רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2016

דרעי ורייך חטפו ילד ומכרו אותו לגוטמן

לכבוד חיים שאולזון

בימים האחרונים מתחוללת בנתניה מהומה גדולה על חטיפת ילדים רבים מבית חולים לניאדו נתניה, פלייר שמופץ באלפי עותקים על חטיפת ילד בשם שמעון גוטמן , שנמכר לצבי גוטמן בידי חסידי צאנז. האמא גלתה לאחרונה את הבן שחי, שכל הזמן סיפרו לה שהוא מת בגלל שנולד פג, האם הגיע לחקר האמת, בידי האמא אלפי שעות הקלטות,ווידאו של כל המעורבים בפרשה, עדויות של השכנים מרחוב סורצקין 22 בירושלים. על כך שהילד החטוף גר שם משנת 83 חמש שנים בבנין הזה.

כל יום זורמות עדויות חדשות למערכת שהקימו בשם "חטופי לניאדו" שאין להם תעודות פטירה "זעקת האמהות " החלה לצבור תאוצה ואפילו בחו"ל החלו לחקור את הנושא הזה.  כמו  כן יש להוסיף על כך שהאם ציפי גוטמן אימו החורגת של הילד החטוף  לקחה תינוק מהפגיה בלינאדו, ולא מלו אותו מיד, כי היה קטן במשקלו, וחיכו שהבן יגדל ויערכו לו ברית מילה.
זהו ציטוט של השכנות שראו הכל בשנת 83.
השכנות שעשו לו ביביסיטר, מעידות שהוא בגיל 33 , לא כפי שהצאנזרים מוכרים לוקשים לכל העולם שהוא בן 28. הצנזרים החלו להפעיל צנזורה קשה בקריית צאנז על הנושא הזה, והחלו להשתיק כל מי ששואל על הנושא.
השכנות שגדלו עם הילד חטוף, בכו וצרחו מכל לב על גודל התדהמה שפקדה את מקומם, צפו בתמונות של האחים הביולוגים של שמעון , ונדהמו לראות את הבן נועם (אחד מהאחים) שחשבו שהוא שימעל'ה (שמעון) הכל מוקלט בווידאו שהעתיד הקרוב יופץ לרבים.

לכן אנא ממך פרסם את הדבר ללא היסוס . כדי לעזור למען האמת וקידוש שם שמיים ברבים. להוקיע את הסחר בילדים ומכירתם על ידי אנשי בצע שעשו את הונם מרמאות וסחר בנפשות למען בצע כסף.
מקרב לב.
בתודה אחד השכנים הגר ליד קריית צאנז הנדהם על השחיתות והסחר המחריד בילדים, המעורר דינים קשים ואסונות כבדים על קרית צאנז, ה"י.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.