רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 ביולי 2016

4 שנים אחרי הכישלון האדיר של נתי גרוסמן - לא הצליח להרוס את הרב שטיינמן והוא נהפך למוקצה מחמת מיאוס

מאת בן תורה

ביום שישי יציינו 4 שנים להופעת הפלס 5 ימים לפני פטירת מרן הגרי"ש. נתי גרוסמן נשבע בפני כל מי שרק האמין לו. זה מה שיגרד את הרב שטיינמן נגרד אותם עד שהם יצרחו הצילו ולא תהיה להם ברירה. נתי גרוסמן אמר שבינתיים יהיו חילופי הנהגה בציבור הליטאי ואז הוא יעמיד את ר' שמואל אויערבך בעמדת ההנהגה הבכירה.

זה מה שהם תכננו וזה מה שהם דיברו. אבל כמו תמיד תכנונים לחוד ומעשים לחוד. מה שקרה התהפך להם הגלגל על הראש. בציבור הענק של בני התורה פורח ועולה. מרן הרב שטיינמן הוא גדול הדור האמיתי בקרב כולם  מהחסידים הספרדים והליטאים. שמו הולך לפניו בהערצה מה שלא היה מתקופת החפץ חיים והחזון איש, ואילו הזקן ממרא והידא אריכתא שלו (סליחה הוא גם ידא אריכתא של הרב שך....)  מוקצים מחמת מיאוס. הציבור הוקיע אותם בראש כל חוצות.

אין להם סיכוי לעולם לחזור לעמדת ההנהגה. פרצופו של נתי גרוסמן נחשף בפני כל ילד מה שבמשך שנים ניסה להסתיר ופעל מאחורי הקלעים נגד הרב שטיינמן ושאר גדולי הדור. וכעת הוא רק נשאר תקוע עם עיתון הפלס שנהפך לחוכא ואיטלולא.  לא לזה ציפה נתי גרוסמן. אם היה יודע שאלו תהיה התוצאות ומה שהוא יעבור הוא לא היה מתקרב למהלך הזה. אלא נתי גרוסמן שפיקח היה מה ראה לשטות זו? הוא פשוט ראה ביחד עם קרח (הזקן ממרא) שלשלת גדולה של הנהגה ודמיין שגם הפעם זה יעבוד וכמו שהכתיר מרנים ביתד כך יכתיר בהפלס. אבל עד לרגע זה 4 שנים אחרי גם בעיתון שלו הזקן ממרא לא קיבל את התואר מרן. מעניין מאד למה. מה יודע נתי גרוסמן שאנחנו לא יודעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.