רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביוני 2016

נתי גרוסמן ניפח את הרב שך וריסק את כל הגדולים כדי לבנות את מעמדו כידא אריכתא של הרב שך - תלמיד פוניבז' במאמר מרתק על הגולם שקם על יוצרו לקראת יום השנה למהפכה ביתד

מאת תלמיד פונוביז'

בעולם התורה יציינו בימים אלו 4 שנים למהפכה הדרמטית ביתד נאמן. מהפכה שאיש לא היה מאמין בחלומות הכי וורדים שהיא יכולה להתרחש בכלל. אבל זכינו והמהפכה הזאת התחוללה לפני 4 שנים בברכתו ובעידודו של אותו זקן ראש כל בני הגולה מרן הגראי"ל. זה לא סוד שהעסקנים פקפקו ורצו להגיע עם ראש הנחש (נתי גרוסמן) להסדרים ולפשרות. אבל ראש הישיבה חרץ את דינו להוציאו מחוץ לתחום ולעשות ניתוח כירורגי שיסיים אחת ולתמיד את החרפה הזאת והנזקים הבלתי הפיכים שהמיט גרוסמן על עולם התורה.

כעת גם מי שלא הבין לפני 4 שנים את מהלכיו של ראש הישיבה. אחרי 4 שנים אף אחד כבר לא זקוק להסברים.    

בזכות מרן ראש הישיבה התקיים בנתי גרוסמן מאמר חז"ל כל המחלל שם שמיים בסתר נפרעין ממנו בגלוי. כל השנים נתי היה הנחש מתחת לקש. את כל הפשעים שלו הוא עשה מאחורי הקלעים והכל תוך העמדת פנים של קדוש מעונה וצדיק נסתר ואז בזכות המהפכה נתי מתוך הרצון לנקום נאלץ לחשוף את ערוותו לעיני כולם. אין ילד בישראל שלא למד את השיטות הקרימינאליות של נתי גרוסמן  וכיצד כל פעולותיו יומם ולילה זה פעולות נקם באלו שזרקו אותו.

רק כעת נפל האסימון להרבה מאד שהיו מבאי ביתו של הרב שך למה נתי גרוסמן כל הזמן ביצע פעולות חנופה מול הנכדים של הרב שך "המשוגעים למשפחת ברגמן"  (ה' ישלח להם רפואה שלימה מהשמיים ובמיוחד להגראי"ש) והפך את הרב שך לגדול הדור בעוד שהוא מגמד ומשפיל את כולם ועוקץ את גדולי הדור. לא רבים ירדו לסוף כוונתו של נתי גרוסמן, אבל מי שלמד את האיש מבין כעת היטב מה היו כוונותיו. המטרה הייתה שאף אחד לא יוכל לצמוח לגדול. יש אחד ויחיד שהוא המכתיר גדולים. ותפקידו לקפד את ראשי גדולי ישראל ובכך קנה לעצמו את הכבוד אצל כת החנפנים בביתו של הרב שך והצליח להוציא כל מיני אמרי שפר מנכדיו שכביכול הרב שך אמר עליו שהוא הידא אריכתא שלו ושמואל אויערבך ידו כידי ופיו כפי. המטרה הייתה שאם הרב שך אמר שהוא הידא אריכתא, מי הוא זה ואיזה הוא שיכול לפגוע בידו של הרב שך גם אחרי פטירתו של הרב שך. הרי מדובר בידא אריכתא שהשאיר לנו הרב שך. נתי גרוסמן אמנם זלזל ולחם בחב"ד אבל לקח מהם את השיטות כדי לבנות את עצמו ואת כוחו בסגנון משיחי לכל דבר.

 וככה המשיך נתי גרוסמן את המשחק הזה אצל הרב אלישיב. המטרה הייתה להמשך את מסע הליצנות הזאת אצל "הממשיך השלישי לבית גרוסמן" ר' שמואל אויערבך משערי חסד שגם שם יהיה את ה"ידא אריכתא" שיקבע בכל דבר מה לעשות ובעיקר את מי לקפד ואת מי להשפיל. בקיצור הגולם גרוסמן קם על יוצרו או יותר נכון מייצר הגלמים בכבודו ובעצמו תוך שטיפת מוח מטורפת נגד כל גדולי ישראל  בצורה שההיסטוריה לא ראתה מעודה כיצד לבלר משחק משחקים הכי מכוערים בגדולי וענקי הדור בשביל מטרה אחת ויחידה לשלוט בציבור ענק מאחורי הקלעים ולעשות בהם ככל העולה על רוחו.

הכל כבר היה מוכן לקראת ההצגה הגדולה הם חיכו בהלוויית הרב אלישיב לשחק את המשחק להכתיר את הגדול הבא שלהם משערי חסד, אבל הקב"ה ברחמיו ובחסדיו שיבש לנתי גרוסמן את כל התוכניות. 47 יום קודם  הארץ רעדה, האיש הכל יכול שהיה בטוח שהוא יותר מאלוקים נפל שדוד. הוא ניסה להלחם ולהאחז בקרנות היתד  כי רק נתי גרוסמן הבין לעומק מה המשמעות של הזריקה וכיצד עבודה של עשרות שנים!!! הולכות לטמיון.

אבל בחסדי שמיים שום דבר לא עזר לו. הפור נפל וגרוסמן יצא אבל וחפוי ראש כהמן האגגי בזמנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.