רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 ביולי 2016

ווארטים


יום אחד תבינו, שבחיים יש מקום לכל מי שאנחנו פוגשים,
חלקם יבחנו אותנו, חלקם ינצלו אותנו, וחלקם ילמדו אותנו, אך החשובים ביותר הם אלו שמוציאים החוצה את הטוב ביותר שבנו, ואותם אנו צריכים לשמור קרוב אלינו.״

ביבי פעם שלח סוקר שלו שיבדוק כמה קולות הוא מקבל אצל החרדים.
הסוקר הלך לשטיבלאך, אמרו לו פה לא מדברים פוליטיקה, לך למקווה תשאל שם.
הסוקר הולך למקווה פוגש את המנקה הערבי ושואל אותו תגיד כמה אחוז פה זה ביבי? עונה הערבי: שמונים אחוז ביבי עשרים אחוז מים...

יום אחד שייקה אומר לאשתו; היום אני לא הולך לכולל. - מה קרה? שואלת הגברת. עונה האברך: היום אני בשרי
 
הייתי עכשיו בכניסה לאיזה כולל אברכים בבית וגן.
הוצאתי לרגע את הנייד לרשום משהו.
לפתע צץ מולי אברך ששואל אותי ליד כמה אברכים: "אפשר לשאול אותך משהו"? "כן" עניתי לו.
"הפלאפון הזה כשר"?
"כן"? עניתי
"אפשר לראות"? שואל אותי החצוף.
נזכרתי שהאברך הזה עושה קבוע פאדיחות לבעלי סמארפונים והחלטתי ללמד אותו לקח.
"אפשר לשאול אותך גם משהו"? שאלתי אותו.
"כן"
"אתה מהול"?
הוא היה המום, ואז המשכתי, "אפשר לראות"?
את צחוקם של האברכים שלידו ניתן היה לשמוע עוד הרבה אחרי שהלכתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.