רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 ביוני 2016

כך נלחם הרב שך נגד הרב דוד פיינשטיין לאחר שהתיר אשה שניה למלכיאל קוטלר בהיתר של מאה רבנים - 2 סיפורים פיקנטיים

כבוד הרב שאולזון

יישר כח שאתה מעלה את פרשיית ההיתר מאה רבנים של הרב שך למלכיאל קוטלר שאני מכירו אישית. מדובר באיש רע מעללים בן בלייעל כפשוטו רשע מרושע בעל מידות מושחתות ואכזריות. ולדעתי מדובר באיש שספק אצלי אם הינו שומר תורה ומצוות, כל כולו תאוות כסף שררה וכבוד כיאה למשפחת קוטלר. ולא לחינם כולם מתרחקים כמו מאש ממשפחת קוטלר.

כדי לצייד אותך עם כמה סיפורים פיקנטיים מיוזם ההיתר מאה רבנים הרב שך ששנאתו לבית בריסק בערה בו עד להשחית, לא אמנע מציבור קוראי בעולמם של חרדים 2 סיפורים פיקנטיים.

מספר הרב יוסף קורלנסקי מה שקרה עימו באופן אישי, "ניגש אלי הרה"ג ר"א גרוסברד משגיח בישיבת פוניבז' ואודיע לי שאם אמשיך ללכת ללמוד עם הגאון הגדול רבי דוד פיינשטייין (כשעדיין היה בחור) אזרק מהישיבה, על פי הוראת הרב אליעזר מנחם שך זצ"ל.
בנו של מרן הגאון האדיר ר' מיכל הרי הוא הגאון ר' דוד פיינשטיין שליט"א היה התלמיד הכי אהוב ומקורב של ר' לייזר שך ז"ל ידו לא זזה מתחת ידו, עד לאותו פרשה בה התחיל הרדיפה הג'יהאדית נגד ר' מיכל, או אז נפרדו דרכם של הרב והתלמיד.

והנה ביום מן הימים היה זה ביום שלישי כשר' לייזר הי' אמור למסור את השיעור הקבוע (שנמסרה בעקביות כל יום שלישי בלי שום יוצא מן הכלל) הודיע לכולם שאינו מוכן עדיין והשיעור ימסר למחרת ביום רביעי. ויהי לפלא.

באותו יום רביעי בדיוק בזמן המיועד לשיעור הנדחה היה החופה של ר' דוד פיינשטיין שליט"א.

זו היתה נקמתו המתוקה של הרב שך בתלמידו לשעבר, בכך טרפד לו את החופה ודאג שלא יוכלו חביריו להשתתף בשמחתו.

תבינו לבד מה הערך של המאה רבנים ומי זה התכשיט מלכיאל קוטלר.

ושוב ישר כח לך הרב שאולזון שאתה מכלה את הקוצים ועליך יש לברך את הברכה ברוך שמסר עולמו לשומרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.