיומי, אלימות פיזית ונפשית, שאופיינה באכזריות, בהשפלה ובהטלת אימה, תוך ניצול יחסי התלות והמרות בין הנאשמים לבין הקטינים. מהצטברותם של האירועים, התמשכותם, חומרתם ואופיים הרי שמעשיהם של הנאשמים, כל נאשם לפי חלקו וכולם יחד, עולים כדי התעללות גופנית ונפשית בקטינים.
4.                   בנוסף לכך, במהלך התקופה, עת היו הקטינים בני 7 שנים לערך ולמדו בכיתה ג', בבית הספר, עשה בהם נאשם 1 מעשי סדום ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים שאופיינו באכזריות, השפלה והטלת אימה, תוך ניצול יחסי התלות והמרות בין נאשם 1 לבין הקטינים. מהצטברותם של האירועים, התמשכותם ואופיים הרי שמעשיו של נאשם 1 עולים כדי התעללות מינית.
5.                   המעשים המיוחסים לנאשמים, כאמור בסעיפים 3-4 לעיל, בוצעו על ידם נגד מספר רב של קטינים, הכל כמפורט באישום מספר 1 לכתב האישום, ובנוסף, בוצעו על ידם נגד המתלוננים הספציפיים המפורטים באישומים מספר 2-22 לכתב האישום.
6.                   כמו כן, במהלך השנים 2000-2016 או סמוך לכך, הטיל נאשם 1 אימתו על בני ביתו בכלל ועל אשתו בפרט ומאיים עליה, והכל כדי להניעה לעשות מעשים או להימנע מלעשות מעשים שהיא רשאית לעשותם. נאשם 1 הנהיג בביתו משטר של אימה ופחד, כלפי אשתו והילדים, באופן שיטתי, יומיומי, וכן התעלל פיזית ונפשית באחד מילדיו, בהיותו קטין, במשך שנים, וזאת עד לעזיבתו של הקטין את הבית.  
7.                   החלק הכללי הינו חלק בלתי נפרד מכתב האישום.

אישום ראשון  - בעניינם של כל הנאשמים:

א.         העובדות (פל"א 270851/16, פל"א 296412/16, פל"א 291214/16, פל"א 298129/16, פל"א 311821/16 ימ"ר נוער תל אביב): 
1.                   החל משנת 2000 ועד שנת 2010, במהלך התקופה, במספר הזדמנויות רב, בבית הספר, התעלל נאשם 1 בקטינים, עת היו בני 7 שנים לערך ולמדו בכיתה ג', פיסית, נפשית ומינית, בכך שתקף אותם באופן יומיומי, וגרם להם לחבלות גופניות ונפשיות, ביצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים והכל אגב השמעת דברי איום עליהם כי באם יספרו להוריהם אודות מעשיו, יאונה להם רע על ידי הוריהם והם יפגעו בגופם, ובין היתר, וכפי שיפורט להלן:

                                             א.         במהלך התקופה ואגב תפקידו, נהג נאשם 1 לשהות בחדר מנוחה, הממוקם סמוך לכיתה ומיועד לשימושו הבלעדי  (להלן: "החדר"). בחדר היו מיטות וארון אשר בו נהג נאשם 1 לאחסן דברי מתיקה, שאת חלקם לקח מהקטינים, בהזדמנויות רבות, תוך הטלת מורא עליהם.
                                             ב.         נאשם 1 נהג להורות לקטינים להיכנס עמו אל החדר, לעיתים תוך שהציע להם דברי מתיקה. בהמשך, בעת ששהה עמם ביחידות, הפשיטם מבגדיהם, השכיבם על בטנם והחדיר את אחת מאצבעותיו לפי הטבעת שלהם, תוך שהקטינים פרצו בבכי כתוצאה מעוצמת הכאב. בסיום, בחלוף מספר רגעים, ולאחר שהקטינים הפסיקו לבכות, נהג נאשם 1 לתת לקטינים דבר מתיקה ולשלוח אותם לדרכם.

                                              ג.          נאשם 1 הסתגר עם הקטינים ביחידות בחדר, נעל את הדלת ומיד לאחר מכן הפשיטם מבגדיהם וביצע בגופם מעשים מגונים בכך שנגע וליטף באמצעות ידיו את חלקי גופם השונים וליקק באמצעות לשונו את גבם ובטנם של הקטינים, והכל לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים. בסיום, צייד את הקטינים בדבר מתיקה ושלח אותם לדרכם.

                                             ד.         נאשם 1 נהג להורות לקטינים להיכנס עמו אל החדר, תוך שהציע להם דברי מתיקה. בהמשך, בעת ששהה עמם ביחידות, הפשיט אותם מבגדיהם ונהג להכותם באמצעות ידיו ו/או חפצים כהים. בסיום, בחלוף מספר רגעים, ולאחר שהקטינים הפסיקו לבכות, נהג נאשם 1 לתת לקטינים דבר מתיקה ולשלוח אותם לדרכם.
                                             ה.         במספר רב של הזדמנויות, היכה נאשם 1 את הקטינים, בחלקי גופם השונים, באמצעות מקלות עץ באורכים וסוגים שונים, לרבות בקרשים אותם אספו הקטינים בהפסקות עבור נאשם 1 ובהוראתו.
                                              ו.          נאשם 1 נהג להפשיל את שרוול חולצתם של הקטינים, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועם למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את הקטינים בזרועם באמצעות ידיו ו/או באמצעות סרגל או חפץ כהה. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבם של הקטינים ולהעצים את עוצמת כאבם.
                                              ז.          במסווה של סידור חולצתם של הקטינים בתוך מכנסיהם, נגע נאשם 1 באיבר מינם ובישבנם וליטף אותם, מעל ומתחת לתחתונים.
                                             ח.         במספר הזדמנויות רב, בכיתה, נהג נאשם 1 להושיב את הקטינים על ברכיו, להצמידם אל גופו, ולהניעם מצד לצד, לעיתים משך דקות ארוכות. בסיום, נהג נאשם 1 לתת לקטינים דבר מתיקה ולשלוח אותם לדרכם.
                                             ט.         במהלך שיעור כמו גם בהפסקות, דרש נאשם 1 מהקטינים לפשוט את מכנסיהם ומיד לאחר מכן היכה אותם בישבנם באמצעות ידיו ו/או חפץ כהה וזאת בנוכחותם של קטינים אחרים בכיתה. 
                                              י.          נאשם 1 התעלל בקטינים בכך שבכל עת שיצא קצפו עליהם נהג נאשם 1 לקשור את הקטינים לכיסאות ו/או לרגל השולחן באמצעות חבלים או אזיקונים, וכן העמידם בכיתה כאשר ידיהם ורגליהם קשורות.
                                            יא.        נאשם 1 הכניס לפיהם של הקטינים כפית עמוסה פלפל שחור חריף או סבון רחצה, ואסר עליהם לשטוף את פיהם לזמן מה, והכל תוך שהקטינים ממררים בבכי.
                                            יב.        אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על הקטינים לאכול את האוכל המוגש להם, בניגוד לרצונם, ודחף לפיהם אוכל בכוח. משסירבו הקטינים לאכול, נהג נאשם 1 לתקוף את הקטינים בכך שהכה אותם באמצעות ידיו ו/או באמצעות חפץ כהה.
                                             יג.         נאשם 1 אסר על הקטינים להתפנות והורה להם להתאפק או לחלופין לעשות את צרכיהם במכנסיים. כתוצאה מהאיסור, ומשלא יכלו להתאפק, עשו הקטינים את צרכיהם והטילו את מימהם במכנסיים, וכל זאת כשהם ישובים בכיסאותיהם. במספר הזדמנויות, בהן הטילו הקטינים מימהם על הרצפה דרש מהם נאשם 1 לנקות אחריהם.
2.                   במספר הזדמנויות רב, במהלך התקופה, בבית הספר, עשו נאשמים 6-2 בקטינים שטרם מלאו להם 16 שנים, מעשי התעללות גופנית ונפשית בכך שתקפו אותם וגרמו להם, בחלק מהמקרים, לחבלות פיזיות ונפשיות, והכל מתחילת לימודיהם בכיתת הגן ועד לכיתה ו', בין היתר, כפי שיפורט להלן וכפי שיפורט בכל אחד מהאישומים:
                                             א.         במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, עשה נאשם 2 בקטינים בני 4-3 שנים לערך, שלמדו אותה העת בכיתת הגן בבית הספר, במספר הזדמנויות רב מעשי התעללות פיזית ונפשית בכך שהכה אותם בחלקי גופם, צבט אותם, אחז בחוזקה בסנטרם של הקטינים וסגר את לסתותיהם העליונות והתחתונות מספר פעמים כך ששיניהם נקשו בחוזקה האחת בשנייה והכניס לפיהם של הקטינים סבון ידיים.
                                             ב.         במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, עשה נאשם 3 בקטינים בני 6-5 שנים לערך, שלמדו אותה העת בכיתה ב' בבית הספר, במספר הזדמנויות רב, התעללות פיזית ונפשית בכך שהכה את הקטינים באמצעות סכין וכפית מברזל, סטר להם, בעט בהם והטיח את ידם של הקטינים בחוזקה על השולחן.
                                              ג.          במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, עשה נאשם 4 בקטינים בני 8 שנים לערך, שלמדו אותה העת בכיתה ד' בבית הספר, במספר הזדמנויות רב ובאופן יומיומי מעשי התעללות פיזית ונפשית בכך שהכה את הקטינים בחוזקה באמצעות קרשים מעץ, אותם אספו הקטינים במהלך ההפסקות בחלקי גופם השונים.
                                             ד.         במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, עשה נאשם 5 בקטינים בני 9 שנים לערך, שלמדו אותה העת בכיתה ה' בבית הספר, במספר הזדמנויות רב, ובאופן יומיומי מעשי התעללות פיזית ונפשית בכך שהכה את הקטינים באמצעות סרגל מברזל, צבט אותם באמצעות ציפורניו, שפך עליהם כוס תה רותח וגרם להם בחלק מהמקרים לחבלות.
                                             ה.         במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, עשה נאשם 6 בקטינים בני 10 שנים לערך, שלמדו אותה העת בכיתה ו' בבית הספר, במספר הזדמנויות רב ובאופן יומיומי מעשי התעללות פיזית ונפשית בכך שהכה את הקטינים באמצעות ידו בחלקי גופם השונים, בעט בהם והטיחם לרצפה.
3.                   כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נגרמו לקטינים חבלות גופניות, לרבות המטומות וסימני חבלה, וכן חבלות נפשיות כגון: מצוקות נפשיות, קושי בשליטה על סוגרים, תלישת פאותיהם של הקטינים, כסיסת ציפורניים וסיוטי לילה חוזרים בשנתם.

להמשך כנסו כאן:
 

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים כל הנאשמים :

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין, התשל"ז - 1977. (ריבוי עבירות) [להלן: "חוק העונשין"].
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1 בלבד :

1.       מעשה סדום- עבירה לפי סעיף 347 בנסיבות 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345 (א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
3.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום שני- בעניינם של נאשמים 1, 2, 4, 5

א.         העובדות (פל"א 270851/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                   א.א הינו קטין יליד 2001 (להלן: "א.א.").
2.                   במהלך שנת 2004 או סמוך לכך, עת היה א.א בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2, במספר רב של הזדמנויות, בכך שסטר בפניו, משך בחוזקה באוזניו ואחז בחוזקה בסנטרו, תוך שסגר את לסתותיו העליונות והתחתונות מספר פעמים כך ששיניו נקשו בחוזקה האחת בשנייה.
3.                   במהלך שנת 2008 או סמוך לכך, עת היה א.א כבן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', עשה נאשם 1 ב-א.א מעשי התעללות מינית, בכך שביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים, לצורך גירוי, סיפוק וביזוי מיניים, ובין היתר כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במועד שאינו ידוע למאשימה, החדיר נאשם 1 את אצבעו אל פי הטבעת של א.א, מבלי שנתן דעתו לבכיו של א.א אותה עת. בסיום, הותיר נאשם 1 את א.א כשהוא נעול בחדר לבדו. מקץ זמן מה חזר נאשם 1 אל החדר והורה לא.א לעזוב, לא לפני שנתן בידו דבר מתיקה.
                                             ב.         במספר רב של הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, ביצע נאשם 1 בא.א מעשים מגונים בכך שבמסווה של סידור חולצתו של א.א בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובישבנו של א.א וליטף אותם, מעל ומתחת לתחתונים.
4.                   בשנת 2008, במספר הזדמנויות רב, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, התעלל נאשם 1 בא.א פיסית ונפשית, תקף אותו וגרם לו לחבלות, בין היתר, כפי שיפורט להלן :
                                             א.         לאחר ששמע כי א.א אמר את המילה "טיטול", הכניס נאשם 1 לפיו של א.א כף עמוסה בפלפל שחור חריף, אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע את הפלפל. בשל חששו מנאשם 1 מילא א.א אחר הוראתו תוך שהוא ממרר בבכי.
                                             ב.         לאחר שנאשם 1 שמע כי א.א רב עם אחד הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה, קשר נאשם 1 את ידיו של א.א באמצעות אזיקון מאחורי גבו והורה לכל הקטינים להכותו.
                                              ג.          נאשם 1 היכה את א.א בחלקי גופו השונים באמצעות ידיו ובאמצעות מקלות וגרם לו לחבלות בידיו וברגליו.
                                             ד.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של א.א, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את א.א בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של א.א ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ה.         נאשם 1 השכיב את א.א על שולחן המורה בכיתה, והיכה אותו על ישבנו באמצעות ידו, מספר פעמים. א.א מירר בבכי.

5.                   נאשם 1 נהג לאיים על א.א באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו א.א ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.

6.                   במהלך שנת 2009 או סמוך לכך, עת היה א.א בן 8 שנים לערך ולמד בכיתה ד', תקף אותו נאשם 4, במספר הזדמנויות, בכך שהכה אותו.  

7.                   במהלך שנת 2010 או סמוך לכך, עת היה א.א כבן 9 שנים ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5, במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו בחוזקה באצבעות ידיו, באמצעות סרגל ברזל או באמצעות כפית.
8.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1, 2, 4, 5 בא.א גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף, עשה נאשם 1 בא.א, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית, מעשה סדום ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, ושלא בהסכמתו החופשית, תוך שהוא מאיים שלא כדין על א.א לבל יספר להוריו על מעשיו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,4,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה סדום- עבירה לפי סעיף 347 בנסיבות 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345 (א)(1) לחוק העונשין.
2.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
3.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  

אישום שלישי- בעניינם של נאשמים 1,2,3

א.         העובדות (פל"א 289390/16, ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ב.ב הינו קטין יליד 2000 (להלן: "ב.ב")
2.                   בשנת 2003 או סמוך לכך, עת היה ב.ב בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2 במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו בידיו וצבט אותו.
3.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ב.ב בן 6-5 שנים לערך ולמד בכיתה ב', תקף אותו נאשם 3 במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו, בין היתר, באמצעות סכין בחלקי גופו השונים.
4.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ב.ב בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', התעלל בו נאשם 1 מינית, במספר הזדמנויות רב, בכך שביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים, לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 השליך בקבוק לרצפה מול הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה והורה לב.ב להרימו. משניגש ב.ב להרים את הבקבוק ביצע בו נאשם 1 מעשה סדום, בכך שבמסווה של סידור חולצתו בתוך מכנסיו, החדיר את אצבעו לפי הטבעת של ב.ב וגרם לו לכאבים. ב.ב חש מושפל.
                                             ב.         במספר רב של הזדמנויות, במסווה של סידור חולצתו של ב.ב בתוך מכנסיו, נהג נאשם 1 לגעת באיבר מינו ובישבנו של ב.ב וללטף אותם, מעל ומתחת לתחתונים.
                                              ג.          נאשם 1 נהג לקרוא ל-ב.ב אליו, תוך שהבטיח לו דבר מתיקה, אז נהג נאשם 1 ללטף את ב.ב בישבנו ובאיבר מינו, מעל ומתחת לתחתוניו.
5.                   בשנת 2007, במספר הזדמנויות רב, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, התעלל נאשם 1 ב-ב.ב, פיסית ונפשית, תקף אותו וגרם לו חבלות, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         לאחר שנאשם 1 שמע כי ב.ב הכה את אחד הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה, קשר נאשם 1 את ב.ב לכיסא בכיתה והורה לכל הקטינים להכות אותו.
                                             ב.         אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על ב.ב לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו וחרף בכיו של ב.ב. באחת ההזדמנויות, משסרב ב.ב לאכול, הכניס אותו נאשם 1 לחדר הקירור של חדר האוכל. ב.ב שהה בחדר הקירור עד שאחד מהמורים בבית הספר הוציאו משם.
                                              ג.          נאשם 1 פנה ל-ב.ב ואמר לו: "בוא אני אתן לך ממתק". משניגש ב.ב אל נאשם 1, הכניסו האחרון לחדר, הפשיטו מבגדיו, הותירו עירום כביום היוולדו, והצליף בגבו של ב.ב באמצעות חגורה. כשסיים נאשם 1 להצליף בגבו של ב.ב נתן לו שוקולד ושלח אותו לדרכו.
                                             ד.         נאשם 1 נהג לסטור בפניו של ב.ב באמצעות ידיו, בכל אימת שסבר נאשם 1 כי ב.ב. דיבר במהלך שיעור בכיתה או לא עקב אחר החומר הנלמד.
                                             ה.         נאשם 1 היכה את ב.ב בחלקי גופו השונים באמצעות ידיו ובאמצעות מקלות וגרם לו לחבלות בידיו וברגליו.
6.                   נאשם 1 נהג לאיים על ב.ב באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ב.ב ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
9.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,3 ב-ב.ב גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, עשה נאשם 1 ב-ב.ב, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית, מעשה סדום ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, ושלא בהסכמתו החופשית, תוך שהוא מאיים שלא כדין על ב.ב לבל יספר להוריו על מעשיו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,3:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה סדום- עבירה לפי סעיף 347 בנסיבות 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345 (א)(1) לחוק העונשין.
2.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
3.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום רביעי- בעניינם של נאשמים 1 ,2, 4 ,5

א.         העובדות ( פל"א 290043/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ג.ג הינו קטין יליד 2001 (להלן: "ג.ג")
2.                   במהלך שנת 2004 או סמוך לכך, עת היה ג.ג כבן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2, במספר רב של הזדמנויות, בכך שצבט את פניו, וסגר את לסתותיו העליונות והתחתונות בחוזקה כך ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת.

3.                   במהלך שנת 2008, עת היה ג.ג כבן 7 שנים ולמד בכיתה ג', במספר הזדמנויות רב, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, התעלל נאשם 1 ב-ג.ג מינית, בכך שביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים, לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במועד שאינו ידוע במדוייק למאשימה, בחדר, ביצע נאשם 1 ב-ג.ג מעשה סדום ומעשים מגונים, בכך שהפשיל את תחתוניו של ג.ג, נישק ומישש את איבר מינו באמצעות ידיו והכל לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים. מיד לאחר מכן, השכיב  את ג.ג על בטנו, ליטף את שערות ראשו, הכה אותו קלות בישבנו וביצע בו מעשה סדום בכך שהחדיר את אצבעו לפי הטבעת של ג.ג כתוצאה ממעשיו של נאשם 1 ומהכאבים שחש, צרח ג.ג ובכה. נאשם 1 יצא מהחדר ונעל את ג.ג בחדר למשך דקות ארוכות.  
                                             ב.         במסווה של סידור חולצתו של ג.ג בתוך מכנסיו, אחז נאשם 1 באיבר מינו ובאשכיו של ג.ג מתחת לתחתונים.
                                              ג.          באחת ההזדמנויות, נכנס ג.ג עם נאשם 1 לחדר, באמתלה כי יתן לו דבר מתיקה. משהתיישב ג.ג על המיטה הבחין נאשם 1 בסימן אדום על בטנו, אמר לו כי "רוק מרפא מכות" וליקק את בטנו, הכל תוך שביקש מג.ג להוריד את מכנסיו, הכניס  את ידו לתחתוניו ואחז באיבר מינו ובאשכיו. כעבור מספר שניות הורה נאשם 1 לג.ג להתלבש, לצאת מהחדר ולא לספר על כך לאיש.
4.                   כמו כן, בשנת 2008, במספר הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, בכיתה, התעלל נאשם 1 ב-ג.ג נפשית ופיסית, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של ג.ג, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ג.ג בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ג.ג ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ב.         נאשם 1 חייב את ג.ג לשבת בכיתה כשלשונו מחוץ לפיו במשך כל זמן השיעור במטרה לגרום לו לסבל.
                                              ג.          לאחר שנאשם 1 שמע כי ג.ג אמר את המילה "טיטול", הכניס נאשם 1 לפיו של ג.ג כפית עמוסה בפלפל שחור חריף , אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע את הפלפל. בשל חששו מנאשם 1 המתין ג.ג שנאשם 1 יצא מהכיתה ואז ירק את הפלפל.
                                             ד.         נאשם 1 אסר על ג.ג להתפנות במהלך השיעור והורה לו להתאפק. כתוצאה מכך, ומשלא יכול היה להתאפק, הטיל ג.ג את מימיו במכנסיו.
                                             ה.         באחת ההזדמנויות, ולאחר שנאשם 1 סבר כי ג.ג ראוי להיענש, הכניס נאשם 1 את ג.ג לחדר, הפשיל את מכנסיו, הכניס את ידיו מבעד לתחתוניו של ג.ג וצבט אותו בחוזקה באיבר מינו עד שג.ג החל לבכות. מיד לאחר מכן, נאשם 1 יצא מהחדר, נעל את ג.ג בחדר והוציאו משם רק כעבור דקות ארוכות.
                                              ו.          במספר הזדמנויות, בכיתה, תקף נאשם 1 את ג.ג, בכך שהשכיבו על ברכיו כשפניו של ג.ג פונות לכיוון הריצפה, ומול הקטינים, שלמדו אותה עת בכיתה, היכה אותו על ישבנו באמצעות ידו. ג.ג מירר בבכי.

5.                   נאשם 1 נהג לאיים על ג.ג באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ג.ג ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
6.                   בשנת 2009 או סמוך לכך, עת היה ג.ג בן 8 שנים לערך ולמד בכיתה ד', תקף אותו נאשם 4, במספר הזדמנויות רב, בכך שבכל אימת שסבר כי ג.ג לא התנהג כראוי, השכיבו על שולחן בכיתה והכה אותו בחוזקה בישבנו, בגבו וברגליו באמצעות מקלות עץ באורכים וסוגים שונים, לרבות בקרשים אותם אספו הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה ד', בהפסקות, עבור נאשם 4 ובהוראתו.
7.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה ג.ג בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5, במספר הזדמנויות רב, בין היתר כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 5 היכה את ג.ג בידיו באמצעות סרגל מברזל.
                                             ב.         כמו כן, באחת ההזדמנויות, לאחר שג.ג וקטינים נוספים אחרו לשיעור, העמיד אותם נאשם 5 בשורה, דרש מהם לפתוח את כף ידם והכה אותם בחוזקה, בידם, באמצעות סרגל, מספר פעמים. כתוצאה ממעשיו של נאשם 5 נגרם לג.ג סימן חבלה והוא פרץ בבכי.  
                                              ג.          במספר רב של הזדמנויות, תקף נאשם 5 את ג.ג בכך שצבט אותו בחלק העליון של ידו וגרם לו לחבלות, וזאת במטרה להענישו.
8.                   ג.ג נמנע מלספר להוריו על מעשיו של נאשם 5 וזאת בשל איומיו של נאשם 1 והפחד שזרע בליבו עת למד ג.ג בכיתתו במהלך 2008, לפיו באם יספר ג.ג להוריו אודות מעשיו של נאשם 5, יאונה לו רע על ידי הוריו.
9.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,4,5 ב-ג.ג גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, עשה נאשם 1 ב-ג.ג, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית, מעשה סדום ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, ושלא בהסכמתו החופשית, תוך שהוא מאיים שלא כדין על ג.ג לבל יספר להוריו על מעשיו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,4,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה סדום- עבירה לפי סעיף 347 בנסיבות 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345 (א)(1) לחוק העונשין.
2.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
3.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום חמישי- בעניינם של נאשמים 1,2,5

א.         העובדות ( פל"א 298060/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ד.ד הינו קטין יליד 1998 (להלן: "ד.ד")
2.                   בשנת 2001 או סמוך לכך, עת היה ד.ד בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, התעלל בו נאשם 2 פיסית ונפשית, ותקף אותו במספר הזדמנויות רב, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 2 נהג לצבוט את ד.ד בחוזקה, שוב ושוב, באופן שהותיר על גופו סימני חבלה, ללא כל סיבה.
                                             ב.         נאשם 2 נהג לתפוס בסנטרו של ד.ד תוך שאמר לו "תברך בורא מיני שיניים" ומיד לאחר מכן סגר את לסתותיו העליונות והתחתונות בחוזקה, מספר פעמים, כך ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת. כתוצאה ממעשיו של נאשם 2 ועוצמת הכאב בכה ד.ד. ואילו נאשם 2 פרץ בצחוק.
                                              ג.          במספר רב של הזדמנויות, ולאחר שסבר כי ד.ד לא דיבר כראוי, מרח נאשם 2 על ידו של ד.ד. סבון והכריחו להכניס את היד עם הסבון אל פיו.
3.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, עת היה ד.ד בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', ביצע נאשם 1 בד.ד, במספר רב של הזדמנויות, מעשים מגונים לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 נהג לקרוא לד.ד אליו, לתת לו דברי מתיקה, לומר לו כי "הוא אוהב אותו" וכי "הוא אוהב לפנק אותו". אגב כך, ביצע נאשם 1 בד.ד. מעשה מגונה תוך שליטף את  פניו, נישק אותו במצח, בראש ובלחי ונשך את ד.ד. קלות בידיו, והכל לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים. 
                                             ב.         בהזדמנויות רבות, אגב מסווה של סידור חולצתו של ד.ד בתוך מכנסיו, נהג נאשם 1 לגעת באיבר מינו ובאשכיו של ד.ד מתחת לתחתונים, לעיתים תוך שנאשם 1 הצמיד את ראשו אל בטנו של ד.ד.
                                              ג.          במספר הזדמנויות רב, בכיתה, קרא נאשם 1 את ד.ד אליו, השכיבו על ברכיו כשפניו מופנות אל הריצפה וביצע בו מעשה מגונה בכך שליטף את גופו של ד.ד ביד אחת וליטף את ישבנו של ד.ד ביד שניה, מתחת לתחתוניו.
                                             ד.         במספר הזדמנויות, ביצע נאשם 1 מעשה מגונה בד.ד, בכך שנהג להושיב את ד.ד על ברכיו, להצמידו בחוזקה אל רגליו, לחבק את גופו של ד.ד והכל תוך שנאשם 1 נע עם גופו מצד לצד. הנאשם עשה כן לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.
4.                   בשנת 2005, במספר הזדמנויות רב, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, התעלל נאשם 1 ב-ד.ד, פיסית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 נהג לתקוף את ד.ד. בכך שסטר בפניו ו/או היכה את ד.ד. על ידיו, באם סבר כי התנהגותו של ד.ד אינה הולמת.
                                             ב.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של ד.ד, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ד.ד בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ד.ד ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                              ג.          באחת ההזדמנויות, לקראת סוף שנת הלימודים, נרדם ד.ד במהלך שיעור. אז הושיב נאשם 1 את ד.ד על כיסא, קשר את רגליו אל הכסא באמצעות חוטי פלסטיק וכפת את ידיו בחוזקה אחת לשניה, כשהוא מותיר את ד.ד ישוב כך, במהלך ההפסקה.
                                             ד.         בהזדמנות נוספת, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, הושיב נאשם 1 את ד.ד על כסא, הורה לו להניח את ידיו על רגליו וקשר את ידיו ורגליו של ד.ד אל מושב הכסא ואת בטנו קשר אל המשענת. נאשם 1 הותיר את ד.ד ישוב באופן זה במהלך ההפסקה.
                                             ה.         באחת ההזדמנויות, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, בכיתה, קרא נאשם 1 את ד.ד אליו, הורה לו לסדר את שולחן המורה מכלל הספרים שהיו מונחים עליו, תוך שהודיע לד.ד כי בכוונתו להכותו בעודו שכוב על השולחן. ד.ד עשה כדברי נאשם 1, תוך שהוא ממרר בבכי. בהמשך, השכיב נאשם 1 את ד.ד על השולחן, אחז סרגל בכוונה להכותו על ישבנו, או אז ובעוד ד.ד שכוב על השולחן, הורה לו נאשם 1 לקום ולחלק שוקולד לתלמידי הכיתה.
                                              ו.          באחת ההזדמנויות, הורה נאשם 1 לד.ד להוציא קרחונים מהמקפיא בחדר האוכל. ד.ד נכנס אל המקפיא במטרה לעשות כדברי נאשם 1, אז סגר אותו נאשם 1 בתוך המקפיא לזמן מה.
                                              ז.          בהזדמנויות רבות, אסר נאשם 1 על ד.ד להתפנות במהלך השיעור והורה לד.ד להתאפק. כתוצאה מכך, ומשלא יכול היה להתאפק, עשה ד.ד את צרכיו והטיל את מימיו במכנסיים.
                                             ח.         במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, תקף נאשם 1 את ד.ד. בכך שמשך אותו בחוזקה באוזניו אל חדר האוכל, והכריחו לאכול את הלחם שסופק בארוחת הצהריים. ד.ד סירב לעשות כן, בטענה שהלחם יבש, אז תקף אותו נאשם 1 בכך שהיכה את ד.ד בפניו באמצעות הטלפון הנייד של נאשם 1, תוך שצעק עליו כי יתקשר לאביו של ד.ד לספר לו על התנהגותו. הארוע הופסק רק כאשר אמו של ד.ד הגיעה במפתיע למקום.
5.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ד.ד בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5 במספר הזדמנויות, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 5 נהג להכות בידו של ד.ד באמצעות סרגל.
                                             ב.         באחת ההזדמנויות, ניסה נאשם 5 לתקוף את ד.ד בידו באמצעות סרגל, ואולם ד.ד הזיז את ידו, והסרגל פגע בירך של הנאשם, או אז, יצא קצפו של נאשם 5 על ד.ד והוא היכה בידו בחוזקה, מספר פעמים, באמצעות הסרגל. כתוצאה ממעשיו של נאשם 5 נגרמו לד.ד חבלות ביד ובשל הכאב שחש, פרץ בבכי.
6.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,5 ב-ד.ד גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, עשה נאשם 1 ב-ד.ד, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
הוראת חיקוק נוספות לפיה מואשם נאשם 1:

מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום שישי-בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות ( פל"א 296763/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ה.ה הינו קטין יליד 1999 (להלן: "ה.ה")
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ה.ה בן 7 שנים ולמד בכיתה ג', התעלל בו נאשם 1 במספר הזדמנויות רב, פיסית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של ה.ה, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ה.ה בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ה.ה ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ב.         נאשם 1 אסר על ה.ה להתפנות במהלך השיעור והורה לו להתאפק. כתוצאה מכך, ומשלא יכול היה להתאפק, הטיל ה.ה את מימיו במכנסיו.
                                              ג.          אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על ה.ה לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו וחרף בכיו של ה.ה.
3.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך 2006 או סמוך לכך, במספר רב של הזדמנויות, התעלל נאשם 1 ב-ה.ה, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, פיסית ונפשית ותקף אותו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)



אישום שביעי- בעניינם של נאשמים 1,5,6

א.         העובדות ( פל"א 296579/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ו.ו הינו קטין יליד 1998 (להלן: "ו.ו")
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ו.ו בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', התעלל בו נאשם 1, פיסית ונפשית, בכך שתקף אותו, במספר הזדמנויות רב, בין היתר כמפורט להלן:
                                             א.         הנאשם תקף את ו.ו בכיתה בכך שסטר בפניו והכה אותו על ידו.
                                             ב.         נאשם 1 נהג להפשיל את שרוול חולצתו של ו.ו, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ו.ו בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ו.ו ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                              ג.          נאשם 1 אסר על ו.ו להתפנות במהלך השיעור והורה ל-ו.ו להתאפק. בשל חששו של ו.ו מנאשם 1, ומשלא יכול היה להתאפק, עשה ו.ו את צרכיו במכנסיו.
                                             ד.         אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על ו.ו לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו וחרף בכיו של ו.ו.
3.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, במספר רב של הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, בכיתה, במהלך ההפסקה בין השיעורים ו/או מול הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה, עשה נאשם 1 ב-ו.ו מעשי התעללות מינית, בכך שביצע בו מעשים מגונים לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במסווה של סידור חולצתו של ו.ו בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובאשכיו של ו.ו מתחת לתחתונים.
                                             ב.         נאשם 1 הושיב את ו.ו על ברכיו, הצמידו לגופו, ובמסווה של סידור חולצתו בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובאשכיו של ו.ו מתחת לתחתונים.

4.                   נאשם 1 נהג לאיים על ו.ו באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ו.ו ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
5.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ו.ו בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5 במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו באמצעות סרגל בחוזקה בכף ידו תוך שהוא צובט אותו באמצעות ציפורניו.
6.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, עת היה ו.ו בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6, במספר הזדמנויות רב, בין היתר כמפורט להלן:
                                             א.         נאשם 6 נהג להכות את ו.ו בחוזקה באמצעות ידיו בפניו ובראשו.
                                             ב.         בהזדמנות אחת, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה,  תקף נאשם 6 את ו.ו בכך שהכה אותו בחוזקה באמצעות ידיו בפניו כך שמשקפים אותם הרכיב ו.ו פגעו בעיניו.
7.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,5,6 ב-ו.ו גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, עשה נאשם 1 ב-ו.ו, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ואיים עליו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,5,6:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום שמיני-בעניינם של נאשמים 1,2,4,5

א.         העובדות ( פל"א 290868/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ז.ז הינו קטין יליד 2002 (להלן: "ז.ז")
2.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, בעת שהיה ז.ז בן 4-3 שנים ולמד בכיתת הגן, במספר רב של הזדמנויות, תקף אותו נאשם 2 בכך שתפס בחוזקה בפניו, סגר את לסתותיו העליונות והתחתונות בחוזקה באופן ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת.
3.                   בשנת 2009 או סמוך לכך, בעת שהיה בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', במספר רב של  הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, עשה נאשם 1 בז.ז מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במועד מדויק שאינו ידוע למאשימה, ביקש נאשם 1 מז.ז להתלוות אל החדר כדי שיביא לו דבר מתיקה. משנכנס ז.ז לחדר, נעל נאשם 1 את דלת החדר, הפשיט את ז.ז והשאירו עירום כביום היוולדו. מיד לאחר מכן, השכיב נאשם 1 את ז.ז על כיסא, כשפניו של ז.ז פונות לכיוון הרצפה, והצליף בישבנו בחוזקה מספר פעמים עד ש-ז.ז פרץ בבכי בשל הכאב העז שחש. נאשם 1 הלביש ל-ז.ז את בגדיו והציצית, נתן לו מים, צייד את ז.ז בדבר מתיקה ולאחר שז.ז הפסיק לבכות, שלח אותו לדרכו תוך שהוא מדגיש בפניו כי לא יספר על כך להוריו.
                                             ב.         נאשם 1 היכה בקצות אצבעות ידיו של ז.ז, באמצעות מקלות עץ באורכים וסוגים שונים, לרבות בקרשים אותם אסף ז.ז בהפסקות  עבור נאשם 1 ובהוראתו.
                                              ג.          נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של ז.ז, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ז.ז בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ז.ז ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ד.         נאשם 1 אסר על ז.ז להתפנות במהלך השיעור והורה ל-ז.ז להתאפק. בשל חששו של ז.ז מנאשם 1, ומשלא יכול היה להתאפק, עשה ז.ז את צרכיו והטיל את מימיו במכנסיו.
                                             ה.         אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על ז.ז לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו וחרף בכיו של ז.ז וזאת לאחר ששם את האוכל בכיס חולצתו ולאחר מכן הגישו לילדים.
4.                   בשנת 2009 או סמוך לכך, במספר רב של הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, בכיתה, במהלך ההפסקה בין השיעורים ו/או מול הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה, עשה נאשם 1 ב-ז.ז מעשי התעללות מינית בכך שביצע בז.ז מעשים מגונים לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במסווה של סידור חולצתו של ז.ז בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובאשכיו של ז.ז מתחת לתחתונים.
                                             ב.         נאשם 1 הושיב את ז.ז על ברכיו, הצמידו לגופו, ובמסווה של סידור חולצתו של ז.ז בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובאשכיו של ז.ז מתחת לתחתונים ואמר ל-ז.ז שלא יספר על כך להוריו.

5.                   נאשם 1 נהג לאיים על ז.ז באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ז.ז ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
6.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, בעת שהיה ז.ז בן 8 שנים לערך ולמד בכיתה ד', תקף אותו נאשם 4 במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו בחוזקה על קצות אצבעות ידיו באמצעות מקלות עץ באורכים וסוגים שונים, לרבות בקרשים אותם אסף ז.ז בהפסקות,  עבור נאשם 4 ובהוראתו.
7.                   בשנת 2011 או סמוך לכך, בעת שהיה ז.ז בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5, במספר הזדמנויות, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         לאחר שז.ז וקטינים נוספים קמו מכסאותיהם ללא רשותו של נאשם 5, העמיד אותם האחרון בשורה, ביקש מהם לפתוח את כף ידם והכה את ז.ז והקטינים הנוספים מספר פעמים בחוזקה בידם באמצעות סרגל.
                                             ב.         בשנת 2011 או סמוך לכך, באחת ההזדמנויות, ולאחר שז.ז נרדם במהלך השיעור, תקף אותו נאשם 5 בכך ששפך עליו תה רותח וזאת כדי להעירו. ז.ז התעורר בבהלה ונאשם 5 המשיך ותקף אותו בכך סטר לו בחוזקה מספר פעמים על פניו באמצעות ידו.
8.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,4,5 ב-ז.ז גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, עשה נאשם 1 ב-ז.ז, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ואיים עליו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,4,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  

  אישום תשיעי-בעניינם של נאשמים 1,2,6

א.         העובדות (פל"א 294614/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    ח.ח הינו קטין יליד 2000 (להלן: "ח.ח")
2.                   בשנת 2004 או סמוך לכך, עת היה ח.ח בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2, במספר רב של הזדמנויות, בכך שתפס בחוזקה בפניו, סגר את לסתותיו העליונות והתחתונות כך ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת.
3.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ח.ח בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1 מעשי התעללות פיסיים ונפשיים בכך שתקף אותו, בהזדמנויות רבות, בין היתר באופן שיתואר להלן:
                                             א.         במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, בכיתה, תקף נאשם 1 את ח.ח, בכך שסטר לו בפניו.
                                             ב.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של ח.ח, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את ח.ח בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של ח.ח ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                              ג.          נאשם 1 אסר על ח.ח להתפנות במהלך השיעור והורה לו להתאפק. בשל חששו של ח.ח מנאשם 1 ומשלא יכול היה להתאפק, עשה ח.ח את צרכיו והטיל את מימיו במכנסיו.
                                             ד.         במספר הזדמנויות, חייב נאשם 1 את ח.ח לשבת בכיתה כשלשונו מחוץ לפיו במשך זמן השיעור במטרה לגרום לו לסבל.
                                             ה.         לאחר שנאשם 1 שמע כי ח.ח קילל, הכניס נאשם 1 לפיו כפית עמוסה בפלפל שחור חריף , אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע את הפלפל.

4.                   נאשם 1 נהג לאיים על ח.ח באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ח.ח ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
5.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה ח.ח בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6,  בכך שתפס את ידו של ח.ח, עיקם אותה והטיח אותו על הקיר.
6.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,6 ב-ח.ח גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף לכך, איים נאשם 1 על ח.ח לבל יספר להוריו על מעשיו של הנאשם.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,6:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראת החיקוק לפיה מואשם נאשם 1:

איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום עשירי-בעניינם של נאשמים 1,2

א.         העובדות ( פל"א 298212/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ט.ט הינו קטין יליד 2003 (להלן: "ט.ט")
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ט.ט בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2, במספר רב של הזדמנויות, באופן יומיומי, בכך שנהג לתפוס בחוזקה בפניו, סגר את לסתותיו העליונות והתחתונות באופן ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת. כמו כן, נהג נאשם 2 להכות את ט.ט בראשו.
3.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה ט.ט בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1 מעשי התעללות פיזיים, נפשיים ומיניים, בין היתר כמפורט להלן:
                                             א.         במספר רב של הזדמנויות, בכיתה, אגב מסווה של סידור חולצתו בתוך מכנסיו, נהג נאשם 1 לגעת באיבר מינו ובישבנו של ט.ט מעל התחתונים, והכל לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים.
                                             ב.         במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך ההפסקה בבית הספר, קרא נאשם 1 לט.ט אל החדר, נעל את הדלת, הוריד את מכנסיו של ט.ט עד לנעליו, וביצע בו מעשה מגונה בכך שליטף את איבר מינו וישבנו של ט.ט. בהמשך הרים נאשם 1 את מכנסיו של ט.ט, הורה לו לחזור אל הכיתה ואסר עליו לספר על כך להוריו.
                                              ג.          במספר הזדמנויות, אסר נאשם 1 על ט.ט להתפנות במהלך השיעור והורה לו להתאפק. בשל חששו של ט.ט מנאשם 1, ומשלא יכול היה להתאפק, עשה ט.ט את צרכיו והטיל את מימיו במכנסיו.
                                             ד.         במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו הנאשמים ב-ט.ט פיסית ונפשית ותקפו אותו. בנוסף, עשה נאשם 1 ב-ט.ט, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

ב.         הוראת החיקוק לפיה מואשמים נאשמים 1,2:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראת חיקוק נוספת לפיה מואשם נאשם 1:

מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק  העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום אחד עשר- בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות (פל"א 270815/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    י.י הינו קטין יליד 2001 (להלן: "י.י")
2.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, עת היה י.י קטין בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1, במספר הזדמנויות, מעשה התעללות פיסית ונפשית בכך שתקף אותו, בין היתר באופן המתואר להלן:
                                             א.         במספר הזדמנויות, בכיתה, הכה נאשם 1 את י.י באמצעות כפית מברזל על אצבעות ידיו.
                                             ב.         במספר הזדמנויות, תקף נאשם 1 את י.י על ידי כך שהפשיל את שרוול חולצתו, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו, ומיד לאחר מכן היכה את י.י בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של י.י ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                              ג.          באחת ההזדמנויות, לאחר שסבר נאשם 1 כי י.י קילל, הכניס נאשם 1 לפיו של י.י כפית עמוסה בפלפל שחור חריף, אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע את הפלפל.
                                             ד.         אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על י.י לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו וחרף בכיו של י.י.
3.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך התקופה, במספר רב של הזדמנויות, התעלל הנאשם ב-י.י, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, גופנית ונפשית, תקף אותו וגרם לו לחבלות של ממש.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום שניים עשר-בעניינם של נאשמים 1,2,3,5

א.         העובדות (פל"א 294101/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                   כ.כ הינו קטין יליד 2001 (להלן: "כ.כ")
2.                   בשנת 2004 או סמוך לכך, עת היה כ.כ בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, במהלך התקופה, במספר רב של הזדמנויות, תקף נאשם 2 את כ.כ, בין היתר כפי שיתואר להלן:
                                             א.         במספר הזדמנויות, נהג נאשם 2 לתפוס בחוזקה בפניו של כ.כ, ולסגור את לסתותיו העליונות והתחתונות בחוזקה כך ששיניו נקשו בחוזקה אחת באחרת.
                                             ב.         במספר רב של הזדמנויות, נהג נאשם 2 לצבוט בלחיו ובגרונו של כ.כ בחוזקה, וכן משך באוזנו בחוזקה. כתוצאה ממעשיו של נאשם 2 פרץ כ.כ בבכי.
3.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה כ.כ בן 6-5 שנים לערך ולמד בכיתה ב', במהלך התקופה, במספר רב של הזדמנויות, תקף נאשם 3 את כ.כ, בין היתר כפי שיתואר להלן:
                                             א.         במספר הזדמנויות, הכה נאשם 3 באצבעות ידיו של כ.כ באמצעות כפית מברזל.
                                             ב.         במספר רב של הזדמנויות, תקף נאשם 3 את כ.כ, בכך שאחז בידו בחוזקה והטיח את ידו של כ.כ על השולחן כשגב היד מופנית כלפי מטה וזאת באופן שיש בו  להגביר את עוצמת הכאב.
                                              ג.          באחת ההזדמנויות, ולאחר שהבחין נאשם 3 כי כ.כ גזר את שערות ראשו במהלך השיעור, תקף נאשם 3 את כ.כ, בכך שתפס בידו בחוזקה ובעט נמרצות בישבנו. כתוצאה ממעשיו של נאשם 3 ועוצמת הכאב פרץ כ.כ בבכי.
4.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, עת היה כ.כ בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה  ג', עשה נאשם 1 מעשי התעללות פיסיים ונפשיים בכ.כ, בכך שתקף אותו, בין היתר כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של כ.כ, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את כ.כ בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של כ.כ ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ב.         באחת ההזדמנויות, לאחר שסבר נאשם 1 כי כ.כ אמר את המילה "טיטול", הכניס נאשם 1 לפיו של כ.כ כף עמוסה בפלפל שחור חריף, אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע את הפלפל. בשל חששו מנאשם 1 מילא כ.כ אחר הוראתו תוך שהוא ממרר בבכי.
                                              ג.          אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על כ.כ לאכול את האוכל המוגש לו בניגוד לרצונו. חרף בכיו של כ.כ דחף נאשם 1 לפיו של כ.כ כף עמוסה באוכל.
5.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, במספר רב של  הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, בכיתה, במהלך זמני ההפסקה ו/או מול הקטינים בזמן השיעור, ביצע נאשם 1 ב-כ.כ מעשים מגונים לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, בכך שהושיב את כ.כ על ברכיו, הצמידו לגופו, ובמסווה של סידור חולצתו של כ.כ בתוך מכנסיו, נגע בישבנו של כ.כ מתחת לתחתונים.

6.                   נאשם 1 נהג לאיים על כ.כ באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו כ.כ ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
7.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה כ.כ בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', במספר הזדמנויות, תקף נאשם 5 את כ.כ, בכך שנהג להכות אותו בחוזקה בכף ידו באמצעות סרגל. כמו כן, במספר רב של הזדמנויות, ולאחר שסבר כי כ.כ מפריע למהלך השיעור, תקף אותו נאשם 5 בכך שצבט אותו בידיו באמצעות ציפורניו.
8.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,3,5 ב-כ.כ פיסית ונפשית על ידי כך שתקפו אותו וגרמו לו למכאוב. בנוסף, עשה נאשם 1 ב-כ.כ, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ואיים עליו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים הנאשמים 1,2,3,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום שלושה עשר– בעניינם של נאשמים 1, 2

א.         העובדות ( פל"א 300823/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ל.ל הינו יליד 1997 (להלן: "ל.ל").
2.                   במהלך שנת 2000 או סמוך לכך, עת היה ל.ל בן 4-3 שנים ולמד בכיתת גן, תקף אותו נאשם 2, במספר הזדמנויות, בכך שהכה וצבט אותו בחוזקה בפניו ובידיו. 
3.                   במהלך שנת 2004 או סמוך לכך, עת היה ל.ל בן 7 שנים ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1 מעשי התעללות פיסיים ונפשיים, בכיתה, ותקף אותו, בין היתר, כמפורט להלן:
                                             א.         במספר הזדמנויות, במועדים שאינם ידועים במדויק למאשימה,  סטר נאשם 1 ל-ל.ל בפניו, הכה אותו בידו וצבט אותו.
                                             ב.         במהלך התקופה, במספר הזדמנויות, קשר נאשם 1 את ל.ל לרגל השולחן באמצעות חגורה, והכל במטרה להשפילו בפני הקטינים, שלמדו אותה העת בכיתה.
4.                   במעשיהם האמורים לעיל, במספר הזדמנויות, התעללו נאשמים 1,2 ב-ל.ל, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, גופנית ונפשית, תקפו אותו וגרמו לו לחבלות ולמכאוב.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים הנאשמים 1,2:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

אישום ארבעה עשר- בעניינם של נאשמים 1,2,5,6

א.         העובדות (פל"א 302250/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    מ.מ הינו קטין יליד 1999 (להלן: "מ.מ").
2.                   בשנת 2002 או סמוך לכך, עת היה מ.מ בן 4-3 שנים לערך ולמד בכיתת הגן, תקף אותו נאשם 2, במספר רב של הזדמנויות, בכך שצבט בחוזקה בפניו באמצעות ידיו.
3.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, עת היה מ.מ בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1, במספר רב של הזדמנויות, מעשי התעללות פיסית ונפשית ותקף אותו בין היתר, כפי שיפורט להלן :
                                             א.         נאשם 1 אסר על מ.מ להתפנות למשך דקות ארוכות שהגיעו עד כדי שעות, והורה לו להתאפק או לחילופין לעשות את צרכיו במכנסיים. כתוצאה מהאיסור, ומשלא יכל להתאפק, הטיל מ.מ את מימיו במכנסיו. נאשם 1 כעס על מ.מ, הכה אותו ודרש מ-מ.מ לנקות אחריו.
                                             ב.         בכך  שלאחר ששמע כי מ.מ לא התבטא כראוי, הכניס נאשם 1 לפיו של מ.מ כף עמוסה בפלפל שחור חריף ו/או סבון כלים, אסר עליו לשטוף את פיו והורה לו לבלוע. בשל חששו מנאשם 1 מילא מ.מ אחר הוראתו תוך שהוא ממרר בבכי.
                                              ג.          אגב תפקידו כאחראי חדר אוכל בבית ספר, כפה נאשם 1 על מ.מ לאכול את הלחם המוגש לו. משסרב מ.מ לאכול תקף אותו נאשם 1 בכך שסטר לו בחוזקה בפניו והושיבו בחדר האוכל עד שסיים לאכול.
                                             ד.         נאשם 1 סטר בחוזקה ל-מ.מ בפניו והכה אותו בחלקי גופו השונים באמצעות ידיו.
                                             ה.         נאשם 1 הצמיד את ידו של מ.מ לשולחן בכיתה, והיכה אותו מספר פעמים בכף ידו של מ.מ ובגב ידו באמצעות ידיו ו/או באמצעות מקלות וגרם לו לחבלות.
                                              ו.          נאשם 1 הפשיל את שרוול חולצתו של מ.מ, שפשף באמצעות ידיו את חלקה העליון של זרועו למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן היכה את מ.מ בזרועו באמצעות ידיו וגרם לו לחבלות. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של מ.מ ולהעצים את עוצמת כאבו.
4.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, במספר רב של הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, עשה נאשם 1 ב-מ.מ מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במסווה של סידור חולצתו של מ.מ בתוך מכנסיו, ליטף נאשם 1 את בטנו של מ.מ ונגע בירכיו.
                                             ב.         בזמן שהכניס לכיס מכנסיו של מ.מ דברי מתיקה נהג נאשם 1 ללטף את ישבנו של מ.מ ואיבר מינו מעל לתחתוניו.

5.                   נאשם 1 נהג לאיים על מ.מ באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו מ.מ ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
6.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, עת היה מ.מ בן 9 שנים ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5, במספר הזדמנויות רב, בכך שכדי להעיר את מ.מ אימת שנרדם במהלך שיעור, צבט אותו בחוזקה בידו באמצעות ציפורניו וגרם לו לחבלות. כתוצאה ממעשיו של נאשם 5 ועוצמת הצביטה נשרה למ.מ חתיכה מהעור שעל ידו.
7.                   בשנת 2009 או סמוך לכך, עת היה מ.מ בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6 לאחר שסבר כי מ.מ שר שיר בגנותו, בכך שתפס אותו בידו בחוזקה, הטיחו על הרצפה והחל לבעוט בגבו נמרצות וגרם לו לשטפי דם. מיד לאחר מכן, דרך נאשם 6 על מ.מ ומשך אותו בחוזקה מרגלו לכיוון מקום מושבו בכיתה. כתוצאה מעוצמת המשיכה הוטח מ.מ על רגלו של שולחן ונחבט מרגלו של קטין אחר, שביקש להגן עליו מרגלו של השולחן. כתוצאה ממעשיו של נאשם 6 ועוצמת הכאב שחש פרץ מ.מ בבכי והתנצל בפני נאשם 6 על התנהגותו. בתגובה להתנצלותו של מ.מ סטר לו נאשם 6 בחוזקה בפניו.
8.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,5,6 ב-מ.מ פיסית ונפשית על ידי כך שתקפו אותו וגרמו לו למכאוב. בנוסף, עשה נאשם 1 ב-מ.מ, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ואיים עליו.




ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,5,6:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב (א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
3.       תקיפה- עבירה לפי סעיף 379 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום חמישה עשר-בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות ( פל"א 294398/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    נ.נ הינו קטין יליד 1999 (להלן: "נ.נ").
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה נ.נ בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג', תקף אותו נאשם 1 במספר הזדמנויות, בכך שסטר לו בפניו ובחלקי גופו, הכה אותו בידו ו/או באמצעות חפץ כהה.
3.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך התקופה, במספר הזדמנויות, התעלל נאשם 1 ב-נ.נ, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, גופנית ונפשית, ותקף אותו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 382(ב) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)


אישום שישה עשר-בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות ( פל"א 291214/16, ימ"ר נוער תל אביב):                       
1.                    פ.פ יליד 1998 (להלן: "פ.פ").
2.                   במועד הרלוונטי לכתב האישום שהה אביו של פ.פ במוסד רפואי בעקבות.....
3.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, עת היה פ.פ בן 7 שנים ולמד בכיתה ג', תקף אותו נאשם 1 לאחר שסבר כי פ.פ זרק פתיתים על ריצפת חדר האוכל, בכך שתפס את ראשו של פ.פ והטיח אותו על השולחן בעוצמה. כתוצאה ממעשיו של נאשם 1 פ.פ דימם מפיו ואחת השניים שלו זזה ממקומה. פ.פ פרץ בבכי כתוצאה מעוצמת המכה והכאב שחש.  
4.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך 2005 או סמוך לכך, תקף הנאשם את פ.פ, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, וגרם לו לחבלה של ממש.

ב.         הוראת החיקוק לפיה מואשם נאשם 1:

תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה של ממש- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק העונשין.

אישום שבעה עשר- בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות (פל"א 312304/16, ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    צ.צ יליד 1998 (להלן: "צ.צ").
2.                   במהלך שנת 2005 או סמוך לכך, היה צ.צ קטין בן 7 שנים ולמד בכיתה ג' בבית הספר בכל ימות השבוע בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים (להלן - "הכיתה").
3.                   הנאשם שימש כמורו, מחנכו ורבו של צ.צ והיה אחראי עליו.
4.                   בשנת 2005 או סמוך לכך, עת היה צ.צ בן 7 שנים ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1  במספר הזדמנויות רב, מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 שפשף באמצעות ידיו את לחייו של צ.צ למשך מספר שניות, ומיד לאחר מכן סטר לו. נאשם 1 עשה כן על מנת לזרוע פחד בליבו של צ.צ ולהעצים את עוצמת כאבו.
                                             ב.         נאשם 1 היכה את צ.צ בידו באמצעות מקלות עץ באורכים וסוגים שונים, לרבות בקרשים אותם אספו הקטינים בהפסקות  עבור נאשם 1 ובהוראתו.
5.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך התקופה, במספר הזדמנויות רב, התעלל נאשם 1 ב-צ.צ, שהינו קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, פיזית ונפשית, ותקף אותו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק העונשין.


אישום שמונה עשר- בעניינו של נאשם 3

א.         העובדות ( פל"א 311821/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ע.ע הינו יליד 2002 (להלן: "ע.ע").
2.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ע.ע בן 6-5 שנים לערך ולמד בכיתה ב', עשה בו נאשם 3 במספר רב של הזדמנויות, מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו , ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 3 סטר לע.ע בחוזקה בפניו באמצעות ידיו מספר רב של פעמים.
                                             ב.         נאשם 3 תקף את ע.ע במספר רב של הזדמנויות בכך שבעט ברגלו של ע.ע בחוזקה בזמן שיעור מתחת לשולחן הכיתה.
                                              ג.          באחת ההזדמנויות, ביקש ע.ע מנאשם 3 לצאת לשטוף את ידו וזאת לאחר שנשפך עליו תה רותח. נאשם 3 לא נענה לבקשתו של ע.ע לצאת מהכיתה ולשטוף את היד.
3.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך התקופה, במספר הזדמנויות רב, התעלל נאשם 3 בע.ע, שטרם מלאו לו 16 שנים, גופנית ונפשית ותקף אותו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 3:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק הנ"ל. (ריבוי עבירות)

אישום תשעה עשר- בעניינם של נאשמים 5, 6

א.         העובדות ( פל"א 312324/16 ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                    ס.ס הינו יליד 1997 (להלן: "ס.ס").
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, במהלך התקופה, עת היה ס.ס בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', תקף אותו נאשם 5, במספר הזדמנויות רב, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         לאחר שסבר שס.ס לא התנהג כראוי, הכה אותו נאשם 5 בחוזקה על אצבעות ידיו באמצעות סרגל.
                                             ב.         נאשם 5 תקף את ס.ס במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו בחוזקה בפניו באמצעות ידו.
3.                   בשנת 2007 או סמוך לכך, עת היה ס.ס בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6, במספר רב של הזדמנויות, בכך שהכה אותו באמצעות ידיו בחלקי גופו השונים.
4.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 5 ו-6 בס.ס, שטרם מלאו לו 16 שנים, גופנית ונפשית ותקפו אותו מספר רב של פעמים.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 5,6:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק הנ"ל. (ריבוי עבירות)

אישום עשרים – בעניינם של נאשמים 1,2,3,5

א.         העובדות (פל"א 296412/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    ק.ק הינו יליד 2001 (להלן: "ק.ק").
2.                   בשנת 2004 או סמוך לכך, בעת שהיה ק.ק בן 4-3 שנים ולמד בכיתת הגן עשה בו נאשם 2, מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו, במספר הזדמנויות רב, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 2 תקף את ק.ק בכך שתפס אותו בסנטרו וסגר את לסתותיו העליונות והתחתונות בחוזקה מספר פעמים כך ששיניו נקשו בחוזקה האחת בשנייה.
                                             ב.         נאשם 2 תקף את ק.ק במספר הזדמנויות רב בכך שסטר לו בפניו.
3.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, בעת שהיה ק.ק בן 7 שנים ולמד בכיתה ג', עשה בו נאשם 1 מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, במספר רב של הזדמנויות, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         במסווה של סידור חולצתו של ק.ק בתוך מכנסיו, נגע נאשם 1 באיבר מינו ובישבנו של ק.ק וליטף אותם, מעל ומתחת לתחתונים.
                                             ב.         תוך שהכניס נאשם 1 דברי מתיקה לכיס מכנסיו של ק.ק, נגע  באיבר מינו של ק.ק.
4.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, במספר רב של הזדמנויות, במועדים מדויקים שאינם ידועים למאשימה, עשה נאשם 1 בק.ק מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 1 הכניס לפיו של ק.ק סבון לרחיצת ידיים, ואסר עליו לשטוף את פיו לזמן מה, והכל תוך שק.ק ממרר בבכי.
                                             ב.         נאשם 1 תקף את ק.ק וגרם לו לחבלות, בכך שהיכה אותו בחלקי גופו השונים באמצעות ידיו ובאמצעות מקלות.
5.                   נאשם 1 נהג לאיים על ק.ק באומרו לו כי באם יספר להוריו אודות מעשיו, יאונה לו רע על ידי הוריו והם יפגעו בגופו. בשל פחדו מנאשם 1 נענה לו ק.ק ונמנע מלספר להוריו על מעלליו של נאשם 1.
6.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ק.ק בן 5 שנים לערך ולמד בכיתה ב', תקף אותו נאשם 3, במספר הזדמנויות רב, בכך שהכה אותו קלות באמצעות מספריים.
7.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה ק.ק בן 9 שנים לערך ולמד בכיתה ה', עשה בו נאשם 5, במספר הזדמנויות רב, מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו, בין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 5 העמיד בשורה את ק.ק וקטינים נוספים שאחרו לשיעור, ביקש מהם לפתוח את כף ידם והכה את ק.ק והקטינים הנוספים מספר פעמים בחוזקה בידם באמצעות סרגל ברזל. כתוצאה ממעשיו של נאשם 5 נגרמו לק.ק חבלות בידו ובשל הכאב שחש הוא פרץ בבכי.
                                             ב.         נאשם 5 תקף את ק.ק בכך שהכה אותו בחוזקה על אצבעות ידיו באמצעות סרגל ברזל.
                                              ג.          נאשם 5 תקף את ק.ק בכך שסטר לו בפניו.
8.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,2,3,5 ב-ק.ק פיסית ונפשית על ידי כך שתקפו אותו וגרמו לו למכאוב. בנוסף, עשה נאשם 1 ב-ק.ק, קטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי התעללות מינית ומעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ואיים עליו.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,2,3,5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק הנ"ל. (ריבוי עבירות)

הוראות חיקוק נוספות לפיהן מואשם נאשם 1:

1.       מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1) ביחד עם סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       איומים- עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)  


אישום עשרים ואחד –בעניינם של נאשמים 5,6

א.         העובדות (פל"א 325566/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    ר.ר הינו קטין יליד 2000 (להלן: "ר.ר").
2.                   בשנת 2010 או סמוך לכך, עת היה ר.ר בן 9 שנים ולמד בכיתה ה', עשה בו נאשם 5   מעשי התעללות פיזית ונפשית ותקף אותו במספר הזדמנויות רב, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         לאחר שר.ר וקטינים נוספים הגיעו באיחור לשיעור, העמיד אותם נאשם 5 בשורה, ביקש מהם לפתוח את כף ידם והכה את ר.ר והקטינים הנוספים מספר פעמים בחוזקה בידם באמצעות סרגל ברזל. כתוצאה ממעשיו של נאשם 5 נגרמו לר.ר חבלות ובשל הכאב שחש, הוא פרץ בבכי.
                                             ב.         נאשם 5 תקף את ר.ר במספר הזדמנויות רב בכך שהכה אותו בחוזקה על אצבעות ידיו באמצעות סרגל ברזל.
3.                   בשנת 2011 או סמוך לכך, עת היה ר.ר בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6 בכך שסובב את ידו בחוזקה במהלך השיעור.
4.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעלל נאשם 5 ב-ר.ר פיסית ונפשית ותקף אותו מספר רב של פעמים. בנוסף, נאשם 6 תקף את ר.ר.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 5:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק הנ"ל. (ריבוי עבירות)

הוראת החיקוק לפיה מואשם נאשם 6:

תקיפה, עבירה לפי סעיף 379 לחוק הנ"ל.

אישום עשרים ושניים –בעניינם של נאשמים 1,5,6

א.         העובדות (פל"א 325930/16 ימ"ר נוער תל אביב):                         
1.                    ש.ש הינו קטין יליד 1999 (להלן: "ש.ש") וקרוב משפחתו של נאשם 1.
2.                   בשנת 2006 או סמוך לכך, עת היה ש.ש בן 7 שנים לערך ולמד בכיתה ג' בבית הספר, תקף אותו נאשם 1 בכך שסטר לו בחוזקה בפניו וגרם לו לסמני חבלה בלחייו.      
3.                   בשנת 2008 או סמוך לכך, עת היה ש.ש בן 9 שנים ולמד בכיתה ה', עשה בו נאשם 5   מעשי התעללות פיזית ונפשית בכך שתקף אותו במספר הזדמנויות רב, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:
                                             א.         נאשם 5 תקף את ש.ש בכך שהכה אותו בחוזקה באמצעות סרגל ברזל.
                                             ב.         בהזדמנות אחת, בכיתה, עת נרדם ש.ש במהלך השיעור, תקף אותו נאשם 5 בכך ששפך עליו מים.
4.                   בשנת 2009 או סמוך לכך, עת היה ש.ש בן 10 שנים לערך ולמד בכיתה ו', תקף אותו נאשם 6 בכך שהכה אותו באמצעות ידיו.
5.                   במעשיהם האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעללו נאשמים 1,5,6 ב-ש.ש פיסית ונפשית ותקפו אותו מספר פעמים רב.




ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשמים נאשמים 1,5,6:

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק הנ"ל. (ריבוי עבירות)


אישום עשרים ושלושה – לנאשם 1 בלבד

א.         העובדות ( פל"א 270851/16, ימ"ר נוער תל אביב):           
1.                   ת.ת ונאשם 1 (להלן באישום זה: "הנאשם") נשואים כעשרים ושלוש שנים ולהם שבעה ילדים משותפים, בגילאי 12 ועד 23 שנים (להלן: "הילדים") וביניהם תא.תא, יליד 1995, שבמועדים הרלוונטיים לכתב האישום היה קטין.
2.                   בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, התגוררו ת.ת והנאשם במשותף ברחוב... באשדוד (להלן: "הבית").
3.                   במהלך שנות נישואיהם, בבית, לרבות במהלך השנים 2006 ועד 2016 (להלן: "התקופה הרלוונטית לאישום זה") הטיל הנאשם אימתו על ת.ת ואיים עליה, בהזדמנויות רבות ובאופן יומיומי, כי באם לא תיענה לדרישותיו ותשעה לאיסוריו, יגרשה מהבית ובכך יפרידה מילדיה. בשל חששה של ת.ת מהנאשם נענתה לדרישותיו ומילאה אחר איסוריו,  והכל כפי שיפורט להלן:
                                             א.         הנאשם אסר על ת.ת במשך שנים ארוכות לעמוד בקשר, בין ישיר ובין עקיף, עם מי מבני משפחתה, לרבות אחיה והוריה. בשל חששה של ת.ת מהנאשם, היא שמרה על קשר עם הוריה, בהיחבא.
                                             ב.         במהלך שנת 2007 או סמוך לכך, עת אושפז ת.ת בבית חולים למשך כחצי שנה, אסר הנאשם על ח.ר להיפגש עם ת.ת, אלא באישורו ובליוויו ורק לאחר שח.ר התחננה בפניו כי יאפשר לה לראות את ת.ת. 
                                              ג.          לאחר שתא.תא עזב את הבית אסר הנאשם על ת.ת לשוחח טלפונית עם תא.תא, אלא בנוכחותו, ובאופן שיאפשר לו לשמוע את תוכן השיחה במלואה.
                                             ד.         הנאשם אסר על ת.ת לערוך קניות של מוצרים וטובין לבית, לרבות ביגוד, לה ולילדים.
                                             ה.         הנאשם אסר על ת.ת לרכוש מוצרי מזון לה ולילדים, אלא על פי רשותו, ולאחר שנתן בידיה סכום כסף מדויק עבור רכישת מזון. בשל חששה של ת.ת מהנאשם, רכשה ת.ת מוצרי מזון, לה ולילדים, בהיחבא, בעזרת הוריה ובאמצעות כסף אותו החביאה מפני הנאשם במקומות מסתור בבית.
                                              ו.          הנאשם אסר על ת.ת והילדים לאכול אלא באישורו, והיה אמון על מרכיבי המזון והכמות שת.ת והילדים רשאים לאכול בכל אחת מהארוחות. לשם כך נעל הנאשם את המקפיא בבית ושמר בידיו את המפתח.
                                              ז.          הנאשם אסר על ת.ת להחזיק בטלפון נייד. כאשר נודע לנאשם כי הוריה של ת.ת רכשו עבורה טלפון נייד, נטל אותו מידיה לצמיתות.
                                             ח.         הנאשם אסר על ת.ת לצאת את הבית באופן חופשי, אלא באישורו.

                                             ט.         באחת ההזדמנויות, במהלך התקופה, עת נקראו הנאשם ו-ת.ת לפגישה בסמינר בו שהתה אחת מבנותיהם, איים הנאשם על ת.ת לבל תשתתף בשיחה והורה לה לשמור על פיה חתום. ת.ת, חששה מהנאשם, עשתה כדברו ונמנעה מלהשתתף בשיחה.
                                              י.          במצבים בהם סבר הנאשם כי ת.ת נהגה שלא על פי הכללים והאיסורים אותם הטיל עליה, נהג הנאשם להשפיל את ת.ת מול בני משפחתה ואחרים, תוך שחזר שוב ושוב על האיסורים עליהם עברה.
                                            יא.        בהזדמנויות רבות, לאחר שהטיל הנאשם אימתו על ת.ת והילדים, נהג לתת בידם דבר מתיקה.
4.                   הנאשם, נהג לצעוק ללא הפסקה ובאופן יומיומי  על ת.ת והילדים, תוך שנהג לכנות את עצמו בכינוי "משוגע" והכל בכוונה להפחיד את ת.ת ולהניע אותה לעשות כדברו או להימנע מלעשות מעשים שהיא רשאית לעשותם. בהזדמנויות רבות, ובשל פחדה מהנאשם, נהגה ת.ת להסתתר עם ילדיה בחדר השינה.
5.                   במעשיו האמורים לעיל, סחט הנאשם את ת.ת באיומים, תוך שהטיל עליה אימתו והכל במטרה להניעה להיענות לדרישותיו או להימנע מלעשות מעשים שהיא רשאית היתה לעשותם.
6.                   אישום זה הינו חלק בלתי נפרד מאישום עשרים וארבעה.

ב.         הוראת החיקוק לפיה מואשם נאשם 1:

סחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה- עבירה לפי סעיף 428 סיפא לחוק העונשין. ריבוי עבירות

אישום עשרים וארבעה  - בעניינו של נאשם 1:

א.         העובדות (פל"א 270851/16, ימ"ר נוער תל אביב): 
1.                   תא.תא הינו יליד 1995 ובנו של נאשם 1 (להלן באישום זה: "הנאשם").
2.                   במועדים הרלוונטיים לכתב האישום למד תא.תא בבית הספר.
3.                   החל משנת 2000 ועד שנת 2011 (להלן – "התקופה"), במספר הזדמנויות רב, בבית, עשה הנאשם בתא.תא, מעשי התעללות גופנית ונפשית עת היה קטין, בכך שתקף אותו באופן יומיומי, וגרם לו לחבלות גופניות ונפשיות, ובין היתר, כפי שיפורט להלן:

                                             א.         הנאשם נהג להכות את תא.תא באמצעות ידיו ובאמצעות חגורה, בחלקי גופו השונים, כמו גם באמצעות מקלות אותם החזיק בארון בבית, והכל במספר רב של הזדמנויות, ולעיתים, מספר פעמים באותו יום. 
                                             ב.         כמו כן, במספר הזדמנויות, במהלך התקופה, בעת שתא.תא התרחץ, הכה אותו הנאשם באמצעות ידיו על ישבנו, עת שהיה ערום.  
                                              ג.          במהלך 2002 או סמוך לכך, עת היה תא.תא בן 7 שנים לערך, הכה אותו הנאשם וגרש אותו מהבית כשהוא לבוש בתחתונים וגופיה בלבד.
                                             ד.         במספר הזדמנויות, במהלך התקופה, נאלץ תא.תא לגנוב לחמניה מצרכניה באזור מגוריו, לאור כך שהנאשם אסר עליו לקחת עימו אוכל לבית הספר.

4.                   במהלך 2011 או סמוך לכך, בעקבות מעשיו של נאשם עזב תא.תא  את הבית והתגורר ברחובות, ללא כתובת קבועה.
5.                   במעשיו האמורים לעיל, במהלך התקופה, התעלל נאשם ב-תא.תא פיסית ונפשית ותקף אותו מספר רב של פעמים באופן יומיומי.

ב.         הוראות החיקוק לפיהן מואשם נאשם 1 :

1.       התעללות בקטין על ידי אחראי- עבירה לפי סעיף 368 ג סיפא לחוק העונשין (ריבוי עבירות) [להלן: "חוק העונשין"].
2.       תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה- עבירה לפי סעיף 368ב(א) סיפא לחוק העונשין. (ריבוי עבירות)



אישום עשרים וחמישה – בעניינו של נאשם 1

א.         העובדות (פל"א 270851/16, ימ"ר נוער תל אביב):                        
1.                   במהלך שנת 2006 או סמוך לכך, בכיתה ולעיני כל הקטינים ששהו בה באותה עת, התעלל נאשם 1 בחתול אשר נכנס לכיתה, בכך שהיכה אותו בחוזקה באמצעות מטריה ו/או מקלות עץ.
2.                   משניסה החתול לברוח מהכיתה, דחף אותו נאשם 1 מאדן החלון, שבקומה השלישית בבית הספר, וגרם למותו.
3.                   במעשיו התעלל הנאשם בחתול שהינו בעל חיים, התאכזר אליו, אל מול עיניהם של הקטינים, גרם לחתול סבל חמור בכוונה והשליך אותו מהחלון, והביא למותו.

ב.         הוראת החיקוק לפיה מואשם נאשם 1:

התעללות בבעל חיים- עבירה לפי סעיף 2(א) ביחד עם סעיף 17(א)(2) לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), תשנ"ד-1994.


                 לבנת מלמד, עו"ד                                                      שלי קוטין, עו''ד
סגנית בכירה בפרקליטות מחוז תל-אביב פלילי      סגנית בכירה בפרקליטות מחוז תל-אביב פלילי

תל-אביב           כז' בתמוז תשע"ו
                         2 באוגוסט 2016

                                                            הודעה לנאשמים
הנאשמים יכולים לבקש שימונה להם סנגור ציבורי אם מתקיים בהם אחד מהתנאים לזכאות נאשם לייצוג המנויים בסעיף 18(א) לחוק הסנגוריה הציבורית, תשנ"ו – 1995.

הודעה לבית-המשפט
 בהתאם להוראת סעיף 15א'(א) לחוק סדר הדין הפלילי [ נוסח משולב] התשמ"ב – 1982
המאשימה מודיעה בזאת, כי קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשמים עונש מאסר בפועל, באם יורשעו בתיק זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.