רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2016

פקיד שהפך למטרד באנטוורפן

רבי חיים הגדול

כבכל קהילות  ישראל גם בעירנו הרוממה אנטוורפן עומדים האמונים על טובת הקהל יושבי מדין רבנים אדמ"ורים ומזרזים את הציבור להשתמש  אך באינטרנט כשר. ולכן נפתח סניף למוסד עולמי אשר עוסק  בהסדרת אינטרנט  מסונן בשם ט. ע. ג. ובסינון האינטרנט יש כמה דרגות  ניתן כולל אתרי שופינג. או בלעדיי.  ניתן כולל אתרי חדשות או בלעדיי וכאן הברוך  הגדול. מכיוון  שישנם רבים שאינם  משתמשים  בתכנות סינון הכל בגלל האיש אשר יושב שם  ושמו גולדמן.
האיש מחטט  בשאלות שאינם  מן הנימוס את הבאים שם. והרי אין זה נעים לבאים שם לספר את הרגליהם  אם הם צופים בחדשות או קונים כך וכך באתרים אלו  או מה עיסוקם. והאיש במקום לתת לאנשים את ההרגשה שהוא סך הכל מתווך אנושי בינם לבין התוכנה. האיש מחטט בקרביהם. ומשפיל את כבוד האדם שבם. מתנהג בקוצר רוח. ומטיל  את אימתו על הסובב.
והרי אנשים  אשר מגיעים למשרד ט.ע.ג הרי מגיעים מכיוון שלבשתם רוח קדושה. וכשהם מגיעים. מתחוור להם שהם בכלל בצד הטומאה. והוא הפקיד אשר יושב שם אשר הוא היה אמור להיות מתווך גרידא  "רובוט" אינו רואה ואינו מבין. הוא הפקיד לובש את קפילטוש  הפרומקייאעט. ווהופך מעצב, את הבאים למשרד ט.ע.ג . לאנשים שפלים. אשר כוונתם רעה. שיגם ירוד ונבזה. לדאבוננו אודות לאיש רע מעללים  זה מסתובבים אברכים רבים באנטוורפן ואומרים אנחנו לא עושים פילטר בגלל גולדמן.
מי אשר עצה לו איך ניתן להסיר את המפגע הזה נא יעשה ויציל את הרבים. יצוין שיש רבים מן העסקנים שיודעים  את הברוך עם האיש. ואין בכוחם לעשות דבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.