רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 ביולי 2016

מי אומר אמת? - מי שמשקר שישלם מחיר!

הדברים מזעזעים וחייבים בירור וביאור, מפני שאם נכונים הדברים שפרסמו נגד הרב ברלנד אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים וחייבים להוקיע מתוכנו את החטאים, אסור בשום אופן לתת יד למעשים כאלו, ואם אכן מדובר בעלילות, אז חייבים לעשות למעלילים את מה שהם זממו לעשות להרב ברלנד

אומר את האמת, אני חצוי ומתקשה להחליט מי אומר כאן אמת, מפני ששני הצדדים רחוקים מלהיות אנשי אמת, מדובר במי שהם רחוקים מאוד מגדר של אינשי, בשני הצדדים פרחחים ואנשי מאפיא, שני הצדדים רחוקים מאוד מיושר, זה מושג שלא קיים אצלם, ולכן אין מנוס אלא לעבוד קשה ולברר את האמת, ורק אחר כך להוקיע את מי שצריך

במצב שנוצר אז אחת מן השניים, או שאני מאמין לכולם או שאני לא מאמין לאף אחד מהם, לאחר פרסומים שכאלו אין עוד מנוס אלא לעמול קשות לבירור האמת, מפני שאחרת הכתם הוא נורא על כל הציבור החרדי וחובתנו לעשות הכל שיידעו כי יש כאן עסק עם פושעים ולא עם מי שהם חלק מן היהדות החרדית המקורית

עשיתי מאמצי על במקרה של הרב ברלנד לדונו לכף זכות מפני שאולי מדובר בעלילה, מכיר אני את הצדדים כאן ובשניהם אנשי מאפיא פושעים מן העבר וההווה, עתה נפשיל שרוולים ונעשה עבודה קשה, במטרה אחת ויחידה להציל את שמה של היהדות החרדית שמשלמת כאן מחיר נורא, מדובר בנזק שקשה יהיה לתקן אם חלילה אמת הדברים כפי שהם מתפרסמים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.